راهنمای خرید تورهای نوروزی تایلند (تور تایلند – تور بانکوک – تور پاتایا)

مجموعه : رپورتاژ آگهی
راهنمای خرید تورهای نوروزی تایلند (تور تایلند – تور بانکوک – تور پاتایا)

راهنمای خرید تورهای نوروزی تایلند

همانطور که می دانید نوروز به عنوان یکی از فرصت های استثنائی پیشروی مسافرین و گردشگران ایرانی در بازدید از مناطق توریستی مهم دنیاست. در واقع ما ایرانی ها نوروز را که عید باستانی و سنتی خود می دانیم همواره سعی بر این داریم تا برنامه مسافرتی را در نوروز برای خود در تعطیلات نوروزی فراهم نمائیم. در این بین کشور تایلند به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در بین مسیرهای خارجی برای ایرانیان در نوروز مطرح است.

 

این کشور با آب و هوای خوشایند و جاذبه های گردشگری متنوعی که داراست را می توان به عنوان گزینه ای مناسب برای سپری کردن تعطیلاتی خاص و درعین حال دلچسب برای نوروز در نظر گرفت.

 

تور تایلند با توجه به علاقمندان بیشمار خود در نوروز که حجم مسافرت ها هم به شدت افزایش می یابد با افزایش چشمگیری رو به رو است. در واقع آژانس های مسافرتی ارائه کننده تورهای تایلند فرصت پیشرو در نوروز را غنیمت شمرده و به دنبال افزایش شمار مسافرین برای این مسیر در فکر افزایش قیمت ها به گونه ای سرسام آورند تا در این بین سود خوبی را به جیب بزنند. اما جالب است بدانید که وبسایت مرجع و تخصصی thailandtor.com با پشتیبانی معتبرترین آژانس های مسافرتی سعی بر این دارد تا در راستای رفاه حال گردشگران پکیج های ویژه را برای علاقمندان به تورهای تایلند ارائه نماید.

 

در بین این آفرهای تایلند برای نوروز هم تمهیدات ویژای را برای شما عزیزان اندیشیده ایم تا با خیال راحت در نوروز به تایلند سفر کرده و از تعطیلات پیشروی خود لذت کحافی را ببرید. برای مسیر تایلند معمولا سه مقصد مهم گردشگری بانکوک، پوکت مطرح می باشند که در ادامه شما را با آنها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

 

بانکوک که بزرگترین کلان شهر و پایتخت کشور تایلند است به دلیل دارابودن معماری شهری سنتی و آسمان خراش های مدرن و شیک در کنار هم به شهر فرشته ها هم معروف شده است. تور بانکوک هم در بین علاقمندان به کشور تایلند طرفداران خاص خود را داراست.

 

این شهر در واقع جزء شهرهای شلوغ و پر هرج و مرج و در عین حال مدرن تایلند محسوب می شود از این رو گردشگران سراسر دنیا و بویژه ایرانیان نگاه ویژه ای را در سفر به تایلند دارند. بازارهای محلی این شهر در کنار رستوران ها، پارک های سنتی، معابد باستانی و مقدس و هتعل های لوکس و شیک معمولا حواس هر گردشگری را به خود جلب می کنند.

 

تورهای بانکوک با توجه مسافرین زیاد خود در نوروز برای ما ایرانیان نسبتا گران خواهند بود و بایستی دقت کنیم سعی نمائیم تا از تورهای پیش فروش شده نوروزی که توسط آژانس های مسافرتی ارائه می شوند تا سفری دلپذیرتری را به این شهر رویایی تجربه نمائیم.

راهنمای خرید تورهای نوروزی تایلند (تور تایلند - تور بانکوک - تور پاتایا)

شهر ساحلی پاتایا یکی دیگر از اهداف گردشگران برای سفر به کشور تایلند است زیبای های خاص خود را داراست. معمولا این شهر با برخورداری از سواحلی مرجانی دل انگیز و معابد قدیمی بسیاری که در دل خود جای داده است لذا تور پاتایا معمولا در رأس تورهای پرطرفدار کشور تایلند قرار دارد. این شهر برای ایرانی ها نیز معمولا در اولویت برای سفر به تایلند قرار دارد بویژه در نوروز که از جانب ایرانیان به عنوان یکی از مقاصد اصلی برای سفر به کشور تایلند مطرح می باشد. البته ازران بودن تور پاتایا هم دلیل عمده دیگر استقبال بیشتر ایرانی ها از ان در سفر به کشور تایلند می باشد.

راهنمای خرید تورهای نوروزی تایلند (تور تایلند - تور بانکوک - تور پاتایا)

پوکت مجموعه جزایر افسانه ای می باشد که در از لحاظ جغرافیای در جنوب غربی کشور تایلند واقع شده است. این جزایر که بسیار خوش آب و هوا بوده با برخورداری از سواحلی چشم نواز و کریستالی و طبیعت سرسبز و بکر خود چشم هر گردشگری را به خود خیره می کند. پوکت با توجه به بعد مسافتی که نسبت به پایتخت تایلند یعنی شهر بانکوک دارد لذا تور پوکت نسبت به سایر تورهای تایلند گرانتر است اما با این حال مسافرین و علاقمندان به پوکت گران بودن تور آن را به جان خریده و این جزیره را که به بهشت تایلند هم معروف است از دست نمی دهند.

 

در نوروز هر ساله قیمت تورهای پوکت نسبت به سایر مواقع سال تقریبا دو برابر خواهند شد که یه راهکار خوب استفاده از آفرهای ترکیبی تورهای تایلند مثل تور پوکت و تور پاتایا نوروز برای تجربه سفری ویژه و ارزان به تایلند خواهد بود.

 

رپورتاژ آگهی در سایت تالاب

جدیدترین مطالب سایت