سانیکس , خرید یوسی ارزان در ایران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
سانیکس , خرید یوسی ارزان در ایران

در سبک بتل رویال (Battle royal) یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین بازی‌ها، بازی پابجی (PUBG) است. به نظر می‌رسد که استودیو طراحی بازی تنسنت گیمز (Tencent games) موفق شده است با طراحی این بازی، طرفداران ژانر بقا را در سنین مختلف و سطوح مختلف، مجذوب خود کند.

 

گرچه به نظر می‌رسد که نوجوانان بخش عظیمی از بازیکنان این بازی را به خود اختصاص داده‌اند اما پابجی موفق شده است تا با گرافیک فوق‌العاده؛ نقشه‌های جذاب، کارکتر‌های متنوع، لباس‌های جذاب و مطابق مد روز دنیا، اسلحه‌های متنوع و پیشرفته و… از سنین مختلف و حتی سلایق مختلف گیمر‌ها را جذب کند.

 

به ین خاطر است که روز به روز به متقاضیان خرید یوسی افزوده می‌شود. یوسی نام ارز رایج موجود در بازی پابجی است که امکاناتی فوق پیشرفته‌تر و جذاب‌تر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران پابجی پس از مدتی متوجه می‌شوند که برای داشتن رقابتی مهیج‌تر، نیاز دارند تا با پرداخت درون برنامه‌ای، مقداری قابل توجه یوسی خریداری کنند. در ادامه با ما باشید تا به شما یکی از بهترین سایت‌های خرید یوسی را معرفی کنیم.

 

خرید یوسی برای ایرانیان

خرید اسلحه (گان)‌ها و لباس‌های جدید، استفاده از تجهیزات پیشرفته درون بازی، شرکت در رقابت‌های سطح بالا، خرید بتل پس (battle pass) و… همه و همه اموری وابسته به یوسی هستند. واقعیت این است که بدون یوسی نمی‌توان تا حد مورد انتظار در پابجی پیشرفت کرد. برای همین است که خرید یوسی در پابجی بسیار رایج است.

 

البته خرید مستقیم یوسی، آپشنی است که متأسفانه برای ایرانیان فعال نیست و باید برای خرید یوسی، به منابع غیر مستقیم روی بیاورند. اگر تا به حال تجربه خرید یوسی را نداشته باشید؛ ممکن است با خود بگویید که چرا نمی‌توان از طریق پرداخت درون برنامه‌ای پابجی خرید ارز پرطرفدار آن را انجام داد؟ واقعیت این است که روش اصلی خرید یوسی برای جهانیان خرید مستقیم از اپلیکیشن بازی پابجی است اما استفاده از این شیوه برای ایرانیان عملاً غیر ممکن است.

 

چرا که به علت تحریم‌های تحمیلی علیه ایران، هیچکدام از بانک‌های ایرانی بین‌المللی نیستند. برای پرداخت در درگاه‌های بین‌المللی، نیاز به کارت اعتباری‌ای متعلق به یک بانک بین‌المللی است و بدین ترتیب امکان خرید مستقیم یوسی برای ایرانیان وجود ندارد. به همین خاطر است که کاربران ایرانی پابجی برای خرید مقدار یوسی مورد نیاز به سایت‌هایی نظیر سانیکس مراجعه می‌کنند.

 

خرید یوسی پابجی از سانیکس

سایت‌های بسیاری وجود دارند که در زمینه خرید یوسی فعالیت می‌کنند. سایت‌های ایرانی‌ای که روی کار آمده‌اند تا کاربران ایرانی نیز بتوانند همانند هماتایان غیر ایرانی خود، این ارز اثرگذار بازی پابجی را خریداری نموده و از طریق آن، به کیفیت و جذابیت بازی خود بیافزایند.

 

سایت سانیکس نیز یکی از سایت‌های گفته شده است که با هدف فراهم کردن امکان خرید ارز‌های بازی‌های خارجی برای کاربران ایرانی به وجود آمده است. سانیکس نسبت به دیگر سایت‌های فعال در این زمینه مزیت‌هایی دارد که باعث می‌شود خرید یوسی برای مشتریان آن، تجربه‌ای کاملاً رضایت بخش و موفقیت‌آمیز باشد. در ادامه به معرفی ویژگی‌های خوب این سایت خواهیم پرداخت.

 

سانیکس , خرید یوسی ارزان در ایران

بسته‌های ارزان و متنوع

اگر تجربه خرید از سایت‌های مشابه را داشته باشید؛ قطعاً با دیدن قیمت‌های سانیکس تعجب خواهید کرد. واقعیت این است که یوسی گرچه ارز بازی پابجی به حساب می‌آید اما از لحاظ قیمت، ارزی خارجی است و قطعاً به ریال هزینه قابل توجهی خواهد داشت. برخی از سایت‌ها از این مسأله سواستفاده می‌کنند و تا جای ممکن، قیمت‌هایی غیر واقعی را برای بسته‌های یوسی خود در نظر می‌گیرند. در سانیکس، قیمت یوسی مناسب است و همه کاربران می‌توانند برای خود یوسی خریداری کنند.

