راهنمای ارسال بار به شهرستان با کمترین هزینه !

مجموعه : رپورتاژ آگهی
راهنمای ارسال بار به شهرستان با کمترین هزینه !

حمل بار به شهرستان های مختلف در کمترین زمان ممکن

حمل بار به شهرستان ها بصورت حرفه ای یکی از مهمترین نیازهای مشاغل ، صاحبین بار و تولیدی ها میباشد که  برای انتقال محموله های خود نیاز به خدماتی قابل اعتماد ، ارزان و سریع دارند میباشد . جابجایی محموله های مختلف به شهر های دور و نزدیک میبایست توسط شرکت های حرفه ای و متخصص انجام گیرد تا در اسرع وقت و با ایمنی کامل محموله ها جابجا و تحویل صاحبان آن شود .

 

در ادامه این مقاله به معرفی یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های باربری در کشور میپردازیم که سابقه بسیار طولانی در ارائه خدمات باربری دارد .

 

شرکت باربری آنی بار یکی از برترین شرکت های فعال  در خدمات حمل و نقل و باربری بصورت درون شهری ، بین شهری و بین المللی میباشد که بصورت همه روزه و با کمترین هزینه امکان ارسال بار به نقاط مختلف را با انواع روش های باربری دارد و به دلیل سابقه طولانی و روشن در خدمات حمل و نقل مورد اعتماد بسیاری از کارخانجات و تجار کشور میباشد .

 

مجموعه آنی بار انواع بار و کالاهای تجاری و صنعتی را با ارزانترین نرخ کرایه به همه نقاط کشور ارسال خواهد نمود و مشاوره تخصصی رایگان برای بهبود خدمات و تسریع در امر خدمات رسانی آماده پاسخگویی به شما عزیزان است .

 

انواع خودروهای مخصوص باربری به شهرستان

برای باربری به شهرستان ها ، آنی بار همه نوع خودروی باربری را برای انتقال محموله های شما در اختیارتان قرار میدهد تا در اسرع وقت امکان باربری ارزان و تخصصی برای شما فراهم باشد .

 

همانطور که میدانید ، خودروهای باربری بر اساس توان و ابعاد اتاق مورد استفاده قرار میگیرند و امکان حمل حجم مشخصی از بار و کالا را خواهند داشت . از همین جهت ، ناوگان گستره آنی بار امکان خدمات دهی از همه نقاط کشور را برای شما فراهم می نماید تا در اسرع وقت با بهترین کامیون یا تریلی محموله شما حمل شود .

 

حمل بار با انواع تریلی ( کفی ، چادری ، کمرشکن )

حمل با با انواع کامیون ( تک ، جفت 911 )

حمل بار با کامیونت ( مسقف و روباز )

حمل بار با نیسان وانت

 

انتخاب خودروی مناسب برای حمل و نقل محموله ها بسیار مهم است و سبب افزایش ایمنی و کاهش هزینه های شما خواهد شد . به عنوان مثال ، برای باربری به مشهد در صورتی که محموله شما حدود 10 تن وزن دارد باید از کامیون تک استفاده نمایید . در صورتی که وزن آن بیش از 15 تن باشد باید از انواع تریلی استفاده شود .

 

حمل و نقل تخصصی با خودروهای باربری توسط آنی بار نه تنها از تهران ، بلکه از همه شهر ها و استان های کشور نیز انجام میشود . به عنوان مثال ، برای باربری تهران به شهرستان ، آنی بار همه روزه انواع خودروهای باربری را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های خود را با ایمنی و سرعت بالا به شهر های دیگر انتقال دهید .

 

راهنمای ارسال بار به شهرستان با کمترین هزینه !

 

بیمه نامه مخصوص باربری به شهرستان آنی بار

برای حمل و نقل بار و کالا و محموله ها به نقاط مختلف ، استفاده از بیمه نامه یک امر ضروری و لازم میباشد . در حمل و نقل جاده ای همواره خطرات بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است سبب بروز خسارت هایی شوند . به عنوان مثال ، تصادف خودروی حامل ممکن است سبب آسیب دیدگی یا تخریب کلی محموله شود.

 

علاوه بر این ، سرقت محموله ، آتش سوزی ، شکستگی ، آب خوردگی و . . . . نیز از جمله خساراتی هستند که بروز آنها غیر قابل پیش بینی است .

 

از همین جهت برای حمل و نقل بین شهری ، آنی بار از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده مینماید تا در صورت بروز خسارات ، امکان جبران حداکثری خسارات فراهم باشد.

 

 

مجموعه آنی بار طرف قرارداد با بیمه ایران میباشد که کاملترین بیمه نامه را در صنعت باربری در اختیار صاحبین بار و شرکت های باربری قرار میدهد.

