درایوهای میکرومستر زیمنس در نمایندگی زیمنس

مجموعه : رپورتاژ آگهی
درایوهای میکرومستر زیمنس در نمایندگی زیمنس

درایوهای میکرومستر زیمنس

این روزها استفاده از درایوهای میکرومستر زیمنس بسیار افزایش پیدا کرده است. زیمنس را می توانیم در بین برترین برندهای تولیدکننده انواع درایو میکرومستر جای دهیم. این درایوها در انواع مختلفی وجود دارند که هر کدام دارای ویژگی ها و مشخصات گوناگونی هستند. در ادامه این مطلب ضمن معرفی انواع معروف این درایوها قصد داریم تا به قیمت خرید این دستگاه ها اشاره داشته باشیم؛ پس تا انتهای مطلب دنبال کننده ما باشید. 

 

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان  ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، www.simatec.ir  ، 021-88545640-3   ، 09394887130 ، sales@siamtec.ir

 

درایو میکرومستر زیمنس

درایوهای میکرومستر زیمنس مدل 420 و 430

مدل 420 و 430 دو نمونه از رایج ترین درایوهای میکرومستر زیمنس به حساب می آیند که توسط برند زیمنس تولید می شوند. این درایوها دارای سرعت متغیر بوده اند و به همین دلیل می توانید شاهد کاربردهایی در این راستا باشید. همچنین لازم به ذکر است به دلیل انعطاف پذیری بالایی که می توانید از این درایوها مشاهده کنید، کاربردهای آن ها نیز طیف گسترده تری دارند. از جمله مواردی که می توانند از این درایوها بهره ببرند شامل فن، پمپ و کانوایر می شوند. طبقه بندی این کاربردها نیز بر اساس نیاز صنعت و سفارش مشتریان خواهد بود. 

درایوهای 440 میکرومستر زیمنس

از دیگر درایوهای میکرومستر زیمنس می توانیم به مدل 440 اشاره داشته باشیم. امکاناتی که در این درایوها به چشم می خورند، بسیار پیشرفته هستند. کاربردهای این درایوها در رده سرعت های متغیر جای می گیرند. از جمله مهم ترین کاربردهای این درایو می توانیم به جرثقیل های سقفی، جرثقیل اسکله، خطوط تولید مواد غذایی و نوشابه ها و ماشین آلات اشاره داشته باشیم. به طور کلی صنایع و گزینه هایی که نیاز به اینورتر با قابلیت بالا و همچنین دینامیک سریع دارند، می توانند از این درایوها بهره ببرند. در یک نگاه می توانیم خصوصیات اصلی درایو 440 زیمنس میکرومستر را شامل گزینه های زیر بدانیم:

• از راه اندازی ساده و روانی برخوردار است. 
• با وجود اینکه مدولار است، می‌توانید شاهد انعطاف پذیری بالایی باشید. 
• شش ورودی دیجیتال با قابلیت ایزوله در این درایو به کار گرفته شده اند. همچنین هر کدام از این ورودی ها از قابلیت برنامه ریزی برخوردار هستند.
•  تعداد ورودی های آنالوگ نیز دو عدد بوده و آن ها نیز دارای قابلیت برنامه ریزی هستند. همچنین مقدار ولتاژ آن ها نیز 0 تا 10 ولت است. 
• تعداد خروجی های آنالوگ نیز به اندازه تعداد ورودی ها بوده و علاوه بر قابل برنامه ریزی بودن دارای مقدار 4 تا 20 میلی آمپر هستند. 
• در این درایو سه عدد خروجی رله به کار گرفته شده اند که همانند گزینه های قبل، قابلیت برنامه ریزی دارند. 
• موتور این درایو حتی در فرکانس های بسیار بالا نیز صدای کمی تولید می کند. 
• همچنین در سرعت های پایین نیز می تواند گشتاورهای لازم را تامین کند. 
• از موتور و اینورتر به صورت کامل محافظت به عمل می آورد. 

موارد ذکر شده مهم ترین مشخصاتی هستند که می توانید در این مدل از درایو میکرومستر زیمنس مشاهده کنید. 

 

 درایوهای میکرومستر زیمنس در نمایندگی زیمنس
درایو میکرومستر زیمنس

قیمت درایوهای میکرومستر زیمنس چقدر است؟
از جمله مهم ترین مباحثی که باید به بررسی آن بپردازیم، قیمتی است که درایوهای میکرومستر زیمنس به خود اختصاص داده اند. اگر بخواهیم به بررسی عواملی بپردازیم که بر روی افزایش یا کاهش قیمت این درایوها تاثیر می گذارند، با موارد مختلفی رو به رو می شویم. مدل این درایوها نمونه ای از این موارد است. هر چقدر مدل درایو دارای مشخصات بهتری باشد، به همان اندازه نیز با افزایش قیمت رو به رو خواهید بود. در کنار این موضوع پارامترهای دیگری نیز تاثیرگذاری خود را اعمال می کنند که از جمله آن ها می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

• سال تولید و عرضه به بازار
• شرکت تولیدکننده
• فروشگاه عرضه کننده
• نوسانات موجود در بازار
• و…
پس با توجه به این پارامترها نسبت به خریداری یک درایو اقدام کنید. 

 

 درایوهای میکرومستر زیمنس در نمایندگی زیمنس
درایو میکرومستر زیمنس

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با درایوهای میکرومستر زیمنس آشنا کنیم. زیمنس تولیدکننده انواع درایوها است. از جمله این درایوها می توانیم 420، 430 و 440 را نام ببریم. اگر قصد خریداری هر کدام از درایوها را دارید باید در ابتدا به بررسی مشخصات آن ها بپردازید. بررسی مشخصات به شما کمک خواهد کرد تا راحت تر تصمیم گیری کنید. همچنین مشخصه دستگاه از جمله پارامترهایی است که می تواند بر روی قیمت نهایی درایوها تاثیر خود را اعمال کند. پس به این موضوع توجه کنید. 

 

شرکت توسعه سیماتک ایرانیان  ، تامین کننده تجهیزات اتوماسیون صنعتی ، www.simatec.ir  ، 021-88545640-3   ، 09394887130 ، sales@siamtec.ir

جدیدترین مطالب سایت