زاویه سازی صورت چگونه انجام می شود؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
زاویه سازی صورت چگونه انجام می شود؟

یکی از انواع عمل های زیبایی پرطرفدار، زاویه سازی صورت و یا همان مدلینگ می باشد. این نوع عمل زیبایی در بین زنان و مردان بسیار گسترش یافته و به انواع مختلف نیز قابل انجام می باشد.

در ادامه این گزارش با ما در کلینیک غرب همراه باشید تا شما عزیزان را با با عمل زیبایی زاویه سازی صورت و روش های انجام آن بیشتر آشنا کنیم.

 

زاویه سازی صورت چیست؟

ممکن است بسیاری از افراد را دیده باشید که از صورتی متقارن و به اصلاح V شکلی برخوردار باشند. همچنین چانه آنها تقارن بسیار زیبا و باریکی وجود داشته باشد. این باریک بودن فک موجب شده تا چهره جذاب تر و جوان تر به نظر برسد. اما سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود آید این است که چگونه و با چه روشی صورت به این شکل در می آید؟

امروزه عمل های جراحی بسیاری برای ایجاد زیبایی در افراد به وجود آمده است. یکی از این روش ها زاویه سازی فک و صورت و یا به اصطلاح کانتورینگ می باشد.

ارتوگناتیک (Orthognathic) یا زاویه سازی صورت و فک عبارت است از مجموعه اقداماتی که به منظور بهبود ناهنجاری های موجود در صورت و فک انجام گرفته و زیبایی و تناسب را به حالات چهره افراد بازمی گرداند.

 

زاویه سازی صورت چیست و چگونه انجام می شود؟

 

تاثیر زاویه سازی بر زیبایی صورت

تکنیک زاویه سازی و یا کانتورینگ صورت همانند یک نوع سفالگری عمل کرده و فرم صورت و فک را به شکل دلخواه افراد تبدیل خواهد کرد. در عمل زاویه سازی صورت هر یک از موارد جز اقدامات زیبایی می باشد:

کشیدن و V شکل ساختن فک

کوچک کردن فک و صورت

لاغری صورت

برجسته سازی گونه و چانه

 

انواع روش های زاویه سازی صورت

انجام زاویه سازی صورت و فک با روش های متعددی امکان پذیر می باشد که هر یک از این روش ها که در ادامه به معرفی هر یک از آنها خواهیم پرداخت، باید با تشخیص پزشک متخصص شما انتخاب و انجام شود تا نتایج قابل قبولی را از انجام جراحی زیبایی خود ببینید.

 

زاویه سازی صورت با تزریق ژل

زاویه سازی صورت با ژل یکی از انواع روش های زاویه سازی بوده که با انجام بی حسی و با استفاده از فیلرهایی که دارای اسیدهیالورونیک و کلسیم هستند انجام خواهد شد. ژل‌ های حاوی مادّه طبیعی اسید هیالورونیک به مرور جذب بدن می‌شوند. به همین دلیل ژلی که در فک و چانه تزریق می شود بین 1 تا 2 سال باقی در این نواحی با توجه به بدن هر فرد باقی می ماند. در نتیجه حتماً باید برای تزریق مجدد به پزشک مراجعه نمایید.

 

از مراقبت های بعد از زاویه سازی صورت با ژل می توان به هریک از موارد زیر اشاره کنیم:

بعد از تزریق تا 48 ساعت نباید به صرت آب بخورد

نباید به صورت دست زده شود و یا حرکت داده شود زیرا این کار باعث حرکت ژل و تغییر شکل ناحیه تزریق شده می شود.

از قرار گرفتن در معرض گرمای بیش از حد تا 2 هفته بعد از تزریق خودداری کنید.

