دوبیرا ارائه دهنده چه خدماتی است!؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دوبیرا ارائه دهنده چه خدماتی است!؟

دوبیرا یکی از سایت‌های قوی در زمینه خرید، فروش و اجاره یا رهن در منطقه خاورمیانه به خصوص در حاشیه‌ی خلیج فارس می‌باشد. این سایت توانسته بستری را فراهم کند که تاجران و افرادی که در زمینه فروش و اجاره مسکن و ملک فعالیت دارند بتوانند به ارائه اطلاعاتی در مورد ملک خود بپردازند.

 

در ضمن تبلیغات در این سایت برای کاربران مجانی بوده و هزینه‌ای برای این کار نمی‌پردازند. اطلاعات دقیق و کاملی در مورد ملک‌هایی که در این مناطق مذکور وجود دارد در این سایت ثبت می‌شود و به صورت فوری و با قیمتی مناسب به فروش یا اجاره می‌رسد.

 

اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند در این سایت فعالیت داشته باشند و با در نظر گرفتن قوانین و شرایطی که در این باره وجود دارد ملک خود را تبلیغ کنند. امکانات، مساحت، قیمت و محل دقیق  و آدرس این اماکن همراه با عکس‌های متنوعی از این املاک در این سایت به نمایش گذاشته می‌شود تا کاربران به خوبی با این مجموعه‌ها آشنا شوند.

 

آشنایی بیشتر با دوبیرا

خلیج فارس از مناطق گردشگری و زیبایی است که اغلب افراد دوست دارند در این مناطق ساکن شوند و یا به صورت فصلی در آنجا سکونت کنند. برای این کار لازم است که برای خرید یا اجاره یک ملک مسکونی مناسبی بپردازند. مسلما گشتن و خرید یک ملک نیاز به زمان زیادی دارد. تصور کنید فردی از تهران یا از کشورهای همسایه قصد این کار را داشته باشد باید چندین روز به دنبال این کار باشد که هزینه گزافی را باید برای آن در نظر بگیرد. حال در دوبیرا می‌تواند بدون آن که وقت یا زمانی بگذارد به راحتی با چند کلیک انواع و اقسام خانه، مغازه یا ملک را ببیند و اقدام به اجاره یا خرید کند. یکی از نکات مهمی که باید در نظر داشت این است که ملکی را که می‌خرید باید چند روزی به دنبال کارهای قانونی آن بود به طور مثال باید بدانید مشکلات قضائی و شهرداری ندارد؟ مالیات ندارد؟ و…. اما با دوبیرا دیگر نیازی به این دوندگی‌ها نمی‌باشد و تمامی اطلاعات را می‌توان در آن متوجه شد.

 

دوبیرا با کدام زبان دنیا با مشتریان ارتباط برقرار می‌کند؟

Dobira  بهترین بستر را فراهم نموده تا افرادی که در این سایت وارد می‌شوند بتوانند با تسلط زبانی خود اطلاعات مورد نظر را به دست بیاورند. همانطور که می‌دانید عربی، ترکی و انگلیسی از زبان‌های برجسته در منطقه خاورمیانه بوده و هر فردی به یکی از این زبان‌ها مسلط است. به همین منظور برای تسهیل در ارتباط برقراری کردن موجر و مستأجر این امکان فراهم شده است. خرید و فروش به صورت آنلاین انجام شده و شما می‌توانید با فرد مقابل ارتباط تلفنی برقرار کنید و در صورت لزوم خود یا یک فرد حقوقی را برای بازدید از مکان مورد نظر اعزام کنید.

 

آشنایی با کشورهای که در دوبیرا فعال هستند

دوبیرا ارائه دهنده چه خدماتی است!؟

امارات متحده عربی، ترکیه، عربستان سعودی، کویت، بحرین و عمان از جمله کشورهای هستند که در حیطه‌ی فعالیت dobira می‌باشد و افرادی که در این کشورها هستند می‌توانند ملک‌هایی را از کشورهای موجود خرید و فروش کنند. این کشورها با زبان‌های مشترک و متفاوتی با هم در ارتباط بوده و به بهترین شکل ممکن اقدام به سرمایه گذاری در کشورهای مختلف می‌کنند.

