رزرو آنلاین بومگردی با سایت مکانچی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
رزرو آنلاین بومگردی با سایت مکانچی

قصد سفر دارید و دلتان اقامتی بی‌دغدغه می‌خواهد؟ یافتن اقامتگاه باب میلتان چندان دشوار هم نیست فقط کافی است مکانچی، سیستم رزرواسیون آنلاین اقامتگاه در سراسر ایران را در گوگل جست‌وجو کنید و با وارد کردن اسم شهر موردنظرتان، بهترین انتخاب را براساس سلیقه و انتظارات خود داشته باشید.

 

امکان رزرو بومگردی از روی سایت مکانچی

اگر شماهم جزو آدم هایی هستید که با اقامت داشتن در خانه های قدیمی دلتان باز و روحتان آرام می شود، بهتر است به جای اقامت در هتل و مسافرخانه، بومگردی ها را انتخاب کنید. اقامتگاه هایی که سال ها به دور از هیاهوی زندگی شهری و صنعتی بوده‌اند و امروزه جانی دوباره گرفتند و بعد از بازسازی، متناسب با معماری آن شهر و روستا، خدماتی در حد و اندازه هتل‌ها ارائه می‌دهند و فضایی صمیمی و مهربان دارند. سایت مکانچی با ایجاد امکان رزرو بومگردی‌ها روی سایت به آدرس www.makanchi.com  گزینه جذاب اقامت در بومگردی در هر شهر را پیش روی مسافران گذاشته و انتخاب را برای مسافرانش دلنشین‌تر کرده تا بتوانند به دور از هیاهوی شهری با اقامت در خانه سنتی چند روزی را در آرامش بگذرانند.

 

انتخاب اول در سایت مکانچی، اعتماد است

خیالتان از بابت انتخاب راحت باشد چراکه اقامتگاه های ثبت شده روی مکانچی مجوز دارند و توسط کارشناسان ارزیابی شده‌اند و مطئمن باشید عکس‌ها و اطلاعات درج شده در سایت و در صفحه هر اقامتگاه، همان چیزی است که انتظار خواهید داشت. از آنجا که کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند، تیم مکانچی تضمین کرده تا در صورت مغایرت اطلاعات مبلغ رزروتان بی‌هیچ کم و کاستی به حسابتان بازگردد.

 

اشتراک‌گذاری تجربه اقامت در بومگردی و اقامتگاه‌ها

نظرسنجی در کامنت ها یکی از امکانات سایت برای انتخاب بهتر است. اگر می‌پرسید چطور؟ باید بگوییم که با خواندن نظرات کسانی که در گذشته در ویلا یا بومگردی اقامت داشته‌اند، می‌توانید بهتر تصمیم بگیرید و انتخاب بهتری داشته باشید.

رزرو آنلاین بومگردی با سایت مکانچی

مشاوره بگیرید

اگر به هر دلیلی، اطلاعات سایت برایتان کافی نبود و همچنان برای انتخاب یا رزرو آنلاین ویلا یا اقامتگاه تردید داشتید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از این که ناامید شوید، با تیم مشاوره مکانچی تماس بگیرید تا ضمن راهنمایی براساس سلیقه شما، برای انتخاب ویلا یا اقامتگاه مناسب یا حتی انتخاب شهر مقصد برای سفر کمک‌تان کنند.

تیم مشاوره مکانچی، تجربه‌های شخصی‌شان را در اختیارتان می‌گذارند تا با اطلاعات بیشتری در مورد محیط و منطقه اقدام به ثبت درخواست رزرو کنید.

 

پشتیبانی مسافران

بعد از رزرو از روی سایت مکانچی، تیم پیشیبانی سایت شما را تنها نخواهند گذاشت و به صورت 24 ساعته همراه‌تان خواهند بود، هرجا احساس کردید به کمک نیاز دارید پشتیبانی مکانچی پشت خط آماده کمک به شماست.

رزرو آنلاین بومگردی با سایت مکانچی

سفر امن

قطعا بحث امنیت نه تنها برای مسافران، بلکه برای کسانی که خدمات اقامت در ویلا یا بومگردی را ارائه می‌دهند هم بزرگترین دغدغه است. سایت مکانچی علاوه بر داشتن مجوزهای لازم برای فعالیت در زمینه رزرو آنلاین اقامتگاه، ارائه مدارک و داشتن مجوز برای ثبت اقامتگاه یا ویلا روی سایت را الزامی کرده و ثبت اقامتگاه روی سایت تنها توسط صاحب اقامتگاه امکانپذیر است. به این ترتیب مشخص است که چه کسانی خانه اجاره ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. پس دیگر دغدغه‌ای بابت امنیت نداشته باشید.

 

پرداخت مطمئن و ثبت رزرو قطعی

امکان پرداخت امن و رزرو قطعی مسئله دیگری برای بیشتر مسافران است. سایت مکانچی با داشتن دو مرحله در ثبت رزرو سعی دارد تا قطعیت رزرو به نام مسافر را بدون نگرانی و با اطمینان انجام دهد. به همین دلیل ثبت درخواست رزرو ویلا یا اقامتگاه برای مسافران رایگان است و هزینه‌ای ندارد و تنها منوط به ثبت‌نام روی سایت مکانچی است. در مرحله بعد، با تایید صاحب اقامتگاه و سپس پرداخت وجه، رزرو قطعی شده و اطلاعات برای میزبان و مهمان ارسال می‌شود.

 

معرفی و رزرو ویلا و اقامتگاه در مقاصد جدید سفر

مکانچی این امکان را برای مسافرانش فراهم کرده تا به مقصدهای جدید و بکر سفر کنند و علاوه بر ماجراجویی و به دست آوردن تجربه‌های جدید، همیار مکانچی برای هدف سایت از معرفی این مناطق که رونق کسب و کارهای محلی است، باشند. با سفر به مقاصد جدید، تجربه‌های جدید خواهید داشت که ضمن آن، فرصت اشتغال برای اهالی آن مناطق به شکل‌های مختلف فراهم می‌شود. بنابراین شما هم می توانید با سفر کردن و مقاصد جدید سفر که در شبکه‌های اجتماعی مکانچی معرفی می‌شوند، به توسعه گردشگری و اقتصاد در نقاط مختلف کشورمان کمک کرده باشید.

رزرو آنلاین بومگردی با سایت مکانچی

فرصتی برای کسب درآمد از مکانچی

اگر صاحب ویلایی یا اقامتگاهی هستید و می‌خواهید آن را به منبع درآمد تبدیل کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما فرم میزبان شوید در سایت مکانچی به آدرس www.makanchi.com  را پر کنید و منتظر تماس کارشناسان سایت باشید. نگران بی‌تجربه‌ بودن‌تان در این زمینه نباشید؛ کارشناسان با توضیحات کامل، شرایط استفاده از این فرصت را به شما توضیح می‌دهند و با آموزش‌هایی که خواهید دید، می‌توانید یکی از میزبان‌های سایت مکانچی باشید.

جدیدترین مطالب سایت