دو مورد از جراحی زیبایی های پر طرفدار در جهان

مجموعه : رپورتاژ آگهی
دو مورد از جراحی زیبایی های پر طرفدار در جهان

جراحی زیبایی همواره جزو رایج ترین جراحی ها و البته حساس و مهم است. جراحی زیبایی به دلیل اهمیتی که در ظاهر فرد ایجاد می کند دارند باید توسط جراحان پلاستیک و جراحان زیبایی حرفه ای و با سابقه انجام شود.

امروزه با رشد علوم پزشکی و روش های جدید جراحی زیبایی پزشکان جراحی زیبایی و پلاستیک می توانند جراحی ها را با کمترین عوارض و بهترین نتیجه انجام دهند. از این رو جراحی های زیبایی امروزه بسیار پر طرفدار شده اند. اما دو مورد از آن ها طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده اند که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

 

جراحی سینه چیست

در صورتی که از اندازه و یا فرم سینه های خود ناراضی هستید، می‌توانید با یک جراح پلاستیک برای تغییر و انجام جراحی سینه مشاوره کنید. اگر فکر می‌کنید سینه‌های شما بیش از حد بزرگ یا کوچک و یا حالت افتادگی دارند و یا اگر به خاطر بیماری خاصی یک یا هر دو سینه‌ی خود را از دست داده اید، می‌توانید با انجام جراحی سینه تمامی این مشکلات را برطرف کنید. وزن بیش از حد سینه می تواند درد گردن، درد پشت، سوزش پوستی، تنگی سینه بند، بی حسی یا ضعف را ایجاد کند.

جراحی سینه به عنوان کاهش mammoplasty شناخته شده است. این روش شامل حذف بیش از حد پوست، بافت چربی و غدد لنفاوی می باشد. اگر که سینه های بزرگی دارید که شمارا آزرده خاطر میکند، ممکن است تصمیم به عمل جراحی سینه برای تسکین خود یا سایز سینه مناسب با بدن خود داشته باشید، زیرا جراحی سینه ممکن است به بهبود توانایی شما برای انجام فعالیت های مختلف جسمانی کمک کند.

 

جراحی زیبایی سینه

چه چیزهایی را قبل از جراحی سینه مصرف نکنیم

برای کنترل کردن و جلوگیری از خونریزی در طول عمل جراحی سینه، قبل و بعد از جراحی از کشیدن سیگار، مصرف آسپیرین، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی، خودداری کنید و از پزشک جراح خود بپرسید که آیا می توانید در همان روز جراحی به خانه بازگردید یا نیاز به گذراندن یک شب در بیمارستان دارید.

 

روش های متفاوت جراحی سینه

لیپوساکشن برای از بین بردن چربی بیش از حد در سینه ها استفاده می شود. جراح معمولا برش را پایین هر سینه انجام می دهد. اگر سینه های شما بسیار بزرگ باشند، ممکن است به این مسئله که آن را برداشته و در جای بالاتری قرار دهید نیاز باشد، یعنی آنرا به سمت بالا بکشید. زخم های برش روی سینه شما ممکن است در طول زمان از بین بروند، اما هرگز به طور کامل ناپدید نخواهند شد.

 

مراقبت های بعد از جراحی سینه

بعد از اتمام جراحی سینه، سینه های شما با یک پانسمان مارپیچ یا باند پوشیده و ممکن است یک لوله زیر هر بازو قرار داده شود تا هرگونه خون یا مایع اضافی را از بین ببرد.

برای اولین روزها و یا حتی تا هفته اول پس از جراحی سینه، ممکن است سینه های شما متورم و کبود باشد و جراح یک سینه بند فشرده الاستیک را برای محافظت از سینه به شما توصیه کند و بعد از آن باید فعالیت بدنی خود را محدود کنید.

