سبک زندگیتونو تغییر بدید

مجموعه : رپورتاژ آگهی
سبک زندگیتونو تغییر بدید

  سبک زندگیتونو تغییر بدید

نیاز به تنوع و تجربه احساسات مختلف یکی از مهم‌ترین حس‌ها در وجود هر انسانی است. خانه ما نیز به‌عنوان محلی که بیشترین زمان خود را در آنجا می‌گذرانیم، ممکن است برایمان تکراری شود.

 

اما هرکسی توانایی مالی تعویض همه وسایل خانه را ندارد. برای ایجاد ظلازم نیست که خانه یا وسایل آن را به‌طورکلی عوض کرد. تعویض وسایل کوچک و استفاده از رنگ‌ها و طرح‌های جالب می‌تواند روحیه دوباره‌ای به خانه ما بخشیده و آن را به یک محیط جذاب تبدیل کند.

 

فروشگاه اینترنتی آریل با گرد هم آوردن وسایل پررنگ و لعاب به شما کمک می‌کند تا به فضای خانه خود با صرف کمترین هزینه رنگ زندگی و هیجان بپاشید.

 

چه محصولاتی در فروشگاه اینترنتی آریل ارائه می‌شود؟

فروشگاه اینترنتی آریل جایی برای ارائه انواع خدمات دکوراسیون منزل و اتاق‌خواب است. در این فروشگاه می‌توانید انواع ست‌های متفاوت و جذاب را برای تزیین خانه و اتاق‌خواب خود انتخاب کرده و عطر و بوی متفاوتی به فضای خانه خود ببخشید. در ادامه به معرفی چند محصول فروشگاه اینترنتی آریل می‌پردازیم.

سبک زندگیتونو تغییر بدید

فرشینه

بارها پیش اماده باتوجه به قسمتی از فضای خانه تان نیاز به فرش با سایز متفاوت داشته باشید ولی با توجه به سبک فرشها و داشتن سایزهای استاندارد قابل اجرا نبوده فرشینه های آریل   این مشکل را حل میکند.

 

یکی از محصولات ارزان‌قیمتی که می‌تواند فضای خانه شما را متفاوت کرده و رنگ و طرح‌های جذاب را مهمان خانه شما کند، فرشینه است. فروشگاه اینترنتی آریل با ارائه انواع فرشینه در طرح‌ها، رنگ‌ها و ابعاد مختلف با قیمت بسیار مناسب تلاش کرده تا سهم هرچند کوچکی در زیبایی خانه شما داشته باشد.

 

چطور می‌توانم از فروشگاه اینترنتی آریل خرید کنم؟

در روزهایی که ویروس کرونا دیگر به ما اجازه پرسه زدن در بازارهای مختلف را نمی‌دهد، انجام خرید اینترنتی به یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای حفظ سلامتمان تبدیل شده است. اما یافتن یک فروشگاه اینترنتی که بتوان به کیفیت اجناس آن اعتماد کرد و خرید خود را به‌موقع تحویل گرفت، کار دشواری است. فروشگاه اینترنتی آریل یکی از بسترهای اینترنتی مورد اعتماد برای ارائه انواع خدمات مربوط به دکوراسیون داخلی منزل و اتاق‌خواب است.

 

درب این فروشگاه در همه روزهای هفته و به‌صورت 24 ساعته به روی شما باز است و می‌توانید در هرزمانی که بخواهید محصول موردنظر خود را سفارش دهید. شما می‌توانید با استفاده از آدرس https://arielcompany.ir وارد فروشگاه اینترنتی آریل شوید.

 

تنوع محصولات ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی آریل بسیار بالا است و دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. شما می‌توانید انواع مدل‌های کوسن، روتختی، پرده، پوستر دیواری و فرشینه را در ویترین فروشگاه اینترنتی آریل مشاهده کرده و پس از انتخاب بلافاصله سفارش خود را ثبت کنید. فروشگاه اینترنتی آریل برای شما این امکان را فراهم کرده تا بتوانید در بازه زمانی مشخصی پس از ثبت کارهای سفارشی، ازنظر طرح یا رنگ سفارش خود را تغییر دهید.

 

علی‌رغم تنوع زیادی که در فرشینه‌های فروشگاه اینترنتی آریل وجود دارد، ممکن است شما نتوانید طرح موردنظر خود را پیدا کنید. تنها کافی است که یک عکس باکیفیت از طرح خودتان را از طریق اینستاگرام برای فروشگاه اینترنتی آریل بفرستید تا 30 کاری بعد فرشینه آن طرح را در اتاق خود پهن کنید.