نکته مهم دیگر تنوع بسته‌های یوسی سانیکس است. سانیکس به جای ارائه بسته‌های تماماً پر حجم یوسی، بسته‌های متنوعی در حجم‌های گوناگون ارائه می‌دهد تا مشتریان آن بتوانند مطابق نیاز و خواست، بسته مورد نظر خود را بیابند و آن را خریداری نمایند.

 

ارسال فوری و آنی

بازیکنان پابجی اهمیت وقت در این بازی را به خوبی می‌دانند. ایونت‌ها (events)ی متنوع و حتی تجهیزات و لباس‌های پیشرفته این بازی در زمان‌های خاصی قابل دسترس و بهره‌برداری هستند. بنابراین این مهم است که دسترسی افراد پس از خرید یوسی به یوسی خریداری شده؛ به صورت فوری باشد. برخی از سایت‌های فعال در این زمینه، از اهمیت این مسأله غافل هستند و با ارسال دیر هنگام یوسی، باعث ناراحتی و نارضایتی مشتریان خود می‌شوند.

در سانیکس، بسته‌های خریداری شده کاربران در سریع‌ترین زمان ممکن به حساب پابجی آن‌ها ارسال شده و استفاده از آن ممکن خواهد بود. حداکثر زمان ارسال یوسی در سانیکس ۱۰ دقیقه است. همچنین خوب است بدانید که این امکان وجود دارد که در زمان ارسال یوسی، فرد در بازی پابجی مشغول بازی کردن باشد. خرید یوسی از سانیکس هیچگونه محدودیتی در خصوص استفاده از پابجی ایجاد نمی‌کند.

 

پشتیبانی ۲۴ ساعته

گرچه سایت سانیکس بدون اشکال طراحی شده است و احتمال خطا در آن پایین است؛ اما وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته آن همیشه عامل راحتی خیال مشتریان است. برخلاف برخی از سایت‌ها که از مشکلات مشتریان خود غافل هستند و آن‌ها را در فرآیند خرید یوسی تنها می‌گذارند؛ پشتیبانی سایت سانیکس به صورت ۲۴ ساعته در تلگرام و سایت سانیکس آنلاین و ادامه خدمات‌رسانی به مشتریان عزیز است. مشتریان می‌توانند جهت رفع هرگونه ابهام و اشکال در فرآیند خرید یوسی، با پشتیبانی سانیکس ارتباط برقرار کنند.

 

سانیکس , خرید یوسی ارزان در ایران

پرداخت امن

در بخش‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی می‌توانید افرادی را بیابید که ادعا می‌کنند می‌توانند ارزان‌تر از سایت‌های معتبر امر خرید یوسی را برای شما انجام دهند اما به هیچ عنوان نباید به چنین خرید ناامنی اعتماد کنید. همچنین خوب است بدانید که طراحی سایتی به ظاهر معتبر، چندان کار سختی نیست. بنابراین باید در انتخاب سایت محتاط باشید. سایت سانیکس با داشتن پرداخت امن از درگاه‌های امن و معتبر، تجربه خریدی بدون دردسر و نگرانی را برای مشتریان عزیز خود رقم می‌زند.

 

ارسال امن یوسی

شاید تا به حال پیش آمده باشد که برای خرید یوسی به مراکز غیر معتبر مراجعه کرده باشید. در چنین مراکزی، ممکن است که از شما درخواست شود برای ارسال یوسی، اطلاعات مهم نظیر رمز اکانت پابجی خود را وارد کنید. بار‌ها مشاهده شده است که نتیجه چنین کاری، از دست دادن اکانت بوده است. همانطور که می‌دانید اکانتهای پابجی دارای ارزش مادی هستند. هر چه اکانتی پیشرفته‌تر باشد و لول بالاتری داشته باشد؛ ارزش آن بیشتر خواهد بود و افراد به خرید آن میل بیشتری پیدا می‌کنند. بنابراین هیچکس نباید اطلاعات اکانتی که برای آن وقت گذاشته و خرج کرده است را در اختیار منابع غیر معتبر بگذارد.

 

همه این‌ها در حالی است که ارسال پابجی می‌تواند از طریق نام و یا همان آیدی اکانت فرد صورت پذیرد. خوب است بدانید که تنها اطلاعات مورد نیاز تیم حرفه‌ای ساینا برای واریز بسته خریداری شده یوسی مشتریان، نام کاربری آنان است. بنابراین علاوه بر نحوه پرداخت، نحوه واریز سفارشات افراد نیز در سانیکس کاملاً امن و تضمینی است.

 

سایت سانیکس

به طور مفصل با ویژگی‌های برتر سایت سانیکس در مقایسه با سایر سایت‌های مشابه آشنا شدید. حال شما می‌دانید که می‌توانید برای یوسی ارزان و به مقدار مناسب، به سایت سانیکس با پرداخت و ارسال یوسی امن، پشتیبانی ۲۴ ساعته، ارسال فوری و… مراجعه کنید. اما خوب است بدانید که یوسی تنها محصولی نیست که این سایت فوق‌العاده ارائه می‌دهد. شما می‌توانید علاوه بر یوسی پابجی، برای خرید سی پی کالاف دیوتی، جم (الماس) فری فایر، جم کلش آف کلنز و… نیز به این سایت معتبر به نشانی اینترنتی https://sonics.ir/ مراجعه نمایید.

جدیدترین مطالب سایت