دوربین مداربسته سیم کارت خور + قابلیت آن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دوربین مداربسته سیم کارت خور + قابلیت آن

دوربین های مداربسته سیم کارت خور انواع مختلفی دارند و برای اینکه بهتر آن ها را بشناسیم لازم است تا در این مطلب انواع آن را شرح دهیم و بهترین مدل و برند را به شما عزیزان معرفی کنیم . خرید دوربین سیم کارتی نیاز به داتش کافی دارد چرا که باید ببینم دوربین مناسب محیط ما هست یا خیر .

 

در این مقاله انواع دوربین های سیم کارت خور را مهرفی خواهیم کرد و بهترین مدل را به شما عزیزان پیشنهاد خواهیم کرد .

 

دوربین مداربسته سیم کارت خور توضیحات

با پیشرفت تکنولوژی در دسته دوربین های مداربسته روز به روز مدل های گوناگونی وارد بازار ایران شد. اما این همه مدل ممکن است ما را دچار تردید و شک در هنگام خرید کند . چرا که دوربین مداربسته سیم کارت خور دارای مدل های بسیار زیادی همراه با برند های متفاوت هست.

 

اما باید بدانید که  بهترین برند و مدلی که می خواهید تهیه کنید به چه شکل باشد .

 

در ایران بهترین مدل دوربین های سیم کارتی مدل SNC  می باشد چرا که دارای مودم داخلی هم هست یعنی شما می توانید علاوه بر تامین اینترنت دوربین از وای فای دوربین هم استفاده کنید .

 

بصورتی که دوربین این امکان را به شما می دهد تا 10 گوشی یا دوربین را به مودم داخلی این دستگاه متصل نمایید .

 

دقت داشته باشید تنها برند snc  هست که این امکان را برای شما فراهم کرده است.

 

چرا که مدل های متفرقه در بازار فقط با سیم کارت کار می کنند . اما برند snc  علاوه بر سیم کارت می توانید به وای فای محیط خودتان نیز متصل کنید .

 

دوربین سیم کارتی و انواع آن

دوربین سیم کارتی چرخشی : این دوربین قابلیت چرخش 360 درجه را دارد . با کمک این دوربین می توانید تمامی محیط خودتان را رصد کنید . همچنین توجه داشته باشید قابلیت مکالمه دو طرفه ، دید در شب رنگی و کیفیت ساخت بالا جز محبوبیت های این دوربین می باشد.

 

دوربین لامپی سیم کارتی:  این نوع دوربین مداربسته که به نام دوربین لامپی سیم کارت خور شناخته می شود به جای لامپ متصل می شود و این امکان را برای شما فراهم می سازد تا بتوانید به راحتی محیط خودتان را از طریق یک سیم کارت مشاهده نمایید . دقت داشته باشید دوربین لامپی سیم کارتی برای محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

دوربین ثابت سیم کارت خور : دوربین های بولت سیم کارت خور از محبوبیت کمی برخوردار هستند چرا که قابلیت چرخش ندارند . اما دوربین چرخشی از راه دور می توان به هر جهتی که می خواهید بچرخوانید . به همین دلیل دوربین های ثابت سیم کارتی از اهمیت کمتری برخوردار هستند .

 

دوربین مداربسته سیم کارت خور + قابلیت آن

قابلیت های دوربین های مداربسته سیم کارتی

در این قسمت قابلیت ها کلی دوربین های سیم کارتی را خواهیم گفت.

 

چرخش 360 درجه : در دوربین های مداربسته چرخشی سیم کارتی این قابلیت وجود دارد تا شما بتوانید دوربین را به هر سمتی که می خواهید بچرخوانید . چپ و راست و بالا و پایین . این امکان جز فوق العاده ترین مشخصاتی هست که در دوربین های سیم کارتی وجود دارد . چرا که به جای نصب چندین دوربین یک عدد دوربین چرخشی وصل می کنید و تمامی محیط خودتان را مشاهده می کنید .

 

مکالمه دو طرفه : این قابلیت در تمامی دوربین های سیم کارتی وجود دارد و شما می توانید با محیط خودتان مانند یک بیسیم مکالمه دو طرفه داشته باشید . هم صدای محیط را بشنوید هم صدای شما برای محیط از دوربین پخش می شود .

