معرفی 3 دستگاه درآمدزا برای مشاغل خانگی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
معرفی 3 دستگاه درآمدزا برای مشاغل خانگی

شرکت بازرگانی AG وارکننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد.

 

تا به حال به این فکر کرده اید که بطری ها و شیشه های نوشیدنی چگونه به یک اندازه و تا این حد با دقت بالا پر می شوند؟ 

 

 پاسخ این سوال در کسب و کارهای خانگی و کسب و کارهای بزرگ تاثیر مستقیم میگذارد و دلیل آن هم این است که شما وقتی مقدار معینی از محصول خود را درون ظرف می ریزید، به این منظور است که روی کار خود کنترل دقیقی دارید. 

 

برای پر کردن مواد پودری و مایع شما به دو دستگاه پر کن مایعات و ساشه نیاز دارید.

 

دستگاه پرکن مایعات AG

معرفی 3 دستگاه درآمدزا برای مشاغل خانگی

دستگاه پرکن مایعات باعث سرعت بخشیدن در روند پر کردن انواع مایعات درون ظروف می‌ شود و به مراتب دارای دقت بالاتر از دقت چشم انسان می باشد.

مایعات از نظر چگالی و ویسکوزیته با هم تفاوت دارند و به دو دسته غلیظ و رقیق دسته‌بندی می‌شوند. مایعات رقیق ویسکوزیته یا چسبندگی و چگالی پایین‌‌تری نسبت به مایعات غلیظ دارند. یعنی نسبت به جاری شدن مقاومت کمتری دارند. مایعات با چگالی‌های مختلف دستگاه‌های پرکن متفاوتی دارند.

 

دستگاه پرکن مایعات (liquid filling machine) جهت پر کردن و بسته بندی مایعات غلیظ و رقیق ساخته شده است. این دستگاه در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی و …. کاربرد و اهمیت بالایی دارد. دستگاه پرکن مایعات با توجه به چگالی مایعات، در دو نوع دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق وجود دارد.

 

نحوه عملکرد دستگاه پرکن مایعات

عملیات دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق شبیه هم می‌باشد و فقط یک تفاوت اصلی در عملکرد دارند. دستگاه پرکن مایعات رقیق جهت پرکن و بسته بندی مایعات از نیروی جاذبه مایعات استفاده می کند؛ در صورتی که دستگاه پرکن مایعات غلیظ عملیات پر کردن را توسط نیروی خارجی انجام می‌دهد.

 

پیش از خرید دستگاه، ابتدا نوع مایعات مورد نظر خود را مشخص کنید، سپس پیش از خرید، سازگاری یا مناسب بودن دستگاه پرکن با میزان چگالی را بررسی کنید. آبمیوه، آب‌های معدنی و نوشابه و … مایعات رقیق هستند و عسل، روغن و …. مایعات غلیظ هستند. دستگاه پرکن مایعات رقیق، قابلیت پرکردن مایعات نیمه غلیظ را دارند؛ ولی دستگاه پرکن مایعات غلیظ قابلیت پر کردن مایعات رقیق را ندارند.

 

معرفی انواع دستگاه آسیاب

معرفی 3 دستگاه درآمدزا برای مشاغل خانگی

دستگاه آسیاب عطاری

این دستگاه برقی همان طور که از نامش مشخص است در عطاری‌ها برای آسیاب کردن ادویه و گیاهان دارویی و خوراکی مانند نمک، زنجبیل، سماق، هسته خرما و … استفاده می‌شود. دستگاه آسیاب عطاری دارای پره و توری استیل برای کوبیدن انواع ادویه‌ها می‌باشد و پودرها پس از خروج از این دستگاه به الک کردن نیازی ندارند. مخزن این دستگاه ضد زنگ است و روکش استیل آن، باعث مقاومت و طول عمر بالاتر دستگاه شده است.

