رنگ کردن بعد از کاشت ابرو امکان پذیر است؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
رنگ کردن بعد از کاشت ابرو امکان پذیر است؟

ابرو تاثیر بسیاری در زیبایی افراد دارد. در طول تاریخ معیارهای زیبایی ابرو متفاوت بوده است. امروزه هرچقدر ابروهای افراد پرتر باشد، زیباتر و طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. به همین دلیل افرادی که دچار ریزش ابرو شده‌اند، ابروهای خود را به هر دلیلی از دست داده‌اند یا حتی به طور طبیعی ابروهایی نازک و کم پشت دارند علاقه به داشتن ابروهایی پرپشت دارند. یکی از بهترین روش‌ها که دائمی نیز هست کاشت ابروست.

 

اما بعد از کاشت ابرو لازم است زیباجو مراقبت‌هایی انجام دهد. در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم فردی که ابرو کاشته است می‌تواند آنها را رنگ کند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ به این سوال را بخوانید.

 

آیا امکان رنگ کردن مو و ابرو قبل از کاشت ابرو وجود دارد؟

دقیقا نزدیک به عمل امکان رنگ کردن ابروها و رنگ کردن موها بخصوص در ناحیه اهدا کننده وجود ندارد. مواد رنگ مو شیمیایی هستند و می‌توانند روی پوست باقی بمانند و طی عمل وارد عمق پوست و خون شما شوند و باعث ایجاد عفونت شوند. پس قبل از عمل نباید مو و ابروی خود را رنگ کنید اما اگر مدتی قبل از عمل ( چند روز قبل) اینکار را انجام دهید مشکلی به وجود نخواهد آمد.

 

مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو چیست؟

در مقاله کاشت ابرو کلینیک صدف درباره مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو می‌خوانیم: ” برای رسیدن به نتیجه دلخواه و جلوگیری از عفونت و سایر عوارض احتمالی بعد از کاشت موارد زیر توصیه می‌شود:

 

روز اول پس از کاشت از قرار گرفتن در معرض نور خورشید جلوگیری کنید.

بعد از کاشت ابرو و تمام شدن اثر بی‌حسی ممکن است ناحیه ابرو دچار درد شود. از این رو می‌توانید از کمپرس سرد برای کاهش درد استفاده کنید.

استفاده از داروهای تجویزشده توسط پزشک برای جلوگیری از درد و ورم ابرو مفید است که بعد از کاشت به ‌صورت یک بسته کامل به هر مشتری داده می‌شود.

هنگام انجام فعالیت‌های روزمره سر خود را بالا نگه دارید تا فشار به این بخش کمتر شود.

از تماس دست و تمام اشیا با ابروهای تازه کاشته شده خودداری کنید و از کندن آن‌ها بپرهیزید.

برای جلوگیری از خارش ناحیه کاشته شده از کرم‌ها و داروهای ضدخارش استفاده کنید.

تا دو هفته بعد از کاشت از برخورد مستقیم آب به ابروها خودداری کنید.

شستشو بعد از کاشت  ابرو بسیار مهم است و باید از شامپو و ژل شستشوی مناسب صورت استفاده کنید.”

 

آیا امکان رنگ کردن مو و ابرو بعد از کاشت ابرو وجود دارد؟

با توجه به مراقبت‌های بعد از کاشت ابرو حتما متوجه شده‌اید که فولیکول‌های تازه کاشته شده چقدر حساس هستند و حتی نور آفتاب، تماس دست و تماس مستقیم با آب می‌تواند به آنها آسیب برساند. پس بهتر است در چند ماه اول بعد از کاشت ابرو به فکر رنگ کردن ابروهای خود نباشید.