برای بانوانی که از اندازه و فرم سینه های خود راضی نیستند، داشتن اعتماد به نفس در مواقع مختلف و برخورد با دیگران می‌تواند بسیار مشکل باشد. بهبود ظاهر و فرم سینه ها می‌تواند تاثیر بسزایی در بازیابی اعتماد به نفس خانم ها داشته باشد و موجب شود که آنها احساس خوبی نسبت به بدن خود پیدا کنند. علاوه بر این بازسازی کردن سینه ها، دارای مزایای بسیار ارزشمندی است. امروزه جراحی‌ سینه با متدهای زیادی هم برای زنان و هم مرد ها انجام می‌شود که تاثیرات مثبتی نه تنها بر ظاهر آن‌ها بلکه بر اعتماد به نفسشان دارد.

 

نحوه بزرگ کردن سینه با جراحی

بزرگ کردن سینه‌ها با پروتز یکی از عمل‌های جراحی سینه و جراحی زیبایی مورد پسند در بین زنان است که طی آن پروتزی از جنس سالین یا سیلیکون در سینه‌ها قرار داده می‌شود. در انجام این عمل گزینه‌های بسیار مختلفی از جمله اندازه و شکل پروتز و الگوی ایجاد برش روی سینه برای انجام جراحی سینه جهت انتخاب نتایج نهایی جراحی وجود دارد که این گزینه‌ها بر اساس شرایط و نیاز هر بیمار انتخاب می‌شوند. در جراحی سینه، پروتز‌ها از طریق برش‌های بسیار کوچکی درون سینه جای داده می‌شوند و در زیر بافت سینه قرار می‌گیرند.

 

برداشتن پروتز سینه چگونه انجام می پذیرد؟

اما بعضی وقت ها لازم است که پروتز کاشته شده، برداشته شود. جراحی برداشتن پروتز سینه با ایجاد یک برش کوچک (معمولا در جای برش قبلی) و بیرون کشیدن پروتز انجام می‌شود. این کار را معمولا می‌توان در مطب یا کلینیک و با بکار بردن بیحسی موضعی انجام داد. بسته به سایز پروتز و میزان کشیدگی پوست بعد از گذاشتن پروتز، ممکن است شما بخواهید بعد از برداشتن پروتز، عمل لیفت سینه را انجام دهید.

 

لیفت سینه

یکی دیگر از انواع جراحی سینه، کوچک کردن سینه در بانوان است که در این جراحی بافت اضافه‌ی سینه برداشته می‌شود و قسمت نوک سینه به موقعیت بالاتری کشیده می‌شود تا سینه‌ها ظاهر زیباتر و جوانتری به خود بگیرند.

لیفت سینه‌ها جراحی است که در پی آن شل شدگی و افتادگی سینه‌ها برطرف می‌شود. میزان شل‌شدگی پوست سینه و افتادگی بافت آن در زنان مختلف فرق می‌کند و ممکن است بسیار خفیف، متوسط و یا شدید باشد.

همچنین برای بهبود متقارن بودن سینه ها با تزریق چربی در سینه می‌توان فرم و سایز سینه‌ها را بهبود داد و یا هر گونه نامتقارن بودن یا بدشکلی در سینه را اصلاح کرد. این تکنیک دارای خطرها و محدودیت‌هایی می باشد، اما در صورتی که بیمار شرایط مناسب برای این عمل را داشته باشد، نتایج آن بسیار باعث رضایت و انجام عمل نیز ایمن می باشد.

دو مورد از جراحی زیبایی های پر طرفدار در جهان

عمل سینه

 

جراحی سینه مردان

ژنیکوماستی یا بزرگی بیش از حد سینه‌ها، مشکلی است که ممکن است در هر سنی برای مردان به وجود بیاید. نشانه اصلی این مشکل وجود بافت اضافی در سینه‌ها است که ممکن است دردناک یا حساس باشد.

