رابطه جراحی زیبایی سینه و سرطان سینه + آیا جراحی زیبایی سینه سرطان زاست

مجموعه : رپورتاژ آگهی
رابطه جراحی زیبایی سینه و سرطان سینه + آیا جراحی زیبایی سینه سرطان زاست

رابطه جراحی زیبایی سینه و سرطان سینه

تا به امروز گزارشی مبنی بر اینکه افراد با جراحی زیبایی سینه و یا گذاشتن پروتز به سرطان سینه مبتلا شده اند وجود ندارد .تعداد کمی سرطان غدد لنفاوی در تعدادی خانم گزارش شده است که می توان گفت هیچ ارتباطی بین این دو وجود ندارد .

 

جراحی زیبایی سینه خطر احتمال و ایجاد سرطان را افزایش نمی دهد فقط به این نکته باید توجه داشت که تشخیص آن را با مشکل مواجه می کند . افرادی که پروتز سینه و جراحی زیبایی سینه انجام داده اند کمتر می توان ماموگرافی انجام داد وباید از روش دیگری تشخیصی استفاده کرد .

 

روش های دیگر ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد و افرادی که جراحی زیبایی سینه یا پروتز سینه انجام می دهند باید تحت نظر پزشک باشند و اگر توده ای در سینه حس کردند بلافاصله به پزشک مراجعه کنند .

 

خانم هایی که جراحی زیبایی سینه انجام داده اند مثل هر خانم دیگری در معرض ابتلا به سرطان می باشند .بنابراین توصیه می شود معاینه های دوره ای انجام دهند و اگر مشکل خاصی در سینه خود ندارند برچسب بزرگ یا کوچک بون سینه را به خود نزنند .و در صورت مشکل جراحی زیبایی سینه انجام دهند.

 

دکتر غیاثی حافظی متولد تهران می باشد .دکتر سینا غیاثی از بهترین جراحان زیبایی ایران در سال 1364 از دبیرستان تیزهوشان علامه حلی فارغ التحصیل شد و در همان سال در دانشگاه علوم پزشکی تهران رشته پزشکی عمومی را شروع کرد و پس در سال 1374 رشته جراحی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی تهران شروع و در سال 1378 دوره را با برد تخصصی به پایان رسانید .

 

در سال 1384 دوره جراحی پلاستیک و ترمیمی را در دانشگاه علوم پزشکی ایران شروع و در سال 1387 دوره را به پایان رسانید بیشترین علاقه کاری دکتر غیاثی به جراحی زیبایی بینی و جراحی زیبایی سینه و جراحی زیبایی شکم می باشد.

 

ایشان که استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشند فوق تخصص جراحی زیبایی می باشند و به دلیل دانش، تجربه و تعهد خود در جراحی زیبایی بین سایر پزشکان و بیماران متقاضی عمل زیبایی اعم از جراحی زیبایی سینه و جراحی زیبایی شکم بسیار شناخته شده اند. در این مدت با شرکت در دوره های تکمیلی در زمینه جراحی های زیبایی در کشورهای آمریکا و سوئیس و برزیل و آلمان به تربیت دستیاران فوق تخصصی جراحی پلاستیک اهتمام ورزیده است.

 

رپورتاژ آگهی در سایت تالاب

جدیدترین مطالب سایت