 

ژل پروفایلو نیز یکی از انواع ژل های مناسب جهت زاویه سازی صورت می باشد. پروفایلو یکی از جدیدترین راه های جوانسازی یا برجسته سازی پوست صورت می باشد. از کاربردهای ژل پروفایلو می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کنیم:

 

جوانسازی

لیفت

باز شدن خطوط و چروک

آبرسانی

رفع شلی و افتادگی پوست در نواحی مختلف صورت، گردن، و بدن

 

پروفایلو همانند روش های تزریق ژل و فیلر دیگر موجب افزایش حجم و برجسته شدن ناحیه تزریقی شده و هیالورونیک اسید موجود در آن موجب هم سطح، صاف و یک دست شدن پوست می‏ گردد. هیالورونیک اسید ماده ‏ای است که به طور طبیعی در بدن تولید می ‏شود و به مرور زمان مقدار آن در پوست کاهش می ‏یابد و باید آن را جبران کرد.

زاویه سازی صورت چگونه انجام می شود؟

نحوه انجام زاویه سازی در نقاط مختلف صورت

 

زاویه سازی صورت و فک با بوتاکس

از دیگر روش های زاویه سازی صورت و فک، تزریق بوتاکس می باشد. انجام این روش به این ترتیب بوده که پزشک متخصص پوست و زیبایی بخش های عضلات فک و صورت را فلج کرده و این عضلات در نهایت کوچک می شوند. به این ترتیب صورت و فکر به خوبی زاویه سازی می شود.

 

زاویه سازی فک و صورت با نخ

نخ های قابل جذبی که برای لیفت صورت استفاده می شوند، یکی دیگر از روش های زاویه سازی صورت و فک هستند. این نخ در لایه زیرین پوست قرار می گیرند و پزشک زیبایی به کمک آن ها زاویه سازی را انجام می دهد.

یکی از نخ هایی که از نظر کارایی و کیفیت بهتر از سایر نخ های دیگر هستند، نخ سیلوئت بوده که این نخ ها با قرار گرفتن در زیر پوست کلاژن سازی را افزایش می دهند و علاوه بر آن به سنتز الاستین و اسید هیالورونیک نیز کمک می کنند که جوانسازی پوست را نیز به همراه دارند.

ماندگاری زاویه سازی با نخ بستگی به پوست فرد دارد و معمولاً تا 2 سال باقی می ماند. خود نخ ها 6 تا 8 ماه بعد جذب بدن می شوند.

 

زاویه سازی صورت و فک با چربی

یکی دیگر از روش های زاویه سازی صورت از طریق تزریق چربی می باشد. در این روش از بافت چربی خود فرد استفاده می شود. در واقع از قسمت هایی از بدن که چربی های مناسب و ماندگارتری دارد استفاده می شود. از جمله قسمت های مختلف بدن که از چربی آنها برا زاویه سازی می توان استفاده کرد هر یک از موارد زیر می باشد:

کنار ران

دور ناف

پهلو

قسمت داخلی کشاله ران

دور زانوها

 

زاویه سازی صورت چگونه انجام می شود؟

انواع روش های زاویه سازی صورت

 

سخن پایانی

بسیاری از افراد به دنبال انجام عمل زاویه صورت و دیگر عمل های زیبایی مانند بوتاکس، تزریق ژل، مزوتراپی، آر اف تراپی و … در کلینیک های معتبر هستند. کلینیک زیبایی غرب (www.clinicbut.com) ، یکی از کلینیک های معتبر در تهران بوده که تمام خدمات زیبایی را با بهترین قیمت و کیفیت انجام می دهد.

 

کلینیک مرکز سلامت و زیبایی غرب در سال 1395 توسط جناب دکتر علی مخبر تاسیس گردید. در این کلینیک تخصصی خدمات درمانی و زیبایی نظیر RF تراپی، مزوتراپی، تزریق ژل و فیلر، بوتاکس، پلاسما جت، لیزر موهای زائد، کربوکسی تراپی، زاویه سازی صورت، میکرونیدلینگ، میکرودرم ابریژن و.. با رعایت اصول اخلاقی، حفظ حریم خصوصی مراجعه کنندگان باتوجه به استاندارهای جهانی، توسط توسط مجرب ترین متخصصان زیبایی کشور انجام می شود.

جدیدترین مطالب سایت