سفر‌های خانوادگی در آخرین روز‌های بهار

مجموعه : رپورتاژ آگهی
سفر‌های خانوادگی در آخرین روز‌های بهار

سفر‌های خانوادگی در آخرین روز‌های بهار

این روز‌های شروع گرما، بهترین زمان برای سفر خانوادگی است، چون تابستان هوا گرم‌تر شده و بچه‌ها و افراد مسن‌تر، ممکن است کلافه و یا گرما زده شوند. بهتر است در اواخر بهار که روزها طولانی هستند و هوا مطبوع تر است به یک سفر خانوادگی در همین نزدیکی‌های ایران فکر کنید.

 

سفر به هیاهوی خیابان استقلال و کافه‌های دنج در استانبول 

تور استانبول بهترین انتخاب سفر به همراه خانواده و بچه‌هاست. هم بهترین خرید‌های سال را می‌توانید داشته باشید و هم آنقدر پارک و تفریح‌های جذاب هست که حسابی انرژی بچه‌ها را تخلیه می‌کند.

 

با حوصله و دقیق بنشینید و تمام سایت آژانس مقتدر سیر را زیر و رو کنید. از جاذبه‌های گردشگری استانبول بخوانید و از کارهایی که سفر برو‌های حرفه‌ای در این شهر انجام می‌دهند مطلع باشید. حتی تک تک هتل‌های پیشنهادی آژانس در تور استانبول را بررسی کنید و از امکانات و محل قرار گیری هتل مطلع شوید.

 

هتل‌های استانبول بسیار جذاب و خوبند، از هتل‌های لوکس ۵ ستاره گرفته تا هتل‌های سه ستاره محله سلطان احمد همگی از کیفیت خوبی برخوردارند. تمامی هتل‌های تور دارای صبحانه رایگان هستند و با این داستان شما هزینه یک وعده غذایی را ندارید.

 

به گزارش ویرلن؛ شرکت‌های هواپیمایی ماهان، قشم ایر، ایران ایر، زاگرس و اطلس جت هر روز به مقصد استانبول پرواز دارند و شما بدون نیاز به ویزا می توانید وارد خاک ترکیه شده و هر چقدرکه دلتان خواست خوش بگذرانید. اگر فرصت بود بعد از دیدنی‌های نزدیک هتل، حتما سوار کشتی‌های کنار بوسفور شوید و از جزیره‌های زیبای استانبول دیدن کنید.

 

برای خرید در منطقه فاتح و شیشلی مراکز خرید بزرگی است و اگر بوتیک‌های خیابان استقلال را گشتید، می توانید به آنجا هم بروید. اما اگر از دوست‌داران ایکیا هستید، حتما با تراموا و مترو خیلی راحت به مرکز خرید فروم بروید که یک نمایندگی بزرگ و جذاب ایکیا در آنجا ساخته شده، این مرکز خرید و فروشگاه ایکیا خیلی راحت یک روز شما را پر می‌کند.

 

بهترین فرصت سفر‌های خانوادگی را از دست ندهید با حدود هزینه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان با بهترین پرواز‌های ترک به استانبول وارد شوید و همین عصر پنجشنبه آخر هفته را در کنار بسفور قدم بزنید و خود را به یک شام ترکی مهمان کنید. خوردن قهوه ترک به همراه باقلواهای خوشمزه را از یاد نبرید و از هنر آشپزی ترک‌ها لذت ببرید.

 

با کارشناسان مقتدر سیر تابان مشورت کنید و به همراه عزیزانتان برای سفری دلچسب در این روز‌ها برنامه‌ریزی کنید. لباس زیادی نیاز ندارید، چمدانتان را سبک ببرید، بهترین خرید‌ها را در استانبول خواهید داشت و از روز‌های سفر در استانبول لذت می‌برید.

سفر‌های خانوادگی در آخرین روز‌های بهار

سفر به شهر آسمان‌ خراش‌ها و مدرنیته در دبی

به شهری مدرن و لوکس سفر کردن همیشه حال شما را بهتر می‌کند و باعث آرامش خاطری جدید می‌شود. چه چیزی بهتر از این‌که برای سفر همه عزیزانتان و خانواده هم همراه شما باشند. دبی هم نزدیک است و هم در این روز‌ها بسیار ارزان، هوا هنوز آنقدر غیر قابل تحمل نشده و در همه جای شهر خنک کننده‌های بزرگ و تهویه هوا نصب شده که گردشگران راحت به تفریح بپردازند.

 

سفر به دبی هیجان انگیزترین مقصد نزدیک ایران است، مخصوصا که فصل هیجان انگیز پارک‌های آبی شروع شده و دو تا از بهترین پارک‌های آبی منطقه پارک آبی هتل آتلانتیس و پارک آبی وایلدوادی در این شهر بنا شده که هوش از سرتان می‌برد.

 

اواخر بهار و اوایل تابستان بهترین وقت سفر به دبی است، هتل‌ها و پروازها ارزان‌تر شده و هتل‌های لوکس را با ۵۰ درصد تخفیف از حالت پرگردشگر این شهر می توانید رزرو کنید، علاوه بر این، بسیاری از مراکز خرید و پارک‌های آبی هم تخفیف های خوبی دارند تا گردشگران ترغیب به سفر شوند.

 

بهترین خریدتان را از برند‌های جهانی در دبی خواهید داشت. نکته مهم اینکه خرید لباس بچه در دبی بسیار ارزان‌تر از ایران است و بسیاری از خانواده‌ها برای خرید لباس سالیانه بچه‌ها به دبی سفر می‌کنند.

 

در سواحل زیبای جمیرا آفتاب بگیرید و تنی به آب بزنید و از نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه عربی میل کنید که طعمی آشنا و لذیذ برایتان دارند. البته دبی شهر غذاهای بین‌المللی است و بهترین‌ها را می توانید در این شهر امتحان کنید.

 

در کنار این به دبی، بهشت فست فود‌های دنیا نیز می گویند. هر برندی که فکرش را بکنید یک شعبه در دبی دارد، حالا با سفر به دبی تجربه غذایی متنوعی دارید. شما برای ورود به امارات نیاز به ویزا دارید که کارشناسان آژانس مقتدر سیر تابان برای صدور ویزای شما اقدام می‌کنند اما در نظر داشته باشید که مراحل صدور ویزا حداقل یک هفته کاری زمان می‌برد و در برنامه ریزی سفر این مورد را مد نظر قرار دهید.

 

پرواز‌های دبی توسط شرکت‌های هواپیمایی امارات، ایر عربیا، ماهان و ایران ایر انجام می شود که این تنوع در کاهش نرخ بسیار موثر بوده و دست شما برای انتخاب ساعت پروازی و روز سفر بازتر است. تمامی تور‌ها دارای صبحانه رایگان هتل و خدمات ترانسفر فرودگاهی رایگان هستند که با حدود هزینه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قادر به خرید یک پکیج کامل تور مسافرتی دبی هستید.

 

در این روز‌ها با تخفیف‌های شگفت‌انگیزی در دبی روبه‌رو می‌شوید، زمان را از دست ندهید و برای مسافرت به این شهر زیبا آماده شوید. هم‌اکنون با کارشناس‌های آژانس مسافرتی مقتدر سیر تابان تماس بگیرید، مدارک مورد نیاز را آماده کنید و یکی از بهترین سفر های امسال را با تور دبی تجربه کنید.

 

رپورتاژ آگهی

جدیدترین مطالب سایت