دانلود آبجکت سه بعدی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دانلود آبجکت سه بعدی

سایت سه بعدی مرجع دانلود رایگان مدل سه بعدی و آبجکت سه بعدی برای نرم افزارهای تری دی مکس ، کرونا و ویری ، لومیون و انسکیپ ، آسکچ آپ و رویت مناسب برای طراحی داخلی و خارجی معماری می باشد.

از سایت سه بعدی می توان مدلهای سه بعدی مختلف را در دسته بندی دقیق شامل مبلمان ، چراغ و روشنایی ، گل و گیاه ، کارکتر انسان و حیوانات ، وسایل حمل و نقل مانند ماشین و اوتومبیل سواری ایرانی و خارجی ، لوازم و ست دکوری ، لوازم اشپزخانه و حمام ، تخت خواب و لوازم اتاق کودک با بهترین کیفیت و سرعت بالا دانلود کرد.

 

دانلود آبجکت سه بعدی گل و گلدان ، گل و گیاه ، درخت و درختچه ، بوته و چمن

گلدان های پلاستیکی ، گلدان های سفالی ، گلدان های فلزی ، گلدان های سرامیکی ، گلدان های ارگانیک ، گلدان های چوبی ، گلدان های سیمانی ، گلدان های سرامیکی براق ، گل و گیاه داخلی ، گل و گیاه خارجی ، گل و گیاه آپارتمانی و اداری مانند: اکالیپتوس

 

افوربیا درخت مدادی ،ارکیده فیلیپینی (خوشه آویز) ،اسپاتی فیلوم (گیاه صلح) ،اسطوخدوس انگلیسی ،اسطوخدوس فرانسوی ،آشیانتوس (گیاه رژ لب) ،آنتوریوم ، افرای ژاپنی،اِدریسی پانیکولاتا (هورتانسیا) ، اِدریسی ماکروفیلا (هورتانسیا) ، ارکیده فالانوپسیس ، آفتابگردان ارغوانی ، آگلونما ، آگلونما نقره ای ، آلوئه ورا ، آناناسی (بروملید) ، آرالیا دروغین ، آدنیوم ، آرالیای برگ پهن ژاپنی ، آستارانتیا ستاره گون ، آشیانتوس (خر دم)

 

گلدان چیست ؟

همه ما تو خونه هامون گلدان هایی داریم که گاهی دقیقا نمی دونیم از این گلدان ها در کجای خونه استفاده کنیم انتخاب گلدان برای گل هایی که داریم هم مهمه.

گل ها روح های جاری هر خانه اند، گل و گلدان که در خانه نباشد انگار خانه خانه نیست!

 

انواع گلدان :

1-گلدان های پلاستیکی   

2-گلدان های سفالی

3-گلدان های فلزی

4-گلدان های سرامیکی

5-گلدان های ارگانیک

6-گلدان های چوبی

7-گلدان های سیمانی

8-گلدان های سرامیکی براق

 

فهرست انواع گیاهان آپارتمانی

با حضور گیاه آپارتمانی در کنار شما، طراوت و انگیزه برای رشد هر روز به شما سلام می کند.

 

با استفاده از فهرست گیاهان آپارتمانی می‌توانید گیاهان جدیدی را به کلکسیون گیاهان منزلتان اضافه‌ کنید که شرایط مراقبت از آنها متناسب با دما و هوای خانه شماست. نه تنها در مورد گیاهان متداول در ایران اطلاعات کسب می‌کنید بلکه می‌توانید با گلها و گیاهان کمیاب و خاص مانند انواع گیاهان گلدار، تراریوم ها، کوکداماها و گیاهان هوازی، کاکتوس ها … آشنا شوید. 35 میلیون تولید گیاهان آپارتمانی تا به اینجای سال گواه استقبال بی نظیر مردم برای نگهداری گیاهان آپارتمانی در منازل است.

 

علاوه بر محیط کار در آپارتمان نیز گیاه های آپاتمانی بسیار زیبایی می بخشد. پس شما می توانید برای آپارتمان خود گل مخصوص آپارتمان تهیه کنید و محیط را زیبا تر و پز انرژی تر کنید. در ادامه شما را با انوع گیاه آپارتمانی آشنا می کنیم که نگهداری از آنها سخت نیست و معمولا گیاه مخصوص آپارتمان هستند.

 

دانلود مدل سه بعدی فرش و قالی ، موکت

قالی تمام پشم ، قالی چله پشم ، قالی تمام ابریشم ، قالی کف ابریشم ، قالی گل ابریشم ، موکت کبریتی

موکت نایلونی ، موکت تایل ، موکت اولفین ، موکت پلی استر، موکت پشمی ، موکت تافتینگ

 

انواع موکت و مزایای آن ها

موکت تایل

موکت تایل ها یکی از محبوب ترین انواع موکت هستند که به شکل مربع در ابعاد متنوع طراحی شده و در کنار هم چیده می شوند. معمولا این نوع موکت ها در رنگ بندی متنوع کنار هم قرار می گیرند تا جلوه ای جذاب و رنگارنگ به فضای اتاق ببخشند.

 

دانلود آبجکت سه بعدی

موکت کبریتی

موکت کبریتی از قدیمی ترین انواع موکت است که در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار گرفته است. موکت کبریتی طرحی ساده دارد و اغلب فقط برای پوشاندن کف یک اتاق به ساده ترین و ارزان ترین شکل استفاده می شود.

 

موکت نایلونی

در کنار طرح ها و بافت های مختلف انواع موکت، جنس موکت نیز اهمیت بالایی دارد. نایلون یکی از پرکاربردترین جنس ها هنگام بافت موکت به شمار می رود. نایلون نرم، یکپارچه و مقاوم در برابر لکه و پوسیدگی است.

 

موکت اولفین

موکت های پلی پروپلین (Polypropylene)، که با نام موکت اولفین نیز شناخته می‌شوند، یکی از انواع موکت هاست که محبوبیت بالایی برای استفاده در محیط های اداری هستند. در حقیقت اولفین را یک موکت اداری می دانند که اخیرا در مصارف خانگی نیز جایگاه خوبی پیدا کرده است.

 

موکت پلی استر

موکت پلی استر یکی دیگر از انواع موکت است که ضد آلرژی محسوب می شود. علاوه بر این‌ها، از آنجایی که پلی استر از مواد بازیافتی تهیه می شود، این جنس موکت سازگار به محیط زیست است.

 

موکت پشمی

موکت پشمی از انواع موکت لوکس و گران قیمت محسوب می شود. پشم، جنسی طبیعی، مجلل، با ماندگاری طولانی است که نرم ترین جنس موکت موجود در بازار به شمار می رود.

 

موکت تافتینگ

موکت تافتینگ به انواع موکتی گفته می شود که پرزهای بلندی دارند و این روزها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند چرا که ظاهری شیک تر و چشمگیرتر به فضای خانه می بخشند.

 

به طور کلی فرش‌ها از نظر روش بافت به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

 

فرش‌های دست بافت

این نوع از فرش‌ها توسط دست انسان و بدون استفاده از ماشین آلات صنعتی بافته می‌شود. این کار هنر خاص خود را می طلبد و افراد ماهر  فرش باف بر روی تار و پودی که بر روی یک دار قالی فلزی یا چوبی کشیده می شود، فرش را می‌بافند.

 

فرش‌های ماشینی

این دسته از فرش‌ها توسط ماشین‌های بافندگی که مخصوص بافت اینگونه فرش ها طراحی شده‌اند، بافته می‌شوند. بافت این فرش‌ها شامل سه مرحله ریسندگی، بافندگی و تکمیل می باشد. در ادامه به توضیح کامل در مورد فرش های دست بافت و ماشینی و مزایا و معایب هر یک خواهیم پرداخت.

 

فرش دستبافت

فرش‌های دستباف در ایران در سه قالب اصلی ترنج، خشتی و افشان بافته می شوند. در بین انواع فرش های دستبافت، طرح ترنج بیشترین طرفداران را به خود جلب کرده است. فرش های با طرح ترنج در اکثر خانه‌های ایرانیان دیده می شود. این نوع از فرش های دستبافت دارای حاشیه‌ای پهن در اطراف و طرح بیضی یا دایره در وسط می باشند که باعث شده است تا این نوع از فرش ها مورد استقبال زیادی قرار بگیرد.

 

1- فرش‌های بافته شده از ابریشم

فرش‌های دست بافتی که با الیاف ابریشم بافته می شوند قیمت بسیار بالایی دارند اما کیفیت آن‌ها بسیار خوب است.

 

2- فرش‌های بافته شده از پشم

فرش‌های بافته شده با پشم از نظر قیمت نسبت به فرش‌های ابریشمی ارزان‌تر هستند.

 

فرش های ماشینی

فرش‌های ماشینی نیز از نظر جنس الیاف به کار رفته و بافت به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند :

 

1- فرش‌های ماشینی که با پلی استر بافته می‌شوند

2- فرش‌هایی که با پلی پروپلین بافته می‌شوند

3- فرش‌هایی که با الیاف آکریلیک بافته می‌شوند

منبع: دانلود آبجکت سه بعدی از سایت سه بعدی

جدیدترین مطالب سایت