 

جراحی بینی یا رینوپلاستی چیست؟

برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمده که جراحی بینی چیست؟

جراحی بینی یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی میان زنان و مردان ایرانی محسوب می شود که اگر چه با هدف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب میان مردم باب شده ،اما در صورتی که جراحی بینی با همراهی و مشاوره یک جراح و پزشک متبحر و با تجربه انجام شود، می تواند بسیاری از عارضه ها و اختلالات موجود در بینی از قبیل قوز بینی، افتادگی نوک بینی و یا زاویه دار شدن آن، بزرگ بودن حفره های بینی و دیگر اختلال های شایع بینی را برطرف کند.

بنابراین اگر تصمیم دارید بینی خود را جراحی کنید و تغییری اساسی در ظاهر خود به وجودآورید، پیشنهاد می کنیم پیش از هر اقدامی توصیه های زیر را جدی بگیرید.

 

انواع جراحی بینی

امروزه عمل های زیبایی بینی در دنیا و به خصوص کشور ما به یکی از رایج ترین عمل های زیبایی تبدیل شده است که روش های مختلفی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. در کلینیک تخصصی جراحی بینی، عمل بینی به دو روش باز و به روش بسته انجام می شود که در ادامه به معرفی بیشتر این دو روش پرداخته ایم:

 

عمل رینوپلاستی به روش باز

به منظور دسترسی آسان تر و دید کامل تر جراح نسبت به بافت های زیرین، برشی در ناحیه ای بین دو سوراخ بینی ایجاد شده و پوست بینی به آرامی از روی سطح بافت برداشته خواهد شد. در جراحی بینی به روش باز اندکی التهاب و تورم ناشی از عمل که در ناحیه ی نوک بینی ایجاد خواهد شد، دیرتر بر طرف می شود که این موضوع نیز نگران کننده نخواهد بود زیرا در آخر تورم در بینی دیر یا زود رفع می شود.

 

عمل رینوپلاستی به روش بسته

جراحی پلاستیک بینی بسته مناسب برای افرادی است که قصد دارند تا تغییرات محدودی در بینی آن ها ایجاد شود و نیازی به تغییرات وسیع در بینی خود ندارند. در جراحی بینی به روش بسته تمامی برش های لازم در ناحیه ی داخلی بینی انجام خواهد شد و جراح با ورود از سوراخ های بینی عمل را انجام می دهد.

دو مورد از جراحی زیبایی های پر طرفدار در جهان

عمل زیبایی بینی

نکات مهمی که باید در خصوص جراحی بینی یا رینوپلاستی بدانید

عمل جراحی بینی با هر دو روش بی هوشی عمومی و موضعی قابل اجرا می باشد.

بعد از اتمام جراحی بینی از پانسمان چرب برای داخلی بینی استفاده می شود که بعد از 2 تا 3 روز خارج می شود.

چه زمانی نیاز به انجام جراحی بینی (رینوپلاستی) است؟

 

جراحی رینوپلاستی می‌تواند موجب تغییر در موارد زیر شود:

اندازه بینی به طوری که با دیگر اجزای صورت متناسب باشد.

پهنای بینی در قسمت پل.

مشخصات بینی با برآمدگی یا فرورفتگی قابل مشاهده بر روی پل بینی.

نوک بینی در صورت بزرگی، افتادگی یا در حالتی که بیش از حد سر بالا باشد.

سوراخ‌های بینی در صورت بزرگی یا سر بالا بودن.

زاویۀ بین بینی و لب بالایی

 

سخن پایانی

اگر قصد انجام عمل زیبایی ارزان را دارد و به دنبال کلینیک تخصصی جراحی زیبایی در تهران می باشید، با مراجعه به وب سایت می توانید در بهترین کلینیک زیبایی در تهران توسط بهترین متخصص جراح زیبایی و با کمترین قیمت های جراحی زیبایی، به نتیجه مطلوب و دلخواهی که مد نظر دارید برسانید.

جدیدترین مطالب سایت