دوره رایگان آموزش سئو فارسی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دوره رایگان آموزش سئو فارسی

توسعه و پیشرفت در هر حوزه‌ای  تنها با یک هدف آن هم رفع نیازهای بشر صورت می‌گیرد. پیشرفت اینترنت و توسعه فناوری ارتباطات نیز از این قاعده مستثنا نیست. دنیای اینترنت راه‌های بسیار متعددی را برای کسب درآمد آنلاین پیش روی کاربران قرار داده است اما برخی فکر می‌کنند برای داشتن یک کسب و کار آنلاین تنها باید به طراحی سایت پرداخت. آیا تاکنون به آموزش سئو و راه‌های کسب درآمد از طریق آن فکر کرده‌اید؟ شما می‌توانید از طریق سئو کردن سایت‌های مختلف به درآمدهای قابل توجهی برسید.

 

تنها کافی است بر قوانین سئو مسلط بوده و تمام الگوریتم‌های گوگل را بشناسید. برای این منظور باید به آموزش سئو بپردازید. البته یادگیری سئو خود نیازمند فاکتورهای متعددی است. اجازه دهید داستان پسری را برایتان نقل کنیم که تصمیم به یادگیری سئو گرفت. این داستان  مسیر یادگیری سئو و عوامل موثر در  آموزش آن را به شما نشان دهد.

 

سئو چیست؟

قبل از نقل داستان بهتر است با مفهوم سئو آشنا شوید. سایت‌هایی که در اینترنت فعالیت می‌کنند با میلیون‌ها سایت مشابه در حال رقابت‌اند. گوگل برای سایت‌های مختلف قوانین خاصی تعریف کرده است. اگر هر وب سایت بتواند تمام قوانین و الگوریتم‌های گوگل را اجرا کرده و مطابق با آن حرکت کند، مورد پسند این موتور جست و جو واقع شده و می‌تواند در صدر نتایج جست و جو و به عبارتی صفحه اول گوگل قرار گیرد. در نتیجه بازدید از چنین سایتی افزایش یافته و به دنبال آن فروش سایت چند برابر می‌شود. سئو به معنی بهینه سازی وب سایت‌ها برای موتور جست و جو است. سئو در واقع مجموعه خدماتی است که با پیاده سازی آن‌ها می‌توان وب سایت‌ها را به صفحه اول گوگل رساند. پیاده سازی این خدمات مستلزم آموزش سئو است. بسیاری از صاحبین کسب و کارهای آنلاین به دلیل عدم آگاهی از استراتژی‌های سئو و یا مشغله زیاد، بهینه سازی سایت خود را به صورت برون سپاری به شرکت‌‌های سئوکار می‌سپارند‌.

 

چگونه یک سئوکار حرفه‌ای شویم؟

 شما می‌توانید با یادگیری این خدمات به سئو سایت‌های مختلف پرداخته و کسب درآمد کنید. اگر این مسئله هنوز برایتان گنگ و نامفهوم است و یا تصور می‌کنید که آموزش سئو سخت و دشوار بوده و ممکن است از پس این کار برنیایید، با ما همراه باشید تا داستان پسری که تصمیم گرفت در دوره سئو شرکت کند را شرح دهیم. طبیعی است وقتی در حوزه‌ای به خصوص حوزه‌های تخصصی مانند سئو سایت اطلاعاتی ندارید، درک موضوع برایتان غیر ملموس است.

 

به همین دلیل است که توصیه می‌شود همواره برای استارت هر کاری به درستی تحقیق کرده و داده‌های خود را تحلیل کنید. پسری که راجع به او صحبت می‌کنیم نیز هیچ اطلاعاتی از سئو و نحوه پیاده سازی خدمات آن نداشت اما از آنجا که شنیده بود تمام سایت‌های گوگل بدون استثنا به خدمات سئو نیاز دارند و این خدمات نیز توسط سئوکاران متخصص و حرفه‌ای ارائه می‌شود، تصمیم گرفت در یک دوره سئو شرکت کند.

 

سئو از استراتژی‌ها و تکنیک‌های بسیار مختلفی تشکیل شده است. آنچه در آموزش سئو اهمیت دارد، تنها یادگیری تئوری قوانین سئو نیست. یک سئوکار باید بتواند شرایط سایت را سنجیده و بر اساس آن استراتژی مناسبی برای بهینه سازی انتخاب و پیاده سازی کند. تمرین، تکرار و تجربه مهم‌ترین فاکتورهای یادگیری سئو هستند.