 

فرشینه‌های فروشگاه اینترنتی آریل

از جنس مخمل مرغوب دارای صد درصد پلی‌استر بافته‌شده است. به‌علاوه شما می‌توانید این فرشینه‌ها را به‌سادگی بشویید و هیچ‌گونه نگرانی از بابت کم‌رنگ شدن آن نداشته باشید.

 

به دلیل کیفیت بسیار بالای این فرشینه‌ها شما می‌توانید پس از هر بار شستن از دیدن شادابی و طراوت اولیه فرشینه لذت ببرید. علی‌رغم اینکه فرشینه‌ها بسیار نرم و لطیف هستند، پرزدهی نداشته و درنتیجه ایجاد حساسیت نمی‌کنند. ضخامت فرشینه‌های عرضه‌شده در فروشگاه اینترنتی آریل حدود یک سانتی‌متر است.

 

برای اینکه از سر خوردن فرشینه بر روی سرامیک جلوگیری شود، در پشت آن از چرم استفاده شده است. این جنس می‌تواند بر روی سرامیک مانند ترمز عمل کرده و باعث شود که فرشینه در سر جای خود باقی بماند

سبک زندگیتونو تغییر بدید

روتختی

داشتن یک روتختی زیبا با طرح آرامش‌بخش می‌تواند خواب آرامی را برای شما به دنبال داشته باشد. تنوع طرح‌ها و رنگ‌های انواع روتختی‌های تک‌نفره و دونفره در فروشگاه اینترنتی آریل به حدی زیاد است که به‌ندرت کسی دست خالی از این فروشگاه بیرون خواهد آمد.

 

با خرید پک 5 عددی روتختی دو‌نفره از فروشگاه اینترنتی آریل می‌توانید صاحب یک عدد لحاف لایت پر شده، یک عدد کاور لحاف در اندازه 140 در 215 سانتی‌متر، دو عدد روبالشی و یک عدد کاور تشک شوید.

 

سبک زندگیتونو تغییر بدید

پرده

پرده یکی از وسایلی است که نقش بسیار موثری در تغییر نمای خانه و زیباتر جلوه دادن آن دارد. شما می‌توانید انواع مدل‌های پرده از جنس مخمل و کتان هازان و ساتن را در فروشگاه اینترنتی آریل برای تزیین اتاق‌خواب کودک یا محوطه منزل خود پیدا کنید.

 

این پرده‌ها قابل‌شست‌وشو بوده و در اثر شسته شدن رنگ آن‌ها هیچ تغییری نخواهد کرد. به‌علاوه اندازه هر پنل در حالت صاف 140 سانتی‌متر است که بعد از نصب روی میله و با احتساب چین‌ها تا 100 سانتی‌متر کاهش می‌یابد.

 

همچنین طول پرده‌ها به‌صورت پیش‌فرض 290 سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود. بااین‌حال شما می‌توانید از طریق اینستاگرام پرده‌های با ابعاد دلخواه خود را به فروشگاه اینترنتی آریل سفارش دهید.

 

پوستر دیواری

پوسترهای دیواری نقش‌هایی هستند که می‌توانند نمای متفاوتی را در منزل شما ایجاد کنند. پوستر دیواری ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی آریل به دلیل تنوع طرح و رنگ نه‌تنها در منزل که در ادارات و مهدکودک‌ها نیز قابل‌استفاده بوده و در انواع سه‌بعدی و دوبعدی موجود هستند. پوستر دیواری فروشگاه اینترنتی آریل از جنس نمد است و شما می‌توانید اندازه‌های دلخواه خود را از طریق اینستاگرام سفارش دهید. باید بدانید که قیمت‌های ارائه‌شده در سایت به ازای هر مترمربع آورده شده است.

 

کوسن

یکی از وسایل جذاب در منزل که می‌تواند نمای متفاوتی به مبلمان ما ببخشد، کوسن است. فروشگاه اینترنتی آریل دنیای گسترده‌ای از انواع کوسن‌های دو رو و مخمل را در اختیار شما عزیزان قرار داده که با هر مبلمانی ست خواهند شد.

 

این کوسن‌ها زیپ‌دار بوده و بالشتک ندارند. شما می‌توانید بدون نگرانی از آب رفتن این کوسن‌ها را بشویید. همچنین به دلیل داشتن ثبات رنگی پس از هر بار شست‌وشو می‌توانید با استفاده از این کوسن‌ها نمای خانه خود را شاداب‌تر کنید.

 

جدیدترین مطالب سایت