دانلود فیلم های کمدی هیجان انگیز

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دانلود فیلم های کمدی هیجان انگیز

تماشاگران با دیدن فیلم کمدی بسیار خوشحال می شوند و در این زمان بخشی از مغز دوپامین ترشح می کند و خوشحالی و خنده ما را چندین برابر می کند طنز زمانی به‌ وجود می‌آید که چیزی اشتباه، نگران‌ کننده یا خطرناک به نظر برسد، اما به‌ طور همزمان قابل قبول و بی‌خطر باشد. سایت نیکی دیلی با معرفی فیلم های کمدی زمینه خوشحالی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

پیشنهاد 3 فیلم کمدی جدید و هیجان انگیز

1- دو پاپ

دانلود فیلم های کمدی هیجان انگیز

فیلم سینمایی کمدی دو پاپ (The Two Popes) به کارگردانی فرناندو میرلس محصول 2019 کشور ایتالیا است و موضوعی هیجانی، کمدی، فانتزی ، ماجراجویی و درام دارد. آنتونی مک کارتن نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد و اولین بار شرکت نتفلیکس NETFLIX این فلیم را منتشر کرد. بازیگرانی چون جاناتان پرایس، آنتونی هاپکینز، خوان مینوخین، لوییس گنکو، کریستینا بانگاس، توماس دی ویلیامز، ماریا اوسدو، رناتو اسکارپا در این فلیم دیدنی نقش داشته اند.

 

داستان فیلم :

پشت دیوارهای واتیکان، پاپ بندیکت محافظه‌ کار و پاپ فرانسیس آزادی خواه، باید به دنبال زمینه‌ هایی مشترک گشته تا از این طریق بتوانند کلیسای کاتولیک را در مسیری جدید قرار دهند اما…

 

نقد و بررسی :

سلامی دوباره از تاریکی. آبا در مقابل کلاسیک شاید هیچ چیز به وضوح این دو مرد را به اندازه ذائقه موسیقی آنها از هم جدا نکند. البته، این دیدگاه‌های کاملاً متفاوت آن‌ها از جامعه و نقش کاتولیک است که بیشترین اهمیت را دارد.

 

فیلمساز متخصص فرناندو میرلس (شهر خدا، 2002) و فیلمنامه نویس آنتونی مک کارتن (راپسودی بوهمی، نظریه همه چیز) روایت زیبایی از نحوه برخورد این دو مرد با یکدیگر ساخته اند و دو بازیگر برجسته را برای ایفای این دو انتخاب کردند. بزرگواران جاناتان پرایس در نقش کاردینال خورخه برگولیو، که اکنون به عنوان پاپ فرانسیس شناخته می شود، و برنده اسکار سر آنتونی هاپکینز در نقش جوزف راتزینگر، که اکنون به عنوان پاپ بندیکت شانزدهم شناخته می شود، بازی می کند.

 

داستان در سال 2005 با اعلام مرگ پاپ ژان پل دوم آغاز می شود. روند انتخاب پاپ جدید اولین نگاه ما را به تفاوت‌های بین ژوزف راتزینگر آلمانی فوق محافظه‌کار و سنتی و خورخه برگولیو مترقی می‌دهد، بنابراین در تماس با مردم. این به عنوان یک رقابت منفعل-تهاجمی، و انتخابی بین فروتنی و جاه طلبی به تصویر کشیده شده است.

کارگردان Meirelles کار فوق‌العاده‌ای را برای ایجاد شکوه و سنت که با انتخاب یک پاپ جدید همراه است انجام می‌دهد… ما روند کاملاً شگفت‌انگیز را به شکل سریع می‌بینیم تا طولانی نشود.فلاش بک هایی به روزهای اولیه برگوگلیو در بوئنوس آیرس وجود دارد، و خوان مینوژین او را به عنوان مردی جوانتر نشان می دهد که تصمیم بسیار مهم زندگی را گرفته است. اما مسلماً لذت واقعی در اینجا مسابقه شطرنج لفظی و فکری است که بین مردان مسن در سال 2012 انجام شد.

