دانلود مستندهای تاریخی و سیاسی جنجالی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دانلود مستندهای تاریخی و سیاسی جنجالی

یکی از راه‌های اینکه در مورد مسائل و وقایع تاریخی شناخت پیدا کنید تماشای فیلم مستند می‌باشد، سایت تی‌وی مستند امکان دانلود انواع مستند با بهترین کیفیت و بدون سانسور و حذفیات با دوبله فارسی را فراهم کرده است.

 

اگر قصد دانلود مستند تاریخی و سیاسی را دارید در این متن بهترین مستندهای تاریخی و مناسب‌ترین منبع برای دانلود این‌گونه مستندها را به شما معرفی می‌کنیم. جدیداً سطح مستندهای تاریخی و سیاسی تا حدی بالا رفته که ممکن شما با دانلود مستند تاریخی و تماشای یک مستند تاریخی نیازی به مطالعات دیگر نداشته باشید.

 

در صورتی که این متن را تا انتها دنبال کنید می‌توانید با یک منبع بزرگ برای دانلود مستندهای متنوع آشنا بشوید. در این آرشیو انواع متفاوتی از مستندهای تاریخی مانند: مستندهای تاریخ معاصر، مستندهای ماقبل تاریخ و… وجود دارد.

 

مقایسه‌ی فیلم‌های سینمایی و فیلم‌های مستند

در سایت تی‌وی مستند شما می‌توانید به برخی مستندهایی که تا کنون مشاهده ننموده‌اید دست پیدا کنید. در میان مستندهای تاریخی شما می‌توانید تولیداتی از شبکه‌های بی‌بی‌سی فارسی، نشنال جئوگرافیک را همراه با دوبله یا زیرنویس دانلود نمایید. یکی از برتری‌هایی که دانلود مستند نسبت به فیلم‌های تاریخی دارد نزدیکی بیشتر آن به واقعیت است.

 

فیلم‌های سینمایی معمولاً برای جذابیت بیشتر یک جلوه‌ی دراماتیک و گاهی غیرواقعی به داستان‌های تاریخی می‌دهند. بر خلاف فیلم‌های سینمایی در مستندهای تاریخی از مستندات، منابع آکادمیک، مصاحبه‌ها، اتفاقات تاریخی و… استفاده می‌شود.

 

اما در فیلم‌های سینمایی به دلیل اینکه نیاز به یک ساختار دراماتیک وجود دارد یک سری تکه‌های غیر واقعی با حوادث تاریخی مخلوط می‌شوند.

 

مستندهای تاریخی اطلاعات زیادی در اختیار شما می‌گذارند.

 

مزیت‌های دانلود فیلم تاریخی و مستند سیاسی

یکی از مزیت‌های فیلم مستند این است که با سانسور و ممیزی کمتری مواجه می‌شوند. دلیل سانسور کمتر در مستند این است که این فیلم‌ها بیشتر مواقع به حوادث بزرگ و داستان‌های کلی می‌پردازند. نیاز نشان دادن زندگی عاطفی و جنسی آثار مستند وجود ندارد. در فیلم‌های سینمایی بیشتر پیش می‌آید که به زندگی خصوصی شخصیت‌ها پرداخته شود و ممکن است در برخی کشورها باعث سانسور بشود.

 

 دانلود مستندهای تاریخی و سیاسی جنجالی

مستندهای تاریخی می‌توانند اطلاعات زیادی در اختیار شما بگذارند.

 

اگر تمایل به افزایش سطح اطلاعات تاریخی خود را دارید می‌توانید یک مستند در مورد موضوع تاریخی مدنظر خود تماشا کنید. موضوعات مختلف تاریخی در خیلی اوقات سوژه‌ی ساخت مستند قرار گرفته‌اند. اما اگر تمایل دارید همراه با شناخت یک موضوع تاریخی سرگرمی بیشتری را هم تجربه کنید می‌توانید فیلم‌های مستند تاریخی تماشا کنید. البته بعد سرگرمی فیلم‌های سینمایی بیشتر از بعد علمی آنها است. اگر قصد دانلود مستند دارید می‌توانید به نشانی TVmostanad مراجعه نمایید.

 

 دانلود مستندهای تاریخی و سیاسی جنجالی

سایت تی وی مستند یک مرجع بسیار کامل برای دانلود انواع مستندهای تاریخی است.