 

میزان ارزش محموله در میزان پوشش بیمه تاثیر مستقیم دارد . به عنوان مثال ، برای حمل بار به چابهار در صورتی که ارزش محموله تجاری شما 500 میلیون تومان باشد ، پوشش بیمه نیز تا سقف حداقل 500 میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده .

 

 تا سقف 100 میلیون تومان بیمه بصورت رایگان به تمامی محموله های حمل شده توسط آنی بار تعلق خواهد گرفت.

 

راهنمای ارسال بار به شهرستان با کمترین هزینه !

 

چه نوع بار و کالا به شهرستان ها ارسال میشوند ؟

مجموعه آنی بار برای حمل و نقل بار و کالاهای مختلف محدودیتی ندارد و امکان انتقال انواع بار و کالا به شهرستان های مختلف را برای شما عزیزان فراهم نموده است .

 

از مواردی که در زمان حمل و نقل محموله ها باید به آن توجه کرد ، قوانین و مقررات رسمی کشور است . در برخی موارد ، انتقال و جابجایی انواعی از محموله ها و کالاها ممنوع میباشد . علاوه بر این ، حمل و نقل محموله های سوختی ، آتش زا و . . . نیز نیاز به مجوز هایی دارد و در صورت اخذ این مجوز ها ، امکان حمل و نقل تخصصی و سریع آن توسط انی بار فراهم میگردد .

 

حمل اثاثیه و لوازم منزل

حمل و نقل تولیدات کارخانجات

حمل و نقل انواع خودروی سواری

حمل ونقل انواع آهن آلات

حمل و نقل مواد اولیه تولیدی ها و . . . .

حمل و نقل مواد غذایی

 

طیف وسیعی از انواع بار و کالا و محموله های مختلف توسط تیم آنی بار با رانندگان حرفه ای و مجرب با کمترین هزینه به شهرستان های مختلف کشور ارسال میشوند . تضمین سلامت سرمایه و محموله شما ، بیمه نامه آنی بار است .

 

>> تمام تلاش مجموعه آنی بار ارائه خدمات باربری ارزان تهران بصورت همه روزه و با بهترین کیفیت به شما عزیزان میباشد .

 

خدمات تخصصی اثاث کشی به شهرستان

یکی از ویژگی های آنی بار ، حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل میباشد که بصورت همه روزه توسط حرفه ای ترین تیم اثاث کشی در کشور انجام میشود . انتقال لوازم منزل به نقاط مختلف کشور میبایست بصورت تخصصی انجام گیرد و بهره مندی از تیم کارگری متخصص آنی بار سبب افزایش سرعت و حمل ایمن محموله خواهد شد .

 

برای حمل و نقل اثاثیه به شهرستان ها ، آنی بار از کامیونت های مسقف مخصوص استفاده می نماید که برای حفاظت از اثاثیه شما با استفاده از پتو عایق مابین اثاث ایجاد می نمایند . این موضوع سبب میشود که اثاثیه کمترین برخورد را باهم داشته باشند و میزان آسیب دیدگی به کمترین حد ممکن برسد .

 

مجموعه آنی بار برای ارسال اثاثیه به شهر های مختلف از بیمه نامه کامل بهره مند است که بر اساس میزان ارزش محموله که توسط صاحب آن اعلام میشود در نظر گرفته خواهد شد .

 

برای حمل و نقل لوازم خانه به شهرستان ، علاوه بر کامیونت مسقف خودروهای باربری دگری نیز در اختیار شما قرار میگیرند . به عنوان مثال ، برای حمل بار به یزد ، در صورتی که قصد اثاث کشی دارید می توانید از کامیونت روباز و نیسان وانت نیز بهره مند شوید

راهنمای ارسال بار به شهرستان با کمترین هزینه !

 

مشاوره رایگان و استعلام نرخ کرایه

 

برای حمل و نقل بار و کالا به نقاط مختلف کشور ،  ابتدا باید مناسب ترین خودروی باربری بر اساس شرایط محموله ( وزن ، ابعاد ، نحوه مهار و . . ) انتخاب شود . انتخاب خودروی مناسب سبب کاهش هزینه های حمل و افزایش ایمنی باربری نیز میشود . از همین جهت ، شرکت باربری آنی بار برای افزایش سطح خدمات رسانی و همچنین کاهش هزینه های شما ، کارشناسان و متخصصین مجرب را برای پاسخپویی و راهنمایی شما در خصوص باربری به شهرستان ها در اختیارتان قرار داده است .

 

برای استعلام کرایه و مشاوره رایگان با کارشناسان ما ، بهترین راه تماس با سامانه تلفنی آنی بار است . علاوه بر این شما می توانید اطلاعات تکمیلی را از طریق وبسایت آنی بار بدست آورید .

 

021-57669

https://anibar.net

جدیدترین مطالب سایت