راهنمای خرید انواع ماشین ظرفشویی از “فروشگاه جاویدکالا”

مجموعه : رپورتاژ آگهی
راهنمای خرید انواع ماشین ظرفشویی از “فروشگاه جاویدکالا”

معرفی بهترین های ماشین ظرفشویی در بازار

شستن ظرف، از جمله فعالیت هایی است که به طور میانگین، روزانه سه بار در هر آشپزخانه ای انجام می شود که می تواند امری وقت گیر و خسته کننده باشد. از زمان های گذشته، اغلب مردم به فکر راه هایی برای شستن راحت طرف های خود بوده اند.

 

با پیشرفت علم و تکنولوژی و هم چنین ماشینی شدن اغلب کارها، این وسیله به بازرهای لوازم خانگی راه پیدا کرد. ماشین ظرفشویی یکی از وسایل کاربردی در آشپزخانه ها است که محبوبیت بسیار زیادی در بین افراد پیدا کرده است.

 

این وسیله با شستن خودکار ظرف ها، باعث صرفه جویی در وقت و کم شدن زحمت شما می شود. شرکت های تولید کننده لوازم خانگی زیادی در جهان وجود دارند که ماشین ظرفشویی را در مدل های گوناگونی می سازند. در ادامه مقاله شما را با دو مورد از برترین برندهای این دستگاه آشنا می کنیم.

 

ماشین ظرفشویی چیست؟

امروزه ماشین ظرفشویی به یکی از وسایل پرکاربرد و ضروری در آشپزخانه ها تبدیل شده است که شستن ظرف ها را به صورت خودکار و اتوماتیک انجام می دهد. این دستگاه، شست و شو ظرف های شما را با کیفیت عالی انجام می دهد و تنها کاری که شما باید انجام دهید، قرار دادن ظرف ها در ماشین، تنطیم چرخه شست و شو و روشن کردن دستگاه است. این وسیله دیگر اقدامات شست و شو را به طور اتوماتیک وار انجام می دهد، از جمله این اقدامات عبارت است از:

 

محفظه درون دستگاه را از آب پر می کند.

بعد از پر شدن محفظه از آب، جهت شستن و تمیز کردن ظرف ها، آب را با سرعت بسیار زیادی مانند فواره به ظرف ها می پاشد.

آب کثیف حاصل از شست و شو طرف ها را تخلیه می کند.

با پاشیدن اب بروی ظرف ها، آن ها را آب کشی می کند.

اگر لحظه تنطیم شست و شو، خشک کردن اتوماتیک را تنظیم کرده باشید، ماشین ظرفشویی با گرم کردن فضای درون دستگاه، طرف ها را خشک می کند.

 

انواع ماشین ظرفشویی:

ماشین ظرفشویی توکار: این نوع دستگاه را می توان زیر سینک ظرفشویی، بین کابینت ها و زیر صفحه کابینت ها، نصب و از آن استفاده کرد. ماشین ظرفشویی توکار، زیبایی زیادی به فضای آشپزخانه شما می بخشد.

 

ماشین ظرفشویی رومیزی: یکی از مزیت های این نوع ماشین، قابلیت جا به حایی آسان آن است. ماشین ظرفشویی رومیزی را می توان روی کابینت و در کنار سینک، نصب کرد. هم چنین شما می توانید این نوع ماشین را در انبار نگه داری کنید و در مواقع نیاز از آن استفاده کنید.

 

ماشین ظرفشویی ایستاده: این نوع ماشین نسبت به ماشین ظرفشویی رومیزی اندازه بزرگ تری دارد و می توان آن را در هر گوشه ای از آشپزخانه و نزدیک به سینک ظرفشویی نصب کرد.

 

برندهای مختلفی از ماشین ظرفشویی در بازار وجود دارد که این امر شما را در هنگام خرید، سردرگم می کند. در ادامه مقاله شما را با دو مورد از بهترین ماشین های ظرفشویی آشنا می کنیم:

 

ماشین ظرفشویی پاکشوما:

 پاکشوما یکی از برندهای معتبر ایرانی است که سابقه طولانی در زمینه تولید انواع لازم خانگی دارد. پاکشوما با بیش از ۴۵ سال سابقه موفق در تولید محصولات با کیفیت و جلب رضایت مردم، توانسته است به یکی از برندهای محبوب لوازم خانگی تبدیل شود. یکی از موفق ترین محصولات این برند، ماشین ظرفشویی است که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

 

راهنمای خرید انواع ماشین ظرفشویی از "فروشگاه جاویدکالا"

امکانات ماشین ظرفشویی پاکشوما:

سازندگان ماشین ظرفشویی پاکشوما در چند سال اخیر، به منظور صرفه جویی در مصرف آب، با استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های به روز، مصرف آب را در این دستگاه، تا ۱۰ لیتر کاهش داده اند.