 

دستگاه‌ آسیاب صنعتی و نیمه صنعتی

دستگاه‌های صنعتی و نیمه صنعتی نسبت به دستگاه آسیاب عطاری مقاومت و قدرت بالاتری دارند و برای خرد کردن دانه‌های سخت‌تر استفاده می‌شوند. جنس بدنه دستگاه از استیل غذایی ضد زنگ است و با برق کار می‌کنند.

 

آسیاب چکشی

آسیاب‌های چکشی عمدتاً برای تولید غذای دام در دامداری‌ها و صنایع معدنی و غذایی در حجم بالا به کار برده می‌شود. ریز و درشت بودن دانه‌های آسیاب شده در راندمان کاری آسیاب چکشی بسیار موثر است. در واقع هرچه دانه‌ها درشت‌تر باشد، راندمان کاری بالاتر خواهد رفت.

 

آیا از دستگاه آسیاب AG می‌توان برای آسیاب کردن دانه قهوه نیز استفاده کرد؟

معمولاً انواع دستگاه‌ آسیاب مورد استفاده در قهوه‌فروشی‌ها، مجهز به روستر قهوه نیز هستند و ورودی مخزن آنها قهوه‌ی خام می‌باشد. از دستگاه‌ آسیاب ای‌جی می‌توان برای آسیاب کردن دانه قهوه روست شده استفاده کرد.

 

دستگاه ساشه AG

معرفی 3 دستگاه درآمدزا برای مشاغل خانگی

دستگاه ‌های بسته‌ بندی ( دستگاه ساشه) یا  Sachet packing machineبا توجه به ظرفیت، مدل و نوع موادی که برای پر شدن در نظر دارید، به مدل‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. از دستگاه پرکن پودر اتومات برای انواع مواد پودری و گرانولی مانند پودر کافی میکس، نسکافه، ادویه‌جات مختلف و انواع حبوبات و دانه برنج استفاده می‌شود.

 

به همین دلیل دستگاه بسته بندی (دستگاه ساشه) به نام‌ دستگاه بسته بندی نسکافه، دستگاه بسته بندی نمک، دستگاه بسته بندی شکر، بسته بندی خشکبار، دستگاه بسته بندی حبوبات و دستگاه بسته بندی چیپسی نیز شناخته می‌شود. برای پر کردن مایعات رقیق و غلیظ در ساشه‌‌های تک نفره و بزرگتر، باید از دستگاه مخصوص بسته بندی (ساشه) مایعات استفاده کنید.

 

با استفاده از دستگاه ساشه می‌توانید انواع مایعات نظیر آبلیمو، سس، شامپو، نرم‌کننده، کرم و …. را پر و بسته‌ بندی کنید. از بسته بندی (ساشه) یا دستگاه ساشه زن عموماً در صنایع غذایی برای تولید ساشه‌های تک نفره ادویه‌جات و سس برای رستوران‌ها و در صنایع آرایشی و بهداشتی برای تولید شامپو و وسایل بهداشتی در سایز هتلی و یک بار مصرف استفاده می‌شود. این دستگاه به دلیل مدل بسته بندی آن به دستگاه ساشه مدادی نیز شناخته می‌شود.

 

دستگاه بسته بندی ساشه چیست؟

بسته بندی ساشه یک بسته بندی تخت است که از رول‌هایی با جنس پلی استر، آلومینیوم، پلی اتیلن، کاغذ روکش دار یا لمینت و کامپوزیت کردن چند لایه از مواد فوق الذکر ساخته شده است. لبه‌های ساشه قابل مهر و موم بدون ورود هوا و آلودگی هستند. این لغت از کلمه فرانسوی Sachet به معنای کیسه گرفته شده است. در گذشته گیاه لوندر را در کیسه‌های کوچکی در کمد و بین لباس‌ها برای خوشبو شدن پارچه لباس‌ها قرار می‌دادند که به آن ساشه گفته می‌شد. به دلیل ضد آب بودن و کیفیت آب‌بندی بالای مواد مورد استفاده در تولید ساشه، این مدل بسته بندی محصول را در شرایط عالی نگه می‌دارد و در طول مدت زمان با ماندگاری بالا از آن محافظت می‌کند .بسته بندی ساشه برای طیف وسیعی از مواد مانند مواد پودری، مایعات رقیق و غلیظ و … مناسب است. برای پر کردن مواد مختلف با توجه به نوع محصول و حجم بسته بندی، دستگاه‌های بسته بندی (دستگاه ساشه) در مدل‌های مختلفی وجود دارد.

