سفر ارزان به تایلند | فعالیت های تفریحی ارزان قیمت در تایلند

مجموعه : رپورتاژ آگهی
سفر ارزان به تایلند | فعالیت های تفریحی ارزان قیمت در تایلند

سفر ارزان به تایلند

تایلند یکی از بهترین مکان های گردشگری دنیا که ایرانیان زیادی هر سال به آنجا سفر میکنند. کشور تایلند یکی از مقاصد گردشگری مهم جهان است که شما میتوانید با حداقل هزینه به ان مسافرت کنید. اگر شما از ان دسته افراد هستید که دوست دارید سفر های خود رابه گونه­اي مدیریت کنید که با حداقل هزینه بیشترین لذت و گشت و گذار در بین جاذبه­ هاي‌ گردشگری متنوع را تجربه کنید بهتر است این مقاله را تا انتها بخوانید. ما دراین مقاله قصد داریم تا راهنمایی­هایي رابه شما ارایه بدهیم تا بتوانید یک تور ارزان قیمت به مقصد کشور تایلند داشته باشید. با ما همراه شوید.

سفر ارزان به تایلند | فعالیت های تفریحی ارزان قیمت در تایلند

چگونه پول خودرا ذخیره کنیم؟

 چند قانون کلی وجوددارد که با استفاده از انها شما می­توانید پول خودرا در سرزمین لبخندها ذخیره کنید. نخست ان که همانند هر سفر دیگری، در تور تایلند شما باید یک برنامه کلی برای سفر خود درنظر بگیرید. هر چند قرار نیست که در سفر به صورت کامل مقید به برنامه باشید، اما داشتن برنامه ریزی باعث می­شود که شما هم در وقت خود صرفه جویی کنید و هم با هزینه­اي اندک از بسیاری ازجاذبه­هاي‌ گردشگری تایلند دیدن کنید. بعنوان مثال شما پیش از سفر می­توانید با یکی از آژانس های مسافرتی تهران تماس بگیرید ودر مورد جشنواره­هاي‌ تایلند و شیوه­هاي‌ سفر بین شهر های مختلف این کشور مشورت لازم را دریافت کنید.

 

در نهایت شما باید تصمیم بگیرید که برای حمل و نقل دراین کشور از چه وسایلی استفاده کنید و از چه مسیرهایی برای اسانی معاشرت کنید. بعنوان نمونه یکی از راه­هایي که شما می­توانید با اسانی و هزینه اندکی در بین شهر های تایلند مسافرت کنید سبک بار بودن است. این امر به معنای ان است که شما پول کمتری را برای تاکسی هزینه می­کنید، آسان تر می­توانید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید ودر عین حال می­توانید با سرعت بیشتری به گشت و گذار در بین جاذبه­هاي‌ گردشگری مختلف بپردازید.

 

غذای خودرا بر اساس بودجه انتخاب کنید

در این جا نیاز نیست که شما حتماً به ضرب المثل معروف رومی رفتار کردن در بین رومیان پایبند باشید. چرا که گاهی ممکن است در کشور میزبان شما غذا هاي بسیار گران قیمتی باشد که صرف هزینه برای آن ها شما را در مدیریت هزینه سفر با مشکل مواجه نماید. ما بشما پیشنهاد می­کنیم یک بودجه مناسب برای غذا کنار بگذارید، از رستوران­هاي‌ بسیار گران قیمت دوری گزینید ودر هر بخشی از سفر از ساکنان محلی برای انتخاب رستوران مشورت بگیرید. همیشه شهروندان محلی می­توانند مکان­هاي‌ بسیار مناسبی رابه شما معرفی کنند تا بتوانید یک غذای باکیفیت رابا قیمتی مناسب تهیه کنید. پیشنهاد دوم ما در این جا ان است که برای غذا بیشتر سعی کنید به رستوران­هاي‌ محلی که به رستوران­هاي‌ خیابانی نیز معروف می­باشند بروید. هرچند فضای این رستوران­ها از نظر لوکس بودن به رستوران­هاي‌ مجلل نمی‌رسد اما از نظر کیفیت شما می­توانید یک غذای بسیار عالی رابا یک هزینه معقول میل کنید.

 

سفر ارزان به تایلند | فعالیت های تفریحی ارزان قیمت در تایلند

مکان اقامت خودرا براساس بودجه خود انتخاب کنید

وقتی دریک کشور مثل تایلند به صورت مکرر در حال سفر هستید و در بین شهر های مختلف برای خواب توقف می­کنید بهترین انتخابی که در پیش روی شما قرار دارد ان است که از هتل­هاي‌ مجلل استفاده نکنید. هر چند این هتل­هاي‌ لوکس امکانات بسیار زیادی دارند اما توجه داشته باشید که شما برای استفاده از امکانات انها هم باید پول زیادی را پرداخت کنید و همزمان کافی برای بهره برداری از انها را داشته باشید. بعنوان مثال شما دریک هتل 5 ستاره که دارای سال بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی و چند رستوران مجلل است قرار است برای یک شب اقامت داشته باشید. ضمن این‌که تمام روز را نیز می­خواهید به گشت و گذار در بین جاذبه­هاي‌ گردشگری مختلف بگذارنید. شما با اجاره اتاق دراین هتل­ها در اصل هزینه خدماتی را پرداخت می­کنید که هرگز فرصت استفاده از انها را نخواهید داشت. پس بهتر است که در اینبخش از تور لحظه آخری خود در تایلند هتل­هاي‌ ارزان­قیمت­­تری را بر اساس نیاز و مدت اقامت خود انتخاب کنید تا بتوانید پول بیشتری را ذخیره کنید.

