کدام ساعت های کیسلکت قابلیت مکالمه دارد؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
کدام ساعت های کیسلکت قابلیت مکالمه دارد؟

موقع خرید ساعت هوشمند، یکی از قابلیت‌هایی که می‌تواند نظر ما درباره‌ی خرید ساعتی عوض کند، این است که آیا آن ساعت قابلیت مکالمه دارد یا نه. ساعت‌های هوشمند کیسلکت، جز ساعت‌های خوش‌قیمت و پرفروش هستند که بعضی‌هایشان از این قابلیت برخوردارند. اگر سوال برایتان پیش آمده که کدام ساعت های کیسلکت قابلیت مکالمه دارد؟ همراه با ما باشید تا از پاسخ سوال مطلع شوید.

 

آشنایی با برند کیسلکت

کیسلکت kieselect، یکی دیگر از زیرمجموعه‌های شیائومی است که در سال ۲۰۱۴ متولد شد. ساعت‌های این برند، در دسته‌ی ساعت‌های میان‌رده جای می‌گیرند و قیمت خوب در کنار قابلیت‌های متنوع، موجب پرفروشی و محبوبیت آن‌ها شده است. به‌جز آن، این ساعت‌ها نه تنها برای گوشی‌های اندرویدی، که با آیفون هم قابلیت سازگاری دارد و برای کاربرانی که به دلیل محدودیت بودجه نمی‌توانند اپل واچ تهیه کنند، جایگزین مناسبی است.

 

از قابلیت های ساعت کیسلکت، می‌توان به مودهای ورزشی متنوع، قابلیت پخش موسیقی، قابلیت ثبت دوره‌ی قاعدگی، سنجش میزان اکسیژن خون، سنجش استرس و باکیفیت بودن نمایشگر اشاره داشت.

 

اهمیت قابلیت مکالمه با ساعت

ساعت‌های هوشمند، آن‌قدر قابلیت‌های متنوعی دارند که خیلی از کارهای موبایل شما را هم می‌توانند انجام دهند. به همین علت هم هست که به آن‌ها ساعت هوشمند گفته می‌شود.

 

یکی از این قابلیت‌ها، امکان تماس گرفتن، پاسخ دادن تماس‌ها و مسیج‌ها، و پیام دادن است. این قابلیت، برای مواقعی که موبایل در دسترستان نیست یا مثلا پشت فرمان هستید و می‌خواهید تماس مهمی را جواب دهید اما نمی‌توانید گوشی را از کیف دربیاورید، بسیار مهم است. البته این قابلیت، در تمامی ساعت ها نیست و فقط برخی از آن‌ها این قابلیت را دارند. دو مدل از ساعت‌های کیسلکت هم این ویژگی را دارا هستند که آن ها را به شما معرفی‌ می‌کنیم.

 

ساعت هوشمند calling watch Kr Pro

ساعت Kr Pro با نمایشگر گرد Ultra FHD Crystal Clear AMOLED به اندازه‌ی ۱.۴۳ اینچ، یکی از ساعت‌های برند کیسلکت است که برای کاربرانی که قابلیت مکالمه‌ی ساعت برایشان اولویت دارد، گزینه ایده‌آلی است.

کدام ساعت های کیسلکت قابلیت مکالمه دارد؟

این ساعت از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و با نشان دادن پیام‌های فارسی، برای کاربرانی که با زبان انگلیسی ساعت مشکل دارند بسیار مناسب است. این ساعت کیسلکت از بیش از ۷۰ مود ورزشی پشتیبانی می‌کند و از آن‌جا که بسیار سبک است، اصلا روی دست کاربر سنگینی نمی‌کند. 

 

باتری ساعت، ظرفیت ۲۸۰ میلی‌آمپرساعت دارد که با یک کاربری ساده تا ۵ روز کارایی، و در صورت استفاده از قابلیت‌های مختلف آن، میزان کارکرد آن کمتر خواهد شد اما اگر در حالت استندبای باشد، تا ۲۵روز باقی می‌ماند.

 

ساعت هوشمند کیسلکت Kr

اگر دنبال ساعت هوشمند کیسلکت با قابلیت تماس هستید، خوب است سراغ ساعت هوشمند Kr بروید.

کدام ساعت های کیسلکت قابلیت مکالمه دارد؟

این ساعت به‌علت مجهز بودن به میکروفون و اسپیکر داخلی، قابلیت تماس و مکالمه را دارد. فریم این ساعت ۱.۳۲ اینچی، گرد و آلومینیومی بوده که مجهز به بندی سیلیکونی است و همین بند، موجب سبک‌وزن بودن ساعت (حدود ۳۸ گرم) می‌شود.

 

بنابراین، می‌توانید این ساعت را برای فعالیت‌های ورزشی و کاربری روزانه‌ی ساده استفاده کنید. اگر اهل ورزش هستید، لازم است بدانید که این ساعت از انواع مودهای ورزشی از جمله ژیمناستیک، فوتبال، پیاده‌روی و دو، رقص، تنیس و پینگ‌پنگ، اسب‌سواری، قایق‌سواری، اسکی و پیاده‌روی و خیلی فعالیت‌های فیزیکی دیگر پشتیبانی می‌کند. همچنین سنسورهای سنجش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و دیگر قابلیت‌های سنجش سلامتی است.

 

اگر دنبال ساعتی هستید که زبان فارسی را ساپورت کند، سراغ این ساعت کیسلکت بیایید. با کمک این ساعت پیام‌ها و اعلانات فارسی نمایش داده می‌شوند؛ البته ممکن است که بعضی حروف را نتوانید به درستی ببینید. از دیگر مزایا این ساعت که آن را برای انواع کاربری مناسب می‌کند، سازگاری آن با سیستم عامل‌های مختلف است. چه گوشی‌تان اندرویدی باشد و چه ios، خوب است بدانید که این ساعت با دستگاه‌های اندرویدی ۷ به بالا و ios نسخه ۱۲ به بالا سازگار است.

جدیدترین مطالب سایت