 

برای بسته بندی حبوبات در منزل باید از دستگاه های بسته بندی حبوبات و غلات استفاده نمایید. این دسته از ماشین آلات در انواع بسیار متنوعی طراحی شده اند و در حالات دستی، نیمه اتومات و تمام اتوماتیک در بازار موجود می باشند و در طرح های مختلفی اقدام به بسته بندی حبوبات و غلات می کنند.

 

نیازی به صرف هزینه های بالا نیست و می توان در قدم های ابتدایی از انواع دستی و یا نیمه اتومات ارزان استفاده کرد. البته باید خرید این دسته از دستگاه های بسته بندی را بر مبنای محیط کاری خود و فضایی که در اختیار دارید انجام دهید و تیراژ کار خود را نیز در نظر بگیرید. 

 

انواع دوخت دستگاه ساشه پودر و مایعات

– دستگاه ساشه مدل سه طرف دوخت

-دستگاه ساشه با دوخت بک‌سیل (دوخت بالشی یا پشت دوخت دار)

-دستگاه ساشه مدل چهار طرف دوخت

جنس لفاف قابل استفاده برای دستگاه‌ها، به مدل دستگاه ساشه و محصول مورد نظر بستگی دارد. جنس لفاف‌های معمول و مورد استفاده، عبارتند از آلومینیوم فولی، کاغذهای ارتالون‌دار، فویل‌های چند لایه مات و شفاف و …

 

انواع دستگاه ساشه زنی

با استفاده از انواع دستگاه ساشه زنی قادر خواهید بود محصولات مختلف پودری، گرانولی و مایعات را به صورت ساشه تک نفره به راحتی بسته بندی نمایید. به عبارتی ساده تر می توان انواع دستگاه ساشه زنی را در انواع دستگاه بسته بندی ساشه پودری، دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی، دستگاه بسته بندی ساشه مایعات و دستگاه بسته بندی ساشه پودری گرانولی دسته بندی کرد.

 هر کدام از انواع دستگاه ساشه زنی مناسب بسته بندی محصول خاصی می باشد و عملکرد هر کدام از دستگاه های ساشه نسبت به یکدیگر متفاوت است.

 

دستگاه بسته بندی ساشه پودری

 کاربرد دستگاه بسته بندی ساشه پودری جهت بسته بندی هر نوع مواد پودری مانند کافی میکس، قهوه، آرد، شکر، نمک، فلفل، سماق، آویشن، انواع ادویه جات و چاشنی مواد غذایی در بسته های ساشه تک نفره یکبار مصرف مدادی به شکل سه طرف دوخت می باشد.

 نحوه بسته بندی به این صورت است که سلفون مورد نظر را انتخاب نموده و مواد را درون مخزن دستگاه بریزید. براین اساس دستگاه آماده کار می شود. به راحتی حجم مورد نظر محصول جهت انتقال به ظرف ها را تعیین کنید و دستگاه را روشن نمایید.

 دستگاه مواد پودری مورد نظر را بر طبق وزن مشخص شده، به شکل کاملاً بهداشتی بسته بندی می کند. داخل مخزن دستگاه ساشه پودری ماردون تعبیه شده است تا از سفت شدن و به هم چسبیدن مواد پودری جلوگیری نماید.

 

مشخصات دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی

از مهمترین ویژگی های دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی موارد زیر را می توان بیان کرد.

  دارای دقت و سرعت بسیار بالایی می باشد.

  قادر است محصولات متنوعی را بسته بندی کند.

  تهیه شده از جنس استیل استنلس می باشد.

