سایت های مناسب برای ساخت بک لینک رایگان

مجموعه : رپورتاژ آگهی
سایت های مناسب برای ساخت بک لینک رایگان

امروزه با رشد کسب و کار ها و تجارت های اینترنتی روش های زیاد تبلیغاتی وجود دارد که وب سایت شما در رنک ها دیده شود و یا این که اگر کسی کلمه کلیدی خاصی را در گوگل جستجو می کند فرود در نهایت به وب سایتی خاص انجام گردد. به این روش ها سئو گفته می شود و باعث می شوند که سایت شما در نتایج گوگل اول دیده شود.

 

بیش از 80 درصد بازدید وب سایت شما در آینده از طریق گوگل خواهد بود، حتی اگر مردم با سایت شما آشنایی داشته باشند ترجیح می دهند نام آن را در گوگل جستجو کرده و بر این اساس آن را بیابند. فراموش نکنید که سایت ها برای رشد نیاز به استفاده از تکنیک های خاصی دارند، مثلا بک لینک سازی یکی از روش های اصلی است.

 

البته که بک لینک های رایگان و با هزینه در اختیار وب مستر ها قرار دارد که تفاوت های اساسی با یکدیگر دارند. به صورت کلی بک لینک های دارای هزینه قدرت و چگالی بهتری را برای کلمات کلیدی شما ایجاد می کنند.

 

بک لینک های کامنتی یکی از روش های اصلی برای ساخت چنین مواردی هستند. البته فراموش نکنید خرید رپورتاژ آگهی از سایت های مناسب نیز کلاه سفیدترین نوع بک لینک محسوب می شود.

 

خرید بک لینک و پکیج های بک لینک

پکیج های بک لینک می توانند موجب شوند که سایت شما به صورت ناگهانی با رشد خوبی مواجه شود. البته برای این کار نیاز است که اصالت و کیفیت آن را لحاظ کنید و پیش از هر چیزی این مسائل بررسی شود. در مبحث طراحی سایت، شما دو گزینه اصلی برای رشد دارید که باید از آن ها پیروی کنید، نخست مربوط به سئوی درون صفحه ای و فاز بعدی سئوی برون صفحه ای خواهد بود.

 

نمی توان لیست درستی از بهترین وب سایت ها برای ساخت بک لینک در اختیار شما قرار داد، اما می توانیم بگوییم که سرویس های وبلاگدهی، بلاگفا، بلاگ اسکای، رزبلاگ، پرشین بلاگ و پارسی بلاگ همواره می توانند برای فرود بهترین گزینه ها باشند و وب مستر های ایرانی و حتی خارجی نیز از آن ها استفاده می کنند.

 

اما اگر قرار است برای نخستین بار انجامش دهید کار سخت و وقت گیری خواهد بود و حوصله شما را سر می برد، سئو سایت شما حالا احتمالا وارد فاز جدیدی می شود و ورودی های گوگل شما نیز افزایش خواهد یافت. در نتیجه بهتر است از همین حالا شروع کنید.

 

سئو سایت با بک لینک

سئو سایت شما زمانی با بک لینک بهتر خواهد شد که توازن را به خوبی رعایت کنید، مسئله این است که بتوانید از سایت های دامنه دار و وبلاگ ها در کنار یکدیگر بک لینک تهیه کنید. در غیر این صورت صرفا بک لینک های رایگان برای شما نتیجه ای نخواهند داشت و چه بسا از نظر گوگل خطا شناخته شده و صد البته جریمه شوید.

 

بک لینک وب سایت های آموزشی نیز همواره بی نظیر می باشد که با دامنه edu شناخته می شوند و طرفدار زیادی دارند. اما در حال حاضر این وب سایت ها به سختی در این لیست قرار می گیرندو در اختیار شما بک لینک قرار خواهند داد. بهتر است در این مورد از خرید بک لینک و پکیج های موجود در اینترنت استفاده کنید که دردسر کم تری خواهند داشت و نتیجه بهتر و سریع تری نیز می گیرید.

 

دریافت بک لینک های رایگان

سرویس های وبلاگدهی خارجی نیز می توانند برای ساخت بک لینک گزینه های فوق العاده ای باشند و در واقع مشکلات کم تری را نیز ایجاد می کنند، همینطور دست شما در ساخت کلمات کلیدی نیز باز تر است، این محدودیت روی سرویس های وبلاگدهی ایرانی وجود دارد. در واقع بهتر است وقت خود را صرف ساخت بک لینک در سایت های ایرانی ضعیف نکنید که دیر یا زود اکسپایر شده و نتیجه ای در بر نخواهند داشت. سئو سایت شما نیازمند تقویت مداوم است.

 

طراحی سایت در فاز نخست باید اصولی انجام شده و پس از آن نیز بتوانید این روش ها را برای رشد بازدید خود استفاده کنید. در هر کدام از مراحل نباید از یاد ببرید که بک لینک های رایگان نیز باید به صورت مداوم و البته با فاصله زمانی صرفا کم تر ساخته شوند.

 

Blogger و وب سایت وبلاگدهی وردپرس نیز جز گزینه های اصلی این لیست بزرگ هستند.

جدیدترین مطالب سایت