در ایزدشهر و بابلسر کجا اقامت کنیم؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
در ایزدشهر و بابلسر کجا اقامت کنیم؟

ایزدشهر و بابلسر، دو شهر ساحلی در استان مازندران هستند که حدود 50 کیلومتر از هم فاصله دارند. اگر تصمیم دارید به یکی از این دو شهر یا حتی هر دو سفر کنید، چند روزی را به دور از هیاهوی شهر بگذرانید و استراحت کنید، این مطلب به شما کمک می‌کند تا هتل و اقامتگاهی را مطابق سلیقه‌تان پیدا و رزرو کنید.

 

هتل نارنجستان ایزدشهر

اقامت در کنار دریای خزر و بیدار شدن با چشم‌انداز زیبای ساحل، در هتل 4 ستاره نارنجستان می‌تواند خاطره خوشی را برایتان رقم بزند. هتل در کیلومتر 7 جاده محمودآباد قرار گرفته و چند قدم تا ساحل و دریا فاصله دارید. رستوران با منوی غذاهای دریایی و فرنگی، کافی‌شاپ فضای باز، سفره‌خانه، و چایخانه سنتی برای صرف غذا و نوشیدنی در دسترس هستند و شما را از رفتن به رستورانی در خارج از هتل بی‌نیاز می‌کند.

 

تفریحات آبی، جت اسکی، و قایق‌سواری را هم می‌توانید در زمان اقامتتان در هتل نارنجستان ایزدشهر تجربه کنید. هتل اتاق و سوئیت‌هایی رو به دریا و رو به جنگل دارد. در هتل سوئیت‌های 2 نفره تا 8 نفره را می‌توان رزرو کرد؛ برای همین حتی در سفرهای دسته‌جمعی و دوستانه هم روی این هتل می‌توانید حساب باز کنید.

 

هتل میزبان بابلسر

مجموعه هتل میزبان، شامل یک هتل 4 ستاره و یک هتل 5 ستاره می‌شود. هر دو هم در کیلومتر 3 کمربندی بابلسر، بین میدان امام حسین و معلم قرار دارند. هتل میزبان 4 ستاره، اقتصادی‌تر و از آنجا که تعداد اتاق‌های کمتری دارد، خلوت‌تر است. هتل 5 ستاره میزبان، 126 اتاق و سوئیت دارد و همه انتظارات شما را از یک هتل لوکس برآورده می‌کند. اتاق‌های استاندارد و سوئیت‌های خانوادگی و با ظرفیت‌های 1 تا 4 نفر را در هتل میزبان بابلسر می‌توانید رزرو کنید.

 

رستوران‌های هتل میزبان بسیار معروف هستند؛ مخصوصا غذاهای سنتی و دریایی آن، افراد زیادی را به خودش جذب می‌کند. امکانات و خدماتی مانند فضای بازی کودکان، سالن بیلیارد، کافی‌شاپ، و سالن همایش هم در این هتل فراهم است. هتل میزبان فاصله چندانی تا ساحل ندارد و با کمتر از 15 دقیقه رانندگی به دریای خزر می‌رسید.

در ایزدشهر و بابلسر کجا اقامت کنیم؟

رزرو آنلاین هتل

نه تنها برای شهرهای بابلسر و ایزدشهر، بلکه برای دیگر شهرهای استان مازندران و ایران، می‌توانید رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه مورد نظرتان را از سایت اسنپ‌تریپ انجام دهید. نظرات کاربران درباره کیفیت خدمات و امکانات، نظافت و تمیزی، موقعیت مکانی، و قیمت را درباره هتل‌ها می‌توانید بخوانید تا بهتر تصمیم بگیرید. علاوه بر آن، اسنپ‌تریپ بر روی بسیاری از هتل‌ها در اکثر مواقع تخفیف دارد و رزرو هتل با مناسب‌ترین قیمت و تخفیف در چند دقیقه کامل می‌شود. خدمات پشتیبانی هم به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته در دسترس است.

جدیدترین مطالب سایت