ست ورزشی مناسب برای وزرش بانوان در باشگاه

مجموعه : رپورتاژ آگهی
ست ورزشی مناسب برای وزرش بانوان در باشگاه

شما هم دوست دارید وقتی به باشگاه می‌روید لباس شیک و جذابی بپوشید و در فکر خرید لباس ورزشی برای رفتن به باشگاه هستید؟ با شروع فصل پاییز و سرد شدن هوا خیلی‌هایمان ترجیح می‌دهیم به‌جای ورزش در فضای باز به باشگاه برویم و در واقع به «فصل باشگاه‌ها» نزدیک شده‌ایم.

 

خرید لباس ورزشی جدید و مناسب، یا ست کردن لباس‌هایی که از قبل داریم به شکلی خلاق و متفاوت می‌تواند مشوق ما باشد و به ما برای رفتن به باشگاه روحیه بدهد. در ادامه ۵ نکته برای تهیه ست ورزشی مناسب به شما پیشنهاد می‌دهیم تا با نظر گرفتن این نکات وقتی امسال به باشگاه می‌روید بدرخشید و در عین شیک بودن، به‌ تناسب‌اندام برسید، با ما همراه باشید:

 

انتخاب رنگ‌ ست ورزشی

لباس‌های ورزشی با رنگ‌های روشن و جسورانه در تمام فصول سال می‌توانند به شما انگیزه و انرژی بدهند تا کمی بیشتر و طولانی‌تر تمرین کنید. همچنین یکی دیگر از پیامدهای اپیدمی این بوده که همه سعی می‌کنند شادتر و امیدوارانه‌تر لباس بپوشند به همین دلیل لباس‌های ورزشی با رنگ‌های روشن در دو سال اخیر طرفداران بیشتری پیداکرده است.

ست ورزشی مناسب برای وزرش بانوان در باشگاه

از سوی دیگر لباس‌های تمام مشکی همیشه به‌نظر خیلی‌ها جذاب به نظر می‌رسد و طرفداران خود را دارد. خبر خوب این است که ست های لباس ورزشی مشکی کلاسیک هم دوباره امسال مد شده‌اند. می توانید تاپ و لگ ورزشی مشکی را با کفش نئونی بپوشید که کمی رنگ هم به ست لباستان اضافه کرده باشید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید لباس‌های رنگ فصل بپوشید. برای ست لباس ورزشی متناسب با فصل پاییز این رنگ‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهیم: قهوه‌ای گرم،‌ سبز خاکی، رنگ‌های خنثی روشن، نارنجی و زرد.‌

 

ست کراپ تاپ آستین‌بلند و لگ ورزشی

این روزها همه‌ لباس‌های کراپ پرطرفدار است (لگ ورزشی، تاپ، شلوار کاپری …)، این موضوع در تولید برندها و خرید لباس ورزشی هم تأثیر گذاشته است. خانم‌ها در سال ۲۰۲۲ بسیار علاقه‌مند به کراپ تاپ‌های ورزشی شده‌اند. در پاییز مدل آستین‌بلند کراپ تاپ با لگ ورزشی همرنگ، ست لباس باشگاهی جذاب و شیکی است.

 

در خصوص رنگ‌بندی این ست همچنان رنگ‌های شاد و روشن طرفداران بیشتری دارد اما ازآنجایی‌که لباس ورزشی شما باید نشان‌دهنده استایل شخصیتان باشد می‌توانید کراپ تاپ آستین‌بلند تمام مشکی را با لگ ورزشی رنگی ست کنید.

 

ست لگ ورزشی فاق بلند با نیم‌تنه دو رنگ یا برش دار

لگ‌های ورزشی فاق بلند هم بسیار پرطرفدار شده‌اند، به‌نحوی‌که کسانی که آن‌ها را برای ورزش به‌خصوص برای یوگا می‌پوشند می‌گویند: «تعجب می‌کنیم که چگونه این همه سال تا قبل از اینکه این لگ‌ها تولید بشوند ورزش می‌کردیم؟» ازآنجاکه لگ ورزشی فاق بلند، شکم و کمر را محکم نگه می‌دارند و دائم نیاز به تنظیم کردن کمر شلوار در حین انجام تمرین‌های ورزشی نیست از محبوبیت زیادی برخوردار است.

 

امسال نیم‌تنه‌های ورزشی پر از طرح و نقش و نگار تا حدودی از دور خارج‌شده و جای خود را به نیم‌تنه‌های با حداکثر ترکیب دو رنگ یا نیم‌تنه‌های تک رنگ با بندهای زیادتر در پشت نیم‌تنه داده‌ است. در هنگام خرید لباس ورزشی برای این ست لباس، به‌راحتی می‌توانید نیم‌تنه‌های ورزشی را با لگ ورزشی فاق بلند بپوشید و از لباس شیکتان در باشگاه لذت ببرید.

 

انتخاب رویه مناسب

روی نیم‌تنه ورزشی‌تان چه کراپ باشد چه سایر مدل‌ها می‌توانید یک ژاکت یا گرمکن قابل‌تنفس برای بعد از کلاس همراه داشته باشید. کلاً یادتان باشد حتماً در ست لباس ورزشی‌تان خرید هودی زنانه خوب را به عنوان رویه در نظر بگیرید.

 

چون بعد از ورزش دمای بدن بالا می‌رود و وقتی از باشگاه خارج می‌شوید دمای بیرون معمولاً کمتر است و به همین دلیل ممکن است به‌طور ناگهانی فشارخونتان را تحت تأثیر قرار بدهد که می‌تواند خطرناک باشد. پس با پوشیدن یک رویه مناسب دمای بدنتان را برای مدتی حفظ کنید تا زمانی که بدن به شرایط بیرون عادت کند. همچنین این کار به ریکاوری عضلات هم کمک می‌کند.

 

ست ورزشی مناسب برای وزرش بانوان در باشگاه

  1. ست کردن کفش ورزشی زنانه

در همه ست‌های لباس ورزشی، انتخاب کفش ورزشی زنانه مناسب از نکات مهم و ضروری است. امسال یکی از به‌روزترین مدل‌های کفش ورزشی زنانه الهام گرفته از مد سایبرپانک دهه 1980 و پالت رنگی رادیکال آن است که در آن رنگ‌های نئونی مثل نارنجی، سبز، لیمویی، سُرخابی، آبی به کار می‌رود. پوشیدن چنین رنگ‌های زنده‌ای واقعاً تاریک‌ترین روزهای فصل پاییز را روشن می‌کند و همیشه لبخند را به لب می‌آورد.

اما اگر از طرفداران سرسخت رنگ مشکی هستید ناامید نشوید می‌توانید کفش ورزشی زنانه مشکی با نوارها و لبه‌های نئونی انتخاب کنید که در سال ۲۰۲۲ بسیار هم پرطرفدارند.

 

نتیجه‌گیری

در این مقاله سعی کردیم خلاصه‌ای از نکات و ایده‌هایی برای خرید لباس ورزشی و تهیه ست ورزشی شیک، کارآمد و به‌روز برای باشگاه رفتن در سال ۲۰۲۲را برای شما عزیزان توضیح دهیم. با انتخاب ست ورزشی مناسب، می‌توانید جذابیت خود را افزایش داده، با اعتمادبه‌نفس بالاتری به باشگاه بروید و در نهایت از ورزش خود هم بسیار لذت ببرید.

جدیدترین مطالب سایت