 

هر کدام از کشورهای نامبرده مناطق تجاری بزرگی هستند که سرمایه گذاری و خرید ملک در آنجا می‌تواند یک سود کلانی در این زمینه به وجود بیاورد. اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری در این کشورها را دارید می‌توانید از طریق دوبیرا اقدام کنید تا لزومی به هزینه کردن بالا و مسافرت به این کشورها نداشته باشید. شما قبل از سفر می‌توانید ملکی را اجاره کنید تا در موقع اسکان یافتن مشکلی در کشور دیگری نداشته باشید.

 

با کدام ارز می‌توان اقدام به معامله نمود

در کشورهای مورد نظری که در قسمت پیشین نام بردیم ارزهای مختلفی وجود دارد که تبدیل آن به ارز آن کشور در مواقعی نیاز به زمان زیادی دارد یا دردسرهای خود را دارد. اما  در دوبیرا می‌توان با ارزهای مختلفی وارد مبادله شد و به راحتی ارز مورد نظر را تبدیل به ارز دلخواه نمود. ارزهای که در این سایت قابل قبول هستند به شرح زیر می‌باشند.  

درهم امارات، لیره ترکیه، ریال عربستان سعودی، ریال عمان، دینار بحرین، دینار کویت، دلار آمریکا، دلار کانادا، دلار استرالیا، پوند انگلیس، یورو، ین چین قابلیت تبدیل قیمت ملک با این ارزهای گفته شده وجود دارد. این موضوع بهترین بستر را فراهم کرده تا افراد خارجی که قصد ثروت اندوزی در این کشورها را دارند به راحتی اقدام به خرید ملک کنند.

 

دیگر ویژگی‌های دوبیرا

دوبیرا سایتی است که علاوه بر خرید و فروش و رهن یا اجاره، اخبارهای به روزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که استقبال مردم برای خرید بسیار زیاد بوده است. این موضوع بخش مهمی از امکانات این سایت می‌باشد. از دیگر امکاناتی که می‌توان به آن اشاره نمود این که پروژه‌های پیش فروش را در این سایت در معرض نمایش بگذارید. در این بخش قسمتی وجود دارد که مخصوص پنل پیش فروش بوده و تمامی اطلاعات را در آن می‌توانید ببیند. در این پنل می‌توانید اطلاعات دقیقی را وارد کنید. در این بخش دو حالت وجود دارد یا تبلیغ شما شامل مالیات می‌شود یا رایگان است که در صورت رایگان بودن می‌توانید آن را ثبت کنید.

دوبیرا ارائه دهنده چه خدماتی است!؟

 

شما می‌توانید در بخش ویرایشی اطلاعاتی که به نادرستی وارد کرده‌اید را ویرایش کنید در این بخش قسمتی به عنوان پنل اصلاح ویژگی وجود دارد که بعد از اصلاح کردن می‌توانید آن را به روز رسانی نمایید. در این صورت تغیرات را بعد از ۲۴ ساعت به خوبی خواهید دید. اگر قصد فروش سریع‌تر را دارید بهتر است سری به قسمت فروش ویژه نیز بزنید.

 

در این صورت به بهترین شکل شما را به قسمت لازمه هدایت می‌کند. خرید و فروش ملک از گذشته تا به حال وجود داشته و از سودآروترین معماملات به شمار می‌رود. به دلیل نیاز بشر به خانه و منزل مسکونی همواره راه برای معاملات این چنینی باز است؛ به همین سبب است که افراد زیادی مایل به سرمایه گذاری در این بخش هستند.

 

چگونگی ارتباط  با دوبیرا

اگر شما نیز تمایل دارید با بهترین و لوکس‌ترین خانه‌های کشورهای مذکور آشنا شوید و معامله‌ای شیرین و پرسود کنید می‌توانید از طریق این لینک https://dobira.com اقدام کنید. با کلیک بر روی این لینک می‌توانید از خدماتی که در این سایت ارائه می‌گردد آشنا شوید. تمامی اطلاعات همچون قیمت، آدرس، اتاق خواب، مجتمع یا واحد و شهر مورد نظر خود را در صفحه اصلی این سایت عنوان کنید و ملک دوست داشتی خود را بیابید.

 

 این گزارش به تنظیم شرکت دوبیرا Dobira رسیده است.

جدیدترین مطالب سایت