  دارای سنسور مارک بین برای تنظیم طول بسته ها

  مجهز به سیستم

      plc به کار بردن سیستم ‏hmi برای کنترل بهینه دستگاه

 

دستگاه بسته بندی ساشه گرانولی در ابعاد ۷۰ سانتی متر در ۸۰ سانتی متر با ارتفاع حدود ۱۶۰ سانتی متر تولید شده است و وزن آن ۲۲۰ کیلوگرم می باشد. جنس بدنه دستگاه از استیل تهیه شده و قادر است بسته هایی با وزن ۲ الی ۲۰۰ گرم را تولید کند.

 

 سرعت بسته بندی دستگاه حدود ۴۰ الی ۶۰ بسته در دقیقه می باشد. بسته ها به صورت سه طرف دوخت یا چهار طرف دوخت آماده می ‌شوند. سیستم توزین و بسته بندی مورد استفاده دستگاه سیستم حجمی می باشد.

 

مشخصات دستگاه بسته بندی ساشه پودری گرانولی

این نوع دستگاه بسته بندی ساشه جهت بسته بندی مواد گرانولی و پودری از قبیل: آرد، ادویه جات، حبوبات، نمک، شکر و. در ابعاد کوچک تک نفره مناسب می باشد. بسته بندی های تک نفره را می توان در رستوران ها، کافی شاپ ها، هتل ها و. مورد استفاده قرار داد.

 

 این مدل دستگاه ساشه در ابعاد و اندازه کوچکتر جهت استفاده در مغازه، منزل و فروشگاه های کوچک تولید شده است. دستگاه بسته بندی ساشه پودری گرانولی با بسته بندی سه طرف دوخت و مدل های مدادی به بازار عرضه شده است.

 

مشخصات انواع دستگاه بسته بندی ساشه مایعات

دستگاه بسته بندی ساشه مایعات نیز مانند دیگر انواع دستگاه ساشه دارای سرعت و دقت بالایی می باشد. قابلیت بسته بندی محصولات مختلفی از قبیل آبلیمو، روغن زیتون، عسل، سس، شامپو، انواع کرم و ژل مو در بسته های ساشه تک نفره یکبار مصرف مدادی سه طرف دوخت را دارد.

 

دستگاه ساشه دستگاه از جنس استیل ساخته شده است تا در مقابل مواد اسیدی خوراکی و مایعات مقاوم باشد. دستگاه به طور کاملا اتوماتیک رول ها را دوخت می زند و به مقدار مشخصی از مایع درون مخزن دستگاه را در آن پر می کند و سر آن را دوخت می زند و مهر و موم می کند.

 

 سپس دستگاه بسته های آماده شده را به صورت تک تک بریده و در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. دستگاه ساشه مایعات به صورت خودکار فرآیند بسته بندی را کامل می کند و نیاز به اپراتور ندارد.

شرکت ای جی وارد کننده دستگاه های صنعتی مانند انواع دستگاه پرکن مایعات می باشد.

 

برای خرید دستگاه پرکن مایعات ، دستگاه ساشه و دستگاه آسیاب به سایت ای جی  (AG777.com) مراجعه کنید .

برای خرید دستگاه  صنعتی مورد نظر خود از کارشناسان AG شعبه تهران و اصفهان مشاوره بگیرید.

 

شعبه تهران: ﺻﺎدﻗﯿﻪ ،ﺑﻠﻮار آﯾﺖ اﻟﻠﻪ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ رو ﺑﻪ روی ﻣﺴﺠﺪ ﻧﻈﺎم ﻣﺎﻓﯽ، ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن اﺗﺮک

تلفن: 46096724-021

 

شعبه اصفهان : اصفهان، فلکه ارتش خیابان وحید قبل از چهارراه امام‌زاده محسن، کوچه شماره ۲۳ پلاک ۶۲۲

تلفن: 91010118-031

 

 شرکت بازرگانی AG وارکننده دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی با گارانتی یکساله و خدمات پس از فروش 5 ساله به منظور گسترش و حمایت از مشاغل حوزه کارآفرینی با بیش از 18 سال سابقه در تهران و اصفهان فعالیت دارد

جدیدترین مطالب سایت