 

2- بزار برف بباره

دانلود فیلم های کمدی هیجان انگیز

فیلم سینمایی کمدی بذار برف بباره (Let It Snow) به کارگردانی لوک اسنلین محصول 2019 کشور امریکا است و موضوعی هیجانی، کمدی، عاشقانه، فانتزی ، ماجراجویی و درام دارد. استانیسلاو کاپرالوف نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد و اولین بار شرکت Grindstone Entertainment این فلیم را منتشر کرد. بازیگرانی چون ایوانا ساخنو، الکس هفنر، تیناتین دالاکیشویلی در این فلیم دیدنی نقش داشته اند.

دانلود فیلم بزار برف بباره

 

داستان فیلم :

داستان فیلم در مورد زنی به نام میا است که همراه با همسر خود برای اسکی به کوهستان میروند. اما آن ها بر اثر یک اتفاق یکدیگر را گم کرده و اکنون میا باید برای زنده ماندن در سرمای طاقت فرسای کوهستان تمام تلاش خود را به کار بسته و…

 

نقد و بررسی :

من قصد دارم این بررسی را با یک اعتراف شروع کنم. این یکی از کم تعداد اقتباس‌های کتاب به فیلم است که در آن فیلم دیده شده اما کتاب هنوز خوانده نشده است. در حال حاضر قصد دارم این کار را انجام دهم، با این همه علاقه به آن در اینجا و اینکه آیا این فیلم بهتر از فیلم است، که در اینجا اتفاق نظر عمومی وجود دارد. این از کسی می‌آید که «بگذارید برف برف» را با شرایط خودش قضاوت می‌کند، که از طرفداران کریسمس است و این فرض را حتی با عنوان کمی بدجنس دوست دارد.«بگذار برف ببارد» یکی از آن فیلم‌هایی بود که من را نسبتاً درگیر کرد.

 

نقص‌های زیادی دارد که نمی‌تواند بالاترین رتبه ممکن را تضمین کند، اما برای من آنقدر شایستگی داشت که حداقل به آن نمره 3 بدهم. می‌توانید هر دو طرف را در اینجا ببینید، می‌توانید «بگذارید برف برف» را برای برخی جذابیت ببینید، اما همچنین می‌توانید ببینید که چرا دیگران آن را بدون مقایسه نامطلوب با منبع منبع دوست ندارند. حتی اگر کتاب خوانده می‌شد، باز هم طبق شرایط خودش توسط من رتبه‌بندی می‌شد که همیشه برای من روش منصفانه‌تری برای قضاوت بود.چیزهای خوبی در “بگذار برف” وجود دارد. دوست داشتنی به نظر می رسد، به خصوص عکاسی که در بهترین حالت، اگر انقلابی نباشد، بسیار زیبا است. بهترین استفاده از مناظر زیبا که احساس کریسمس اصیل می دهد.

 

3- گلوله شش پایی

دانلود فیلم های کمدی هیجان انگیز

فیلم سینمایی عاشقانه گلوله شش پایی (Aaradugula Bullet) به کارگردانی گوپال بی. محصول 2021 کشور هند است و موضوعی هیجانی، کمدی، عاشقانه، فانتزی ، ماجراجویی و درام دارد. بازیگرانی چون نایانتارا، پراکاش راج، برهماناندام در این فلیم دیدنی نقش داشته اند.

 

داستان فیلم :

مورتی (پراکاش راج) در جامعه ویجایوادا به خوبی مورد احترام است. او از پسرش شیوا (گوپیچند) دلخور است و حتی اعضای خانواده‌اش هم از او ناراضی هستند، زیرا او بی‌حال و بی‌کار در اطراف پرسه می‌زند بدون اینکه کاری انجام دهد و در عوض مدام وارد دعواهای ناخواسته می‌شود. همه چیز زمانی پیچیده می شود که دون کاشی قدرتمند (آبیمانیو سینگ) که ترسناک ترین فرد در شهر است، وارد زندگی آنها می شود. این به کجا ختم می شود و چگونه دختر زیبای نایانا (نایاناتارا) به آن متصل می شود، داستان را شکل می دهد.

 

نقد و بررسی :

گلوله آرادوگولا از همان طرح قدیمی دهه 90 ساخته شده است. فقط اتلاف وقت بهتر است از تماشای فیلم خودداری کنید. حتی سزاوار امتیاز 1 ستاره نیست. هنوز نمی‌دانم چرا نایانتارا در این فیلم بازی کرد، در حالی که بیشتر بر روی فیلم‌های بازیگر محور تمرکز داشت.

 

دانلود فیلم با لینک مستقیم

جدیدترین مطالب سایت