مرجع دانلود مستند تاریخی و فیلم سیاسی

یکی از مسائلی که سایت تی‌وی مستند را برای مخاطبان بسیار جذاب می‌کند این است که فیلم‌های کمیابی در مورد تاریخ ایران بسیار تا دوران معاصر وجود دارد. یک سری فیلم‌های بازسازی شده که یک نوع از مستند محسوب می‌شوند از جمله مستندهای انقلاب 57، دوران شاهنشاهی پهلوی و جمهوری اسلامی هستند. به اضافه‌ی تماشای مستند یک سری از مقالات و کتاب‌های علمی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا یک دید واضح از گذشته به دست بیاورید که برخی از این مقالات تاریخی را در ادامه معرفی می‌نماییم. 

 

لیست فیلم های مستند تاریخی و سیاسی کانال منوتو

آخرین روزهای حزب نازی

پاپ در تاریخ

10 روز تا پیروزی

ابرسازه های باستان

ابرسازه های نازی در جنگ روسیه

ابرسازه‌های نازی

از افسانه تا تاریخ

اسرار باستان

اسرار تمدن های گمشده

امپراتوران نیویورک

امپراتوری بریتانیا

امپراتوری عثمانی

امپراطوری رم

انقلاب آمریکا

انقلاب رنگی روسیه

آشویتس: راه‌حل نهایی

آغاز یک امپراطوری

بازماندگان تاریخ

بدرود رفقا

بدنامان تاریخ

بربرها

بزرگترین اسرار تاریخ

به سبک آمریکایی

تاریخ جهان

تاریخ رنگی آمریکا

تاریخچه

تمدن های گمشده

ثبت تاریخ

جنگ آدولف هیتلر

جنگ جهانی

جنگ سالاران

جنگ های باستانی

جنگ های خاص

جنگ های صلیبی

جنگ ویتنام

جنگجویان

جنگ‌های جهانی

خانواده ترامپ

خلاقیت های جهان باستان

داستان آمریکا

داستان ما با مورگان فریمن

در پی حقیقت

در جستجوی نازی ها

دنیای مافیا

دنیای مردگان

ده دانستنی درباره

دهه شصت؛ دوران تحول

دهه هفتاد؛ دوران بحران

‌رازهای گذشته

ردپای نازی ها

ردپای هیتلر

رمزگشایی تاریخ بشریت

روسیه سرزمین تزارها

ساکنین زمین

سقوط امپراتوری

سیری در تاریخ

شاهکارهای مهندسی باستان

طلسم هیتلر

علم نازی ها

فاتحان

فراتر از بقا

فرزندان آزادی

قهرمانان ناشناخته

قیام بربرها

کاوش های باستانی

کاوشگران میدان های جنگ

کندی ها

گشتاپو

مامور مخفی

ماموریت های محرمانه

مدار 360 درجه

مدارک گمشده

مشاهیر قرن بیستم

مصریان باستان

ناجیان بی باک

ناگفته های تاریخ

نبرد ژنرال ها

نبردهای ناممکن

نخستین امپراطوری چین

واترگیت

ویتنام، تصاویر گمشده

برای دانلود تمامی مستندهای بالا کافیست به سایت تی وی مستند به آدرس https://tvmostanad.com مراجعه نمایید.

 

دانلود مستند تاریخی دوبله فارسی

یکی از معضلات همیشگی طرفداران مستند تاریخی این است که اغلب با فایلهای ویدئویی مواجه می شوند که نه زیرنویس مناسبی برایشان پیدا میشود و نه فایل صوتی دوبله مناسب. این گروه از افراد دائما باید به دنبال یک فایل زیرنویس هماهنگ با فیلم مستند تاریخی ِمورد نظرشان باشند. معمولا برای مستند های تاریخی فایل صوتی دوبله یا زیرنویس هماهنگ وجود ندارد.

 

از این رو، این افراد مجبور میشوند فیلم مستند را با زیرنویس زبان اصلی آن (غالبا انگلیسی) مشاهده کنند. مشکل دقیقا از همین لحظه شروع می شود. بسیاری از افراد به زبان انگلیسی تسلط ندارند. به همین خاطر نمی توانند معنی بسیاری از کلماتی که در فیلمهای مستند بیان می شوند را متوجه شوند.

دانلود مستندهای تاریخی و سیاسی جنجالی

امکان دانلود مستند تاریخی دوبله فارسی در وب سایت tvmostanad به شما کمک می کند تا بدون نیاز به سرچ زیرنویس یا فایل دوبله صوتی، به راحتی هر مستند تاریخی را تماشا کنید. فایل های دوبله شده‌ی مستندهای موجود در همین وب سایت را میتوانید با قیمت مناسب تهیه کنید. شایان ذکر است که هر مستند با توجه به تعداد اپیزود ها و تایمِ هرکدام، قیمت متفاوتی دارد.

