مهمترین تفاوت درب های ضدسرقت و درب های معمولی در چیست ؟!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
مهمترین تفاوت درب های ضدسرقت و درب های معمولی در چیست ؟!

برای انتخاب درب مناسب برای منزل یا محل کار باید نکات متفاوتی را در نظر گرفت. در این مقاله قصد داریم تا شما را با مهمترین تفاوت های درب های ضدسرقت و درب های معمولی آشنا کنیم . هدف از این مقاله این است که در موقع خرید بتوانید انتخاب بهتر و مناسب‌تری داشته باشید. اینک به بررسی ویژگی های درب های چوبی معمولی می پردازیم. 

 

ویژگی های درب های چوبی معمولی 

جنس درب های معمولی 

معمولاً در ساخت درب های معمولی از چوب یا MDF یا چوب ماسیو استفاده می شود. در ساختار درب های چوبی معمول وجود ندارد . معمولا سطح بیرونی درب های معمولی پلی استری از جنس چوب استفاده شده در آن هاست .اغلب درب های چوبی معمولی مقاومت و استحکام و پایداری کمتری در مواجهه با ضربه، دیلم و اهرم یا آتش سوزی از خود نشان می دهند .

 

قفل درب های معمولی

 نکته ی بعدی که باید به آن توجه کنید ، جنس قفل های استفاده شده در درب های معمولی است. این قفل ها معمولاً ایمنی لازم را ندارند و به راحتی باز می شوند. ضخامت درب های معمولی زیاد نیست و لولا ها و یراق آلات کمتری در آن ها به کار می رود.

 

وضعیت درب های معمولی در برابر هدر رفت انرژی و سر و صدا 

 کمبود ضخامت درب های معمولی باعث می شود در برابر آمد و شد صدا و هدر رفت گرما و سرما ضعیف تر عمل کنند.

 

شرایط نصب درب های معمولی

شاید تنها مزیت درب های معمولی راحتی نصب آن برای نصاب ها باشد . صد البته شما نباید امنیت خانه ی خود را فدای راحتی حال نصاب درب های ضدسرقت کنید .

 

امنیت درب های معمولی

هر یک از موارد عنوان شده در بالا ، نشانه ای از ایمنی بسیار پایین این درب های معمولی می باشد .

 

قیمت درب های معمولی

با توجه به اینکه در درب های معمولی تجهیزات و یراق آلات کمتری به کار رفته است ، بنابراین قیمت آن کمتر می باشد.

 

ویژگی های درب های ضدسرقت 

مهمترین تفاوت درب های ضدسرقت و درب های معمولی در چیست ؟!

جنس درب های ضدسرقت

معمولاً داخل درب های آتاک درب یک ورقه ی ضخیم فولادی قرار می گیرد . این ورقه ی ضخیم فولادی  برای پیشگیری از سوراخ شدن ، مقاومت در برابر ضربه و شکستن در نظر گرفته می شود. معمولاً روکش درب های ضدسرقت از دو جنس چوب یا فلز است. بسته به نوع این جنس ها در فروشگاه ها  درب ها را درب ضد سرقت چوبی یا درب ضد سرقت فلزی می نامند .

 

 قفل درب های ضدسرقت 

نکته ی بعدی قفل های بسیار پیشرفته ی درب ضد سرقت مدرن و درب ضد دیلم است. آنها به راحتی باز نمی‌شوند و همین نکته ایمنی شان را بالا می برد. قفل های درب های ضدسرقت از نوع گاو صندوقی است. زبانه های این قفل ها از چهار جهت داخل چهار چوب ها می شوند و درب ها را قفل میکنند. اگر این درب ها قفل شوند و شما کلید در اختیار نداشته باشید ، باز کردن آنها نسبت به درب های معمولی سخت تر و با هزینه ی بیشتر انجام می گیرد .

 

وضعیت درب های ضدسرقت در برابر هدر رفت انرژی و سر و صدا 

درب ضد سرقت لابی به علت ضخامت زیاد و مواد استفاده شده در آن ، در برابر آمد و شد صدا و حفظ گرمایش و سرمایش ساختمان و  خانه ها عملکرد بسیار بهتری دارند.

مهمترین تفاوت درب های ضدسرقت و درب های معمولی در چیست ؟!

شرایط نصب درب های ضدسرقت 

دانستن این نکته ضروری است که چهار چوب درب های ضدسرقت به همراه خود درب در کارخانه ساخته می شوند همین طور رگلاژ درب ها بر روی چهارچوب ها در کارخانه اتفاق می افتد . نصاب ها درب ها را به همراه چهارچوب در محل مورد نظر نصب می کنند. 

 

امنیت درب های ضدسرقت 

ضخامت ورق  بدنه ی درب ها ، تعبیه ی قفل های هوشمند ، تعداد لولاهای بیشتر و جنس محکم تر مواردی است که در بالا بردن سطح امنیت درب های ضدسرقت تأثیر قابل توجهی دارند .

 

قیمت درب های ضدسرقت

در ساخت درب های ضد سرقت قابلیت های متنوع و تجهیزات متعددی استفاده شده است . همچنین برای بعضی از درب های ضدسرقت شرایط آزمایشی برای میزان استحکام و مقاومت و عملکرد آن ها لحاظ می شود. تمامی این موارد قیمت تمام شده ی درب های ضدسرقت را بالا تر می برد .

 

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را از اطلاعات ، شباهت ها و تفاوت های درب های ضدسرقت با درب های معمولی آگاه کنیم . 

 

برای ثبت سفارش خرید و اطلاع از قیمت جدیدترین مدل های درب ضد سرقت و ارتباط با کارشناسان فروش شرکت اتا درب می توانید با شماره تلفن های ۰۲۱۴۸۰۰۰۰۴۶  و ۰۹۱۹۳۹۷۲۴۳۴ تماس حاصل فرمایید و کارشناسان فروش ما در اسرع وقت پاسخ گوی شما خواهند بود.

جدیدترین مطالب سایت