دفع چشم زخم و حاجت روایی با حرز امام جواد علیه السلام به نقل از اسرارالشفاء

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دفع چشم زخم و حاجت روایی با حرز امام جواد علیه السلام به نقل از اسرارالشفاء

یکی از بدترین بالایا در زندگی انسان چشم خوردن و یا به اصلاح مورد چشم زخم قرار گرفتن است که در اصطلاح عوان به ان می گویند چشم خوردن و می گویند فلانی چشمش شور بود و احادیث جالبی هم در این زمینه داریم و مثلا حدیث داریم از پیامبر اکرم(ص) که فرمود: «چشم زخم واقعیت دارد و مرد را در قبر و شتر را در دیگ قرار می‌‏دهد».

 

امروزه که زندگی ها اینستاگرامی شده است دیگر بدتر ، خوشی ها و خیلی چیزها را در اینستاگرام قرار می دهند و چشم می خورند و برای دفع چشم زخم هم کاری نمی کنند و بعد نمی دانند این مشکلات از کجا آمده است….

 

تصادف های ناگهانی ، امراض عجیب قریب ، مشکلات به یکبار سبز شده در زندگی همه و همه می تواند از مصادیق آن باشد و بهتر است همیشه راهکارهای برای دفع چشم زخم مدنظر داشته باشید.

 

یکی از بهترین این راهکارها البته که صدقه دادن است

در احادیث مختلف نیز از صدقه دادن به عنوان راهکار مهم دفع بلا یاد شده است و به آن توصیه شده است ، پس تا می توانید صدقه دادن را فراموش نکنید و همواره به هر مبلغی حتی مبلغ بسیار کم برای دفع چشم زخم هم که شده اینکار را بکنید و البته صدقه فواید فراوان دیگری از جمله افزایش طول عمر نیز دارد و همچنین ثواب بسیار فراوان دارد و البته بسیار شنیده ایم و روایت شده است از حضرت امام علی علیه السلام که : با صدقه و صله رحم، گناهان خود را پاك كنيد و خود را محبوب پروردگارتان گردانيد. (( تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص 395 ، ح 9152))

 

حرز امام جواد علیه السلام بسیار موثر در دفع چشم زخم

شاید تا به حال بسیار در رابطه با حرز امام جواد علیه السلام شنیده باشید و بسیار دیده باشید که علما به استفاده از این حرز تاکید کرده باشند ، از حضرت آیت الله بهجت (ره) گرفته تا به آِیت الله قاضی (ره) و دیگر علما ، حتی در صدا و سیما نیز به این حرز ارزشمند اشاره شده از خواص حرز امام جواد علیه السلام صحبت به میان آمده ، این حرز برای فقط چشم زخم نمی باشد و بسیار خواص دیگری نیز دارد و شما می توانید با مراجعه به سایت عطاری آنلاین اسرارالشفاء به آدرس www.340.ir هم اصل این حرز را که بهتر است روی پوست آهو با رعایت آداب دستنویس شود به همراه 6 هدیه رایگان تهیه کنید و همچنین خواص کامل و مطالب و مقالات در مورد حرز امام جواد علیه السلام را در عطاری آنلاین اسرارالشفاء بیابید و مطالعه نمایید و همچنین سوالات خود در این مورد را در همانجا مطرح کنید و پاسخ بگیرید.

 

معوذتین توصیه آیت الله بهجت (ره) و بسیار مناسب برای دفع چشم زخم

و اما اصل معوذتین چیست ؟ آیا نام سوره است ؟ خیر ! بعضی از سورهای قرآن با چند نام شناخته شده اند که نام دیگر دو سوره فلق و ناس (معوذه) می باشد و هر دو آنها (معوذتین) گفته شده و در احادیث این مورد امده است

این دو سوره خاصیت تعویذ به معنی پناه بردن به خدا دارد و باعث می‎شود ادم با این دو سوره خود را از بلایا محفوظ کند و برای این جهت این دو سوره به معوذتین نام‎گذاری شده است.

و در جایی دیگر که کلیپ آن از ایت الله بهجت (ره) موجود است چنین نقل شده :

 

سؤال: برای دفع حسادت از کسی که به او حسادت می‌ورزند و اذیتش می‌کنند، چه کار کنیم؟
حضرت آیت الله بهجت (ره) : معوذتین را زیاد بخواند. چهار قل را در وقت خواب زیاد بخواند. اگر بتواند، حرز جواد را تحصیل بکند، به دستش ببندد، یا در بغلش بگذارد [و همراه داشته باشد].

دفع چشم زخم و حاجت روایی با حرز امام جواد علیه السلام به نقل از اسرارالشفاء

به شهید نوید صفری زیارت عاشورا هدیه بدهید و حاجت خود را بگیرید ( چله عاشورا )

بسیار دیده شده و معروف است که از شهدا حاجت گرفته اند ، از شهید پلارک گرفته تا….. یکی دیگر از شهدای عزیز ما که در رابطه با ایشان حاجت روایی معروف شده و البته در وصیتش نیز متنی آمده ، شهید نوید صفری است که خیلی ها از ایشان حاجت گرفته اند ، این شهید و عزیز و بزرگوار ما شهید مدافع حرم می باشند و در سوریه و برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسیده اند.

 

تصویری از دست نوشته توصیه شهید نوید صفری به زیارت عاشورا: ((زیارت عاشورا را بخوانید و ازطرف من به ارباب ابراز ارادت کنید.حتما هرکجا باشم خود را در کنار شما خواهم رساند.))

 

شهید صفری پانزدهم آبان سال نودشش در عملیات آزادسازی شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه زخمی شده و سپس به اسارت تروریست‌ها در آمد.

 

تا مدتی از این شهید بزرگوار خبری نبود تا 20 روز بعد با آزادی کامل این شهر راهبردی از دست تروریست‌های تکفیری، پیکر مطهر او پیدا شد. با یافتن پیکرش مشخص شد که او همچون ارباب بی‌کفن خود امام حسین(ع)، مظلومانه به شهادت رسیده و سر از تنش جدا شده است.

 

این شهید والامقام وصیت کرد که پیکر مطهرش را در حرم امام رضا(ع) طواف داده و در جوار شهید مدافع حرم رسول خلیلی با لباس پاسداری به خاک بسپارند.

 

این مطلب مفید توسط اسرارالشفاء عطاری آنلاین تهیه گردیده است.

جدیدترین مطالب سایت