ماشین ظرفشویی پاکشوما، ظاهر زیبایی دارد و استفاده از آن سبب شیک شدن فضای آشپزخانه می شود.

این محصول دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش است.

یکی از مزیت های ماشین طرفشویی پاکشوما، مصرف پایین انرژی برق در آن است و رده مصرف برق آن، +++A، است.

اغلب مدل های ماشین طرفشویی پاکشوما، مجهز به صفحه نمایشگر لمسی ال ای دی ، هستند.

در این نوع ماشین ظرفشویی، از تکنولوژی حسگر نشت آب، استفاده شده است.

این دستگاه دارای قابلیت شست و شو با تاخیر تا ۲۴ ساعت است.

در صورتی که مشکلی برای ماشین لباس شویی پیش آید، این دستگاه به طور خودکار شروع به عیب یابی می کند.

علاوه بر شستن ظرف، برای شستن میوه و سبزی نیز مناسب است.

در ساخت ماشین ظرفشویی پاکشوما، از تکنولوژی های نوین و کارآمدی استفاده شده است.

 

ماشین ظرفشویی پاکشوما یکی از محصولات ایرانی است که در ایران تولید و مونتاژ می شود، به همین دلیل قیمت پایین تری نسبت به سایر برندهای خارجی دارد. سازندگان این محصول، با به کار گیری قطعات مرعوب و درجه یک، یک ماشین طرفشویی با دوام ، همراه با قیمت مناسب را، به کاربران خود عرضه می کنند.

 

ماشین ظرفشویی دوو:

دوو یکی دیگر از بهترین برندهای لوازم خانگی است که محصولات آن در کشور ایران، تحت نظر کره جنوبی مونتاژ می شوند. برای ساخت مخصولات این برند، از قطعات با کیفیت و با دوامی استفاده شده است. یکی از محصولات تولید شده در این شرکت، ماشین ظرفشویی است که در بازار لوازم خانگی، فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

 

راهنمای خرید انواع ماشین ظرفشویی از "فروشگاه جاویدکالا"

 

امکانات ماشین ظرفشویی دوو:

این مدل ماشین ظرفشویی در طرح های زیبایی ساخته شده است که می تواند زیبایی زیادی به آشپزخانه شما ببخشد.

شرکت سازنده لوازم خانگی دوو، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش مناسبی برای این محصول در نظر گرفته است.

مصرف انرژی برق در ماشین ظرفشویی دوو بسیار پایین است.

درون محفظه این ماشین طرفشویی، قفسه های زیادی برای قرار دادن ظرف ها، تعبیه شده است.

صدای ماشین ظرفشویی دوو در هنگام کار بسیار کم است و هم چنین در هنگام روشن بودن، هیچ گونه لرزشی ندارد.

در این دستگاه، به منظور تمیز شدن لکه طرف های کثیف، از شلنگ آب پرفشار استفاده شده است.

اغلب ماشین های ظرفشویی دوو، مجهز به صفحه های نمایشگر ال ای دی هستند.

 

یکی از ویژگی های این برند ماشین ظرفشویی، قیمت پایین آن در برابر کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مناسب آن است. به طوری که پایین بودن قیمت این دستگاه در مقایسه با برندهای خارجی، آن را  به یکی از محبوب ترین ماشین ظرفشویی در بین همه مردم تبدیل کرده است.

 

ماشین ظرفشویی دوو و پاکشوما را از کجا تهیه کنیم؟

می توانید این ماشین ظرفشویی را از فروشگاه ها و مراکز خرید عرضه کننده این محصول در سراسر کشور تهیه کنید. یکی از معتبرترین و مجازترین مراکز عرضه کننده انواع ماشین ظرفشویی، فروشگاه اینترنتی جاویدکالا است. یکی از ویژگی های فروشگاه جاویدکالا ، ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب است که همین امر توجه مشتریان زیادی را به این مرکز خرید، جلب کرده است. اگر به دنبال خرید با کیفیت ترین ماشین ظرفشویی برند پاکشوما و دوو هستید، پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه اینترنتی جاویدکالا است. برای مراجعه به فروشگاه جاوید کالا فقط کافیست نام جاویدکالا را در گوگل سرچ کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت