دانلود فیلم های محبوب با هنرمندی امین حیایی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دانلود فیلم های محبوب با هنرمندی امین حیایی

دانلود فیلم های محبوب با هنرمندی امین حیایی

امین حیایی هنرپیشه و خواننده محبوب و مطرح کشورمان ایران است.وی متولد 19 خرداد 1349 زاده تهران بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.امین حیایی هچون اکثر بازیگران کار را از تئاتر و از سال 1370 در یک تئاتر و نمایش کودکانه آغاز نمود.

 

او در سال های مختلف چندین و چند کار انجام داد تا بالاخره در حوضه فیلم های سینمایی نیز وارد شد وبه عنوان نقش اول حتی ایفای وظیفه کرد. از افتخارات وی میتوان به دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را نیز نصب خود نمود.

 

دانلود فیلم های محبوب با هنرمندی امین حیایی

ضمن معرفی آثار با بازیگری این هنرمند یک وبسایت مرجع جهت دانلود نیز معرفی میشود برای دانلود فیلم با لینک مستقیم.

 

::. کارهای امین حیایی

ابتدا معرفی چندین اثر : اخراجی ها 1 ، 2 و 3 ، ثبت با سند برابر است ، خود زنی ، آتیش بازی ، زن زیادی ، پی 22 ، سه بیگانه ، دارکوب ، شعله ور ، شیش و بش ، پسر تهرونی ، زن ها فرشته اند ، نقاب ، سن پطرز بورگ ، ناردون ، ایران برگر ، ساخت ایران 1 و 2 ، آدم باش ، هلن و….

 

1- فیلم کما تولید 1382 است و بازیگرانی همچون : امین حیایی – مهناز افشار – محمدرضا گلزار – حدیث فولادوند – آتیلا پسیانی در آن بازی میکنند.موضوعی کمدی در مورد یک خانواده ثروثمند که امیر ( امین حیایی) پدری سخت گیر دارد و مدام به او امر نهی میکند او تصمیم می گیرد به امریکا برود اما ناگهان درگیر تصادف میشود و پای رفتن اون را می بندد، امیر برای جلب رضایت خانواده صدمه دیده به هر دری میزند و اتفاقاتی که رخ می دهد…

 

فیلم کما به کارگردانی آرش معیریان است.

 

2- فیلم عروس فراری یکی از پرطرفدارترین فیلم های سینمایی با حضور امین است.این فیلم که با بازی الناز شاکردوست و امین حیایی از قصه جالب عروسی که نمیخواهد به اجبار تن به ازدواج با مردی دهد که او را دوست ندارد ، او فرار میکند و خانواده دختر نیز از بهروز میخواند به دنبال دخترشان برود.در همین راستا قصه های جالبی از لج و لج بازی رخ میدهد و این دو عاشق هم میشوند..

 

فیلم عروس فراری به کارگردانی بهرام کاظمی در موضوعی طنز است.

 

رپورتاژ آگهی در تالاب

جدیدترین مطالب سایت