 

پسر داستان ما برای انتخاب یک دوره مناسب، تحقیقات بسیاری را انجام داد. او می‌توانست از مقالات و محتواهای آموزشی مختلف در گوگل استفاده کند اما به خوبی می‌دانست با استفاده از این محتویات آموزشی آماده تنها به یک مشاور سئو تبدیل می‌شود و تمام مطالب را به صورت تئوری می‌آموزد. در حالی که او به دنبال یادگیری سئو برای پیاده سازی آن بود تا بتواند از طریق بهینه سازی سایت‌های مختلف به کسب درآمد بپردازد. او به دنبال کسی بود که بتواند ضمن یادگیری مهارت‌ها از تجربه‌های شخصی او در این مسیر استفاده کند.

 

دوره رایگان آموزش سئو فارسی

 

به این نکته توجه کنید، سئو در سه نوع سئو کلاه سیاه، سئو کلاه سفید و سئو کلاه خاکستری وجود دارد. تنها سایت‌هایی به صفحه اول گوگل می‌رسند که خدمات سئو کلاه سفید بر روی آن‌ها پیاده سازی شده باشد. منظور از سئو کلاه سفید آن دسته از خدمات سئو سایت است که بر اساس الگوریتم‌ها و قوانین گوگل پیاده سازی شده است. قطعا چنین سایت‌هایی مورد پسند گوگل قرار گرفته و از بازدید بالایی برخوردارند. این پسر در نهایت پس از جست و جو در بین منابع آموزشی و دوره‌های آموزشی مختلف تصمیم گرفت شرکتی را برای دریافت خدمات آموزش سئو انتخاب کند که  سایت‌های زیادی را به صفحه اول گوگل رسانده است. در واقع او به دنبال یک سئوکار متخصص و حرفه‌ای بود که آمار بالایی از رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته باشد. یک سرچ ساده در گوگل می‌توانست او را به بهترین شرکت سئوکار و آموزش سئو برساند.

 

چگونه از طریق سئو سایت کسب درآمد کنیم؟

این پسر توانست یک شرکت متخصص در این حوزه را پیدا کند که بهترین خدمات آموزشی سئو را به شکل‌های مختلف و البته رایگان ارائه می‌کرد. این دقیقا همان چیزی بود که پسر داستان ما به دنبال آن بود. او پس از شرکت در دوره‌ها و استفاده از دوره‌های آموزش سئو رایگان در مدت زمان کوتاهی توانست به یک سئوکار حرفه‌ای تبدیل شود؛ هدفی که در ابتدا برایش سخت و دست نیافتی به نظر می‌رسید. این پسر پس از یادگیری سئو و تسلط بر الگوریتم‌های گوگل، خود شروع به یاد دادن قوانین سئو به دیگران و همچین بهینه سازی سایت‌های مختلف کرد و از این طریق به درآمدهای بالایی رسید. تجربیات وی حاکی از آن است که بازار سئو به دلیل نیاز تمامی سایت‌ها به خدمات بهینه سازی و افزایش روزافزون سایت‌های گوگل هیچگاه اشباع نخواهد شد و شما نیز می‌توانید از طریق یادگیری سئو و ارائه خدمات آن کسب درآمد کنید.

دوره رایگان آموزش سئو فارسی

نکته: برای سئو کردن سایت‌های مختلف و ارائه خدمات بهینه سازی سایت‌ها لازم نیست حتما یک شرکت سئو داشته باشید. شما می‌تواند از دوره رایگان آموزش سئو فارسی استفاده کرده و پس از این که به یک متخصص سئو تبدیل شدید، به صورت فریلنسری در منزل خود کسب درآمد کنید.  

 

مدیروب؛ بهترین شرکت برای آموزش سئو

پسری که داستان او را شرح دادیم از دوره های آموزشی رایگان سئو شرکت مدیروب استفاده کرده بود. مدیر وب خود یک شرکت سئوکار معتبر و متخصص است که با ارائه ویدئو آموزشی، مقالات و کتاب‌های آموزشی مختلف خدمات آموزش سئو را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. اگر شما نیز به دنبال یادگیری سئو برای درآمدزایی هستید، از طریق لینک زیر وارد سایت مدیروب شوید. 

http://modireweb.com

جدیدترین مطالب سایت