 

دید در شب رنگی: این قابلیت هم در اکثر دوربین های مداربسته سیم کارتی می باشد شما می توانید با پرژکتور هایی که این دوربین ها دارند در تاریکی مطلق تصاویری رنگی دریافت نمایید .

 

ضبط صدا و تصاویر : با رم که داخل دوربین مداربسته قرار می دهید می توانید هم صدا و تصویر را ضبط نمایید و از راه دور تصاویر گذشته را می توانید مشاهده کنید .

 

تعقیب سوژه : این قابلیت تنها در دوربین های سیم کارتی چرخشی وجود دارد بصورتی که وقتی فعال باشد دنبال سوژه می کند و می تواند تمامی تصاویر را در رم ذخیره نماید.

 

پشتیبانی از تمامی اپراتورها : دوربین های سیم کارت خور از تمامی اپراتورهای ایران پشتیبانی می کند و می توانید با تمامی سیم کارت ها متصل شوید .

 

در فروشگاه اینترنتی کارپیما چندین نمونه از دوربین های سیم کارتی موجود می باشد . که می توانید با مقایسه یکدیگر بهترین آن ها را خریداری نمایید .

 

قابلیت هایی که به نسبت دوربین های بیسیم بیشتر می باشد این است که دوربین های مداربسته سیم کارتی قابلیت این را دارند تا با وای فای که از خود می دهند تا 10 تا گوشی می توانند به وای فای دوربین متصل شوند و از اینترنت جهانی استفاده کنند.

 

نصب و راه اندازی این نوع دوربین ها بسیار آسان می باشد.

 

دوربین های سیم کارتی رجیستر شده و سازگاربا تمامی اپراتور ها می باشد

 

دوربین مداربسته سیم کارت خور + قابلیت آن

بهترین برند دوربین های سیم کارتی

دوربین های مداربسته سیم کارت خور در مدل های متفاوتی موجود می باشند . اگر دنبال خرید بهترین مدل آن هستید برند SNC  که در دنیا معتبر می باشد را خریداری نمایید .

برند های متفرقه با قیمت های مناسب تر هم در این فروشگاه موجود می باشد که می توانید با بررسی یکدیگر بهترین مدل آن را خریداری نمایید .

کارپیما دارای 10 مدل دوربین سیم کارتی می باشد . که می توانید با مقایسه یکدیگر بهترین آن را از این فروشگاه خریداری کنید .

دقت داشته باشید دوربین مداربسته سیم کارت خور در مدل های ثابت ، چرخشی و لامپی موجود می باشد .

 

خرید دوربین مداربسته

فروشگاه های اینترنتی زیادی در تهران و شهرستان ها هستند که انواع دوربین مداربسته را به فروش می رسانند . اما فروشگاه اینترنتی کارپیما بدون واسطه و در سریع ترین زمان ممکن انواع دوربین مداربسته سیم کارتی ، پکیج دوربین مداربسته ، دوربین مداربسته بیسیمرا به شما عزیزان ارائه می دهد .

 

خرید دوربین مدار بسته و نصب آن یک راهکار عالی و هوشمندانه می باشد. در بالا تا حدودی از ‌مزیت این وسیله و لزوم وجود آن صحبت شد. افراد زیادی از این وسیله استفاده می‌کنند. به عنوان مثال یک مدیر برای رصد کردن کارکرد و عملکرد کارکنانش دوربین را در فضای شرکت و کارخانه اش نصب می کند و یا افراد از این وسیله در محیط منزل برای حفظ امنیت فضای منزل استفاده می کنند. کاربردهای این وسیله بسیار زیاد می باشد.

 

این فروشگاه خرید دوربین مداربسته را برای شما بسیار راحت کرده است و با قیمت های رقابتی که به شما ارائه می دهد . این امکان را ساخته تا بدون واسطه از این فروشگاه دوربین های مداربسته را خریداری نمایید .

دوربین مداربسته سیم کارت خور + قابلیت آن

مزایا خرید دوربین مداربسته از اینترنت

اگر بخواهیم خرید اینترنتی دوربین مداربسته مزایاشو بگیم می توانیم هزار دلیل بیاریم برای آن . اول از اینکه شما وقتی وارد فروشگاه حضوری می شوید با تنوع بسیار کمی روبرو خواهید شد که در نهایت شاید تو رو در واسی گیر کنید 🙂 و خرید دوربین مداربسته انجام دهید که راضی نبودید . اما فروشگاه های اینترنتی این مشکل را برای شما حل کرده اند .