 

فعالیت­هاي‌ تفریحی رایگان و ارزان قیمت در تایلند

در سفر به تایلند نیاز نیست که همیشه برای گشت و گذار، تفریح و بازدید از جاذبه­هاي‌ گردشگری پول زیادی را پرداخت کنید. در همه ی شهر های این کشور اماکن تفرحی و مجتمع­هاي‌ فرهنگی و سیاحتی متنوعی وجوددارد که  شما برای استفاده از آن ها هزینه اندکی را باید پرداخت کنید. علاوه بر این در تعداد زیادی از شهر های تایلند سواحل بسیار زیبا و لوکس، معابد زیبا و باستانی، موزه­هاي‌ تاریخی و پارک­هاي‌ مختلفی وجوددارد که استفاده و بازدید از آن ها کاملا رایگان است. شما می­توانید در اینبخش از تور مسافرتی خود با رعایت برنامه و بودجه خود دست به انتخاب بزنید و به این ترتیب یک تور مسافرتی بسیار زیبا و دلنشین را برای خود بسازید.

 

یکی از جاذبه­هاي‌ گردشگری کشور تایلند بازارهای ان می­باشد و بهمین علت تعداد زیادی از گردشگرانی که تور تایلند را برای تعطیلات خود انتخاب می­کنند نمی­توانند از خرید در انها صرف نظر کنند.

 

در کشور تایلند مراکز خرید بزرگ و مجلل و همچنین بازارهای متنوعی وجوددارد که شما بسته به نیاز خود می­توانید از انها خرید کنید. پیشنهاد ما این است که اگر اجناس خاصی را مدنظر دارید بجای ان که به مراکز خرید بسیار لوکس بروید انها را از بازارهای محلی وکوچکتر تهیه کنید. چرا که تفاوتد قیمت در بین این بازارها گاهی ممکن است بسیار زیاد باشد و همین مسئله باعث می­شود که هزینه زیادی بشما تحمیل شود.

 

موضوع دیگری که به باید به ان اشاره کنیم ان است که طبق معمول گشت و گذار در مراکز خرید بسیار بزرگ نیازمند صرف زمان زیادی می­باشد و همین نکته می­تواند بیش از حد نیز زمان مسافرت شما را اشغال کند. پس برای این مورد نیز اگر با برنامه ریزی اقدام کنید می­توانید هم در هزینه و هم در زمان صرفه جویی­هاي‌ لازم رابه عمل بیاورید.

سفر ارزان به تایلند | فعالیت های تفریحی ارزان قیمت در تایلند

اگر علاقمند به ورزش هستید در سفر به تایلند نیاز نیست که همیشه از باشگاه­هاي‌ بدنسازی گران و یا لوکس استفاده کنید. به خصوص در شهرهایی نظیر بانکوک پارک­هاي‌ متنوعی وجوددارد که در همه ی آن ها امکانات مناسب ورزشی برای مردم و گردشگران پیشبینی شده است، شما هم می­توانید بجای پرداخت هزینه برای رفتن به باشگاه از انها بازدید کنید.

 

نکته دیگری که در هنگام گشت و گذار در تایلند نباید ان را فراموش کنید ان است که هر چند این کشور دارای شهر بازی­هاي‌ مختلف و پارک­هاي‌ موضوعی زیادی می­باشد، اما این امر به معنای نادیده گرفتن گشت و گذار در بین پارک­هاي‌ ملی کشور تایلند و بازدید از جاذبه­هاي‌ گردشگری آن ها نیست. طبق معمول برای استفاده از پارک­هاي‌ ملی تایلند و دیدن جاذبه­هاي‌ گردشگری آن ها یا هزینه­اي از بازدید کنندگان دریافت نمی­شود و یا این‌که مبلغ ورودی آن ها بسیار اندک است. بنظر ما بجای ان که وقت و هزینه زیادی را در شهر بازی­هاي‌ این کشور صرف کنید بهتر است که برای گشت و گذار به یکی از پارک­هاي‌ ملی تایلند بروید و از غارهای حیرت انگیز، سواحل بسیار زیبا، منظره­هاي‌ شگفت انگیز جزایر تایلند و آب و هوای مطبوع انها نهایت لذت را ببرید.

 

سفارش رپورتاژ آگهی در سایت تالاب

جدیدترین مطالب سایت