آیا سرمایه گذاری در مسکن خوب است؟ 5 نکته مهم برای خرید مسکن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
آیا سرمایه گذاری در مسکن خوب است؟ 5 نکته مهم برای خرید مسکن

همانطور که می دانیم بهترین سرمایه گذاری در هر موقعیتی و هر شرایطی خرید ملک است. اما بیایید برای کمتر کردن درصد ریسک در این بازار این مقاله را تا انتها بخوانید.

 

امروزه در هر جمع و محفلی افرادی هستند که به فکر سرمایه گذاری پول و اندوخته خود هستند، با این تفسیر که بتوانند افزایش سرمایه خود را از راه های متفاوت انجام دهند. با توجه به شرایط اقتصادی وتورم جهانی بطور طبیعی هر فردی به فکر سرمایه گذاری حتی به اندازه حد اقل ممکن می باشد، سرمایه گذاری در بازار بورس، ارزهای دیجیتال، خرید زمین، خرید ملک یا حتی با توجه به نرخ بالای بهره بانکی سپرده گذاری در یکی از بانک های داخل کشور کار پر چالشی نیست، ولی سوالی که مطرح می باشد اینست که آیا به چه طریق پول و سرمایه اندوخته هر فرد بعد از سرمایه گذاری ارزش خود را حفظ می کند و تا چه اندازه ضامن رشد سرمایه می شود!؟

 

در هر کدام از راه های ذکر شده امکان درامد زایی در مدت زمان کوتاه و بلند وجود دارد به این طریق که در صورت خرید زمین با یک  مقدار سرمایه مشخص شاهد رشد بالای ١٠ تا ٢٠ درصدی در مدت زمان کوتاه ٣ تا ٦ ماهه خواهیم بود، در صورتیکه با همان مقدار قصد خرید آپارتمان را داشته باشیم به همین منوال شاهد رشد سرمایه با توجه به تورم و ارزش افزوده ملک یا آپارتمان خواهیم بود.

 

آیا سرمایه گذاری در مسکن خوب است؟ 5 نکته مهم برای خرید مسکن

در کجا سرمایه گذاری کنیم

ولی سوال اصلی به این شکل دارای ارزش هست که به چه طریق و در کجا سرمایه گذاری کنیم تا ارزش پول حفظ شده و شاهد رشد سرمایه گذاری باشیم!؟ اینکه پول نقد داشتن باعث هدر رفتن پول شده و در مدت زمان چه کوتاه و بلند ارزش خود را از دست خواهد داد باعث می شود مردم روی به خرید ارز خارجی کرده تا بتوانند طی زمان مشخصی با نرخ بهتر و ارزانتر ارز خارجی خرید کرده و با تورم بفروش برسانند، که حتی این روش نیز دارای ریسک های نوسانات بازار شده و حتی امکان ضرر فرد متقاضی خواهد شد.

 

سرمایه گذاری با حفظ ارزش پول

پس بدین ترتیب چه کاری می توان انجام داد تا هم سرمایه گذاری موفق داشته و با حفظ ارزش پول شاهد افزایش سرمایه در مدت زمان کوتاه و بلند مدت باشیم، در هر صورتی هر فردی دارای هوش مالی متناسب با شرایط خود را داشته و می تواند با اندوخته خود سرمایه گذاری درستی داشته باشد، یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری تبدیل ریال به ارز با خرید ملک و سرمایه گذاری با ارز خارجی است، با توجه به تفاوت معاملات در مورد خرید زمین و آپارتمان یک موضوع قابل بحث است که شامل شرایط پرداخت اقساط در خرید آپارتمان یا ملک در مقایسه با خرید زمین می باشد که خرید زمین بصورت نقدی و خرید آپارتمان یا ملک با اقساط کوتاه و بلند مدت امکان پذیر است.

 

آیا سرمایه گذاری در مسکن خوب است؟ 5 نکته مهم برای خرید مسکن

سرمایه گذاری در ملک

یکی از راه های افزایش سرمایه خرید ملک و سرمایه گذاری در خارج از کشور مانند قبرس شمالی می باشد که امکان خرید ملک به پوند انگلستان و با شرایط پرداخت منعطف می باشد و این امکان را برای خریداران فراهم می کند تا بتوانند یک سرمایه گذاری بهینه داشته باشند که در اینصورت:

١- با سرمایه گذاری به پوند انگلستان ارزش پول سرمایه گذار حفظ شده و شاهد افزایش ارزش افزوده ملک و ارزش ملک خواهد شد

٢- درآمد زایی از طریق ملک و یا آپارتمان از طریق اجاره به پرند انگلستان میسر خواهد شد

٣- امکان پرداخت اقساط کوتاه و بلند مدت ٢ تا ٦ ساله

4- برای سرمایه گذار ممکن خواهد شد

٥- برای آندسته از افرادیکه صرفا قصد سرمایه گذاری دارند براحتی می توانند موقع شروع ساخت پروژه اقدام به خرید نموده و بعد از پیشرفت پروژه اقدام به فروش ملک یا آپارتمان خود کنند.

 

سرمایه گذاری در کشور قبرس شمالی

تمامی موارد ذکر شده در مورد نحوه سرمایه گذاری چه در بانک یا در بازار بورس دارای ریسک مالی بوده و امکان از دست دادن سرمایه در بازار بورس و از بین رفتن ارزش پول از طریق سپرده گذاری وجود دارد، مهمتر از همه موارد سرمایه گذاری در قبرس شمالی هم با ارز خارجی پوند انگلستان و خرید ملک دارای مزایای مثبتی بوده و همه متقاضیان و سرمایه گذاران شاهد افزایش روز افزون سرمایه خود خواهند بود.

 

آیا سرمایه گذاری در مسکن خوب است؟ 5 نکته مهم برای خرید مسکن

چرا باید در قبرس شمالی سرمایه گذاری کنیم؟

با توجه به مطالب ذکر شده چند دلیل محکم وجود دارد، بعنوان مثال قبرس شمالی دارای بازار جهانی بوده که از بسیاری از کشورهای مختلف جهان مانند اسکاندیناوی، آلمان، انگلستان، کانادا و سایر کشورها اقدام به خرید ملک جهت سرمایه گذاری می کنند به این دلیل که متناسب و ارزان بودن قیمت ملک، دارای بازار رو به رشد با توجه به سیاست های مالی و منطقه ای و مهمتر از آن امکان درآمد زایی از طریق اجاره و سود کردن سرمایه گذار با پیشرفت و رشد کشور قبرس شمالی.

جدیدترین مطالب سایت