 

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کارپیما با بیش از 400 نوع دوربین مداربسته آشنا شوید . آنها را با هم از نظر مشخصات فنی مقایسه کنید.

 

حتی می توانید کیفیت های دوربین مداربسته را مشاهده کنید . قیمت ها را با یکدیگر بسنجید . 

 

مزیت دیگر : اگر بخواهیم در کمترین حالت به اولین مغازه برسیم باید 1 روزه خودمان را از دست بدهیم و در ترافیک یا مسافت های طولانی حرکت کنیم .

 

اما در خرید اینترنتی دوربین مداربسته شما می توانید در همان تایم هزاران فروشگاه رابررسی کنید . سپس اقدام به تهیه کالا نمایید .

 

حفظ امنیت محیط با نصب دوربین مدار بسته

با خرید دوربین مداربسته می توان به راحتی فضاهایی را که دید کافی ندارید و یا حضور ندارید مجهز و ایمن نمایید. امروزه قابلیتی به وجود آمده است به اسم انتقال تصویر. با این قابلیت می توان محیط مجهز به دوربین را حتی از راه دور و یا خارج از کشور به صورت آنلاین بر روی موبایل و یا لپ تاپ‌ مشاهده کرد. شرط استفاده از این قابلیت وجود اینترنت در محل مورد نظر و داشتن اینترنت بر روی دستگاه موبایل و سیستم فرد می باشد.

 

این امکان سبب می شود افرادی که کارخانه و یا باغ دارند و یا افرادی که به مسافرت های طولانی رفته اند محیط مد نظرشان را به صورت آنلاین و لحظه به لحظه رصد کنند. با خرید دوربین مداربسته و نصب آن به راحتی می توان تا چند برابر امنیت محیط را افزایش داد. در کنار دوربین مداربسته استفاده از دزدگیر نیز یک شیوه عالی برای افزایش امنیت و ایمنی محیط مد نظر می باشد. نسل جدید دوربین مداربسته دوربین های اچ پی این امکان را به افراد می دهند تا بتوانند به راحتی تصاویری با وضوح بالا را دریافت کنند. 

 

نتیجه گیری:

پس اگر برای جلوکیری از سرقت دوربین مداربسته می خواهید پیشنهاد ما استفاده از پکیج های دوربین مداربسته در تعداد مختلف که در فروشگاه کارپیما موجود می باشد هست . دومین مورد که باید به آن توجه نمود در این است که دسترسی سارقان به دستگاه ضبط مقدور نمی باشد . و تصاویر در هنگام سرقت در دستگاه ضبط شده است . 

اما اگر برای نظارت دوربین می خواهید بهترین گزینه دوربین های مداربسته سیم کارتی می باشد .

اگر برای خرید دوربین مداربسته اطلاعات کمی دارید می توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی کارپیما مشاوره انجام دهید . تا بهترین نوع دوربین مداربسته را برای شما نسبت به محیط و بودجه شما در نظر بگیرند .

و اگر هم تصمیم دارید یک عدد دوربین مداربسته برای نظارت داشته باشید پیشنهاد ما استفاده از دوربین مداربسته های بیسیم می باشد و قیمت دوربین مداربسته های بیسیم به مراتب کمتر از دوربین های کابلی می باشد . 

چرا که بی نیاز از دستگاه ضبط ، هارد و حتی نصاب دوربین مداربسته می باشد .

فروشگاه اینترنتی کارپیما به آدرس https://karpeyma.com  و بیش از 400 نوع تنوع در دوربین های مداربسته بیسیم این امکان را برای شما فراهم می کنند تا براحتی دوربین های مداربسته و یا دزدگیر اماکن را در برند های متفاوت مشاهده کنید . سپس اقدام به خرید خودتان را انجام دهید .همچنین این مجموعه در کنار فروش دوربین های مداربسته ، دزدگیر اماکن ، ردیاب خودرو و … خدمات نصب دوربین های مداربسته و دزدگیر منزل را دز مناطق 22 گانه تهران می پذیرد.

 

جدیدترین مطالب سایت