 

موهای خود را می‌توانید بعد از کشیدن بخیه ناحیه اهدا کننده رنگ کنید ولی بهتر است بعد از اولین رنگی که گذاشتید مرتب قسمت اهدا کننده را چک کنید تا اگر ملتهب شود متوجه شوید و به پزشک مراجعه کنید. برای رنگ کردن موها نیز بهتر است از آراشگر حرفه‌ای کمک گرفته یا از رنگ‌های مرغوب استفاده کنید.

 

بهترین زمان رنگ کردن ابروها

برای رنگ کردن ابروها برخی از منابع 1 تا 2 ماه بعد از کاشت ابرو را مناسب می‌دانند. اما ریسک اینکار بالا است. بدن افراد با یکدیگر متفاوت است و ممکن است بهبودی کامل در یک فرد با فردی دیگر متفاوت باشد به همین دلیل پیشنهاد ما این است یکسال صبر کنید. سپس ابروهای خود را رنگ بگذارید.

اما اگر از رنگ ابروهای خود راضی نیستید و ابروهای شما بسیار تیره یا بسیار روشن است بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

 

اولین بار چگونه ابروها را رنگ کنید؟

برای اولین باری که قرار است ابروها را رنگ کنید می‌توانید خودتان از مواد طبیعی رنگ‌های طبیعی بسازید. در این مورد نیز می‌توانید از پزشکتان مشورت بگیرید.

اگر می‌خواهید از رنگ استفاده کنید به یک آرایشگر حرفه‌ای مراجعه کرده و بخواهید بدون دکلره و با رنگی باکیفیت و ارگانیک در مدت زمان بسیار کم رنگ ابروهایتان را تغییر دهد. حتی می‌توانید رنگ ابرو را خودتان تهیه کنید و به آرایشگاه ببرید.

 

رنگ کردن بعد از کاشت ابرو امکان پذیر است؟

هزینه کاشت ابرو طبیعی چقدر است؟

در مقاله قیمت کاشت ابرو کلینیک صدف می‌خوانیم : ” کاشت ابرو طبیعی یک عمل زیبایی است که در آن گرافت‌های مو از بانک مو برداشته شده و در ناحیه ابرو مطابق با سلیقه مشتری و در جهت مناسب کاشته می‌شوند. کاشت ابرو مانند هر عمل زیبایی دیگری تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد. براساس تعرفه وزارت بهداشت هزینه کاشت ابرو با توجه به تعداد گرافت‌های کاشته شده، محاسبه می‌شود. مهارت و هنر پزشک و کیفیت مواد مورد استفاده در رسیدن به نتیجه دلخواه بسیار موثر است. بنابراین از دیگر عوامل تاثیرگذار در هزینه این عمل تجربه پزشک متخصص است. طبق برآوردهای کلینیک صدف، هزینه کاشت ابرو بین پنج تا هفت میلیون تومان محاسبه شده ‌است. “

 

با توجه به بازه پنج  تا هفت  میلیونی که باید برای کاشت ابرو بپردازید. یکسال صبر برای رنگ کردن ابروها معقول به نظر می‌رسد. پس بهتر است با عجله کردن نتیجه سختی‌های عمل و هزینه‌ کردن ها را دور نریزید.

 

جمع بندی

کاشت ابرو امروزه جز عمل‌های زیبایی رایج و کم‌خطر است. برای انجام این عمل متقاضی باید از بانک موی خوبی برخوردار باشد و موهایش سفید نشده باشد. کاشت ابرو با بی حسی موضعی انجام می‌شود و خطرات ناشی از استفاده داروهای بی‌هوشی را ندارد. نتیجه آن هم تا پایان عمر ماندگار است. در کاشت ابرو، موها بطور طبیعی رشد می‌کنند و می‌توانید آن‌ها را کوتاه کنید و حالت دهید.

 

اگر قصد انجام کاشت ابرو را دارید، می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره 27437 021 با کارشناسان متخصص کلینیک صدف در تماس باشید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاشت ابرو از وب سایت کلینیک صدف به نشانی  www.clinicsadaf.com بازدید کنید.

جدیدترین مطالب سایت