 

سایت تی وی مستند دارای نماد الکترونیکی است. شما میتوانید با خیال راحت هزینه هر مستندی را که لازم دارید پرداخت کنید. سپس فایل مرتبط با آن را دریافت نمایید.

 

مستند تاریخی ایران

بسیاری از مستندهای تاریخی ساخته شده در ایران، یا مستند های خارجی که در مورد ایران ساخته شده اند، از طریق تی وی مستند قابل دانلود هستند. از آن جایی که تاریخ ایران محدود به یک دوره و یک امپراتوری یا پادشاهی نمیشود، مستندهای فراوانی مرتبط با آنها ساخته شده است. این دوره های تاریخی طول و تفسیر فراوانی دارند. برای همین، هر کدام نیاز به ساختِ فیلم مستند جداگانه دارند تا بتوان هریک از آنها را به خوبی درک کرد.

 

اگر علاقه مند به مطالعه و درک تاریخ ایران هستید، باید بدانید که منابع ِپراکنده ای در این خصوص وجود دارند. این در حالی است که تماشای فیلم های مستند به شما درک واضحی از تاریخ ِکشور ایران می دهد. این مستند ها معمولا از شبکه های بسیار مطرح و معتبری مانند بی بی سی پخش میشوند.

 

تماشا کردنِ آنها خالی از لطف نیست. اغلب این مستند ها با زیرنویس انگلیسی تهیه و ارائه می شوند. در تی وی مستند شما می توانید آنها را به صورت دوبله شده (و کاملا مناسب برای فارسی زبانان) تهیه و تماشا کنید.

 

بهترین مستند های سیاسی و فیلم های تاریخی تی وی مستند

مستند آتش جاوید | زندگی و مرگ پروانه فروهر

دانلود مستندهای تاریخی و سیاسی جنجالی

مستند سیاسی و جنجالی آتش جاوید از آپارات بی بی سی در مورد زندگی و فعالیت‌های پروانه فروهر تا مرگ مشکوک او با استفاده از تصاویر آرشیوی

 

مستند آخرین دیپلمات | ناگفته های اردشیر زاهدی

دانلود مستندهای تاریخی و سیاسی جنجالی

مستند آخرین دیپلمات به کارگردانی امیر تاجیک به ناگفته های اردشیر زاهدی و فعالیت های وی در دوران حکومت پهلوی در تاریخ معاصر ایران می‌پردازد.

 

دانلود مستند هویدا

دانلود مستندهای تاریخی و سیاسی جنجالی

دانلود مستند هویدا شبکه من و تو به صورت کامل و بدون حذفیات | همه قسمت ها از زندگی کنار لیلا امامی تا حکم اعدام دادگاه صادق خلخالی

 

کامل ترین تاریخ ایران باستان + فیلم مستند

دانلود مستندهای تاریخی و سیاسی جنجالی

گستره امپراتوری‌ ایران باستان در اوج عظمت خود بیش‌تر منطقه‌ای‌ را که امروز خاور نزدیک یا خاورمیانه می‌‌گویند شامل می‌‌شد و از غرب سواحل دریای‌ مدیترانه و از شرق تا مرزهای‌ هندوستان را در بر می‌‌گرفت. در این میان سرزمین اصلی‌ ایران ویژگی‌ بیش‌تری‌ داشت و شامل ناحیه‌ای‌ می‌‌شد که امروزه ملت ایران در آن سکونت دارد.

 

امپراتوری ایران در زمان داریوش + فیلم مستند

دانلود مستندهای تاریخی و سیاسی جنجالی

در این نوشته گسترش امپراتوری ایران بعد از کورش بزرگ و در زمان داریوش و کمبوجیه را بررسی کرده و بهترین فیلم های مستند درباره امپراتوری ایران را به شما معرفی میکنیم.

 

مجموعه مستند های تاریخی منوتو

دانلود مستندهای تاریخی و سیاسی جنجالی

برخی از برنامه های دوبله شده توسط شبکه منوتو به صورت تک قسمتی یا دو قسمتی ارائه شده است.

این برنامه ها که در قالب ویژه برنامه دسته بندی شده اند نیز خود شامل موضوعات مختلف هستند.

ما برنامه های تاریخی و سیاسی این بخش را تحن عنوان ” مستند های تاریخی منوتو ” برچسب گذاری کرده ایم!

جدیدترین مطالب سایت