سلامت و زیبایی و کاهش چشمگیر اشتها + بهبود سلامت سوخت‌وساز بدن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
سلامت و زیبایی و کاهش چشمگیر اشتها + بهبود سلامت سوخت‌وساز بدن

زیبایی و سلامت دو مقوله به هم مرتبط در زندگی هر شخصی می باشند. برای اینکه بتوانیم زیبا باشیم باید بتوانم در ابتدا سالم بوده و سلامت خود را حفظ نماییم. در این مقاله به دو بخش از زیبایی یعنی رژیم لاغری و تقویت مو خواهیم پرداخت.

 

برای رژیم لاغری و لاغری سریع روش‌های فراوانی پیش روی شماست. اما اغلب این روش‌ها سبب گرسنگی کشیدن شما و در نهایت نارضایتی‌تان می‌شوند. اگر اراده‌ای فولادین نداشته باشید، مطمئنا گرسنگی باعث می‌شود تا سریعا تسلیم شده و دست از رژیم بکشید.

 

برنامه‌ای که در این مطلب برایتان آماده کرده‌ایم شامل ۳ بخش اصلی است:

 

 کاهش چشمگیر اشتها

 لاغری سریع بدون گرسنگی کشیدن

 بهبود سلامت سوخت‌وساز بدن

 

برای دستیابی به این اهداف باید مواردی که در ادامه بررسی می‌کنیم را رعایت کنید.

 

از شکر و نشاسته دوری کنید

 

مهم‌ترین نکته برای رژیم لاغری این است که دور شکر و نشاسته خط قرمز بکشید.

 

این مواد بیش از هرچیز باعث تحریک شدن ترشح انسولین در بدن می‌شوند. انسولین هورمون اصلی بدن برای ذخیره‌سازی چربی می‌باشد.

 

وقتی سطح انسولین کاهش پیدا می‌کند، چربی‌ها راحت‌تر از ذخایر خود بیرون آمده و بدن به جای سوزاندن کربوهیدرات‌ها، شروع به چربی‌سوزی می‌کند.

 

یکی دیگر از فواید کاهش انسولین این است که کلیه‌ها از شر سدیم و آب اضافه راحت شده و همین باعث می‌شود تا نفخ و وزنِ آبی غیرضروری کاهش پیدا کند.

 

پروتئین، چربی و سبزیجات مصرف کنید

هر کدام از وعده‌های غذایی شما باید حاوی یک منبع پروتئینی، منبع چربی و سبزیجاتی با کربوهیدرات کم باشند. تنظیم کردن وعده‌های غذایی به این شکل باعث می‌شود تا به طور خودکار میزان مصرف کربوهیدرات‌تان را که مقدار توصیه شدۀ آن بین ۲۰ تا ۵۰ گرم در روز است برسانید.لاغری سریع

 

منابع پروتئین:

    گوشت: گوشت گاو، مرغ، گوسفند و…

    ماهی و غذاهای دریایی: سالمون، میگو، خرچنگ و…

    تخم‌مرغ: تخم‌مرغ‌های غنی‌شده از امگا ۳ یا تخم‌مرغ‌های پاستوریزه از بهترین گزینه‌ها هستند.

 

تقویت مو

پوست بیرونی‌ترین، قابل رویت‌ترین و بدون حفاظ‌ترین اندام بدن ماست، اما همه می‌دانیم که مو نیز  شرایط مشابهی دارد. این بدین معناست که مو نیز در معرض آسیب‌های محیطی و آلودگی‌های زیادی است و نیازمند مراقبت ویژه می‌باشد. عموما افراد اهمیت فراوانی به ظاهر موهای خود داده و ساعت‌های زیادی را صرف رفتن به آرایشگاه و پیرایش موهایشان می‌کنند. اما باید توجه داشت که سلامت مو هم به اندازۀ ظاهر آن اهمیت دارد.

 

موثرترین مواد مغذی که بر سلامت مو تاثیر مثبت دارند شامل روی، سلنیوم، آهن، بیوتین، ویتامین های C,D,E و اسیدهای چرب امگا ۳ هستند.

 

بهترین مواد غذایی برای سلامت مو

صدها غذا وجود دارد که حاوی مقادیری از مواد مغذی بالا هستند، اما اگر می خواهید سلامت موهایتان به موثرترین حالت ممکن افزایش یابد، ۹ غذای زیر بهترین نتایج را به دنبال خواهند داشت:

 

تخم مرغ

از نظر خیلی ها ارتباط مصرف تخم مرغ و سلامت مو دور از ذهن استT اما تخم مرغ حاوی مقادیر بسیار بالای پروتئین است که ماده ای حیاتی برای سلامت مو می باشد. بعلاوه تخم مرغ منبع غنی سولفور، آهن، سلنیوم و روی میباشد. آهن گردش خون در پوست سر را افزایش می دهد، و به تقویت مو منجر می شود. مرغ هم منبع دیگری از پروتئین است که مصرفش نتایج مشابهی دارد و به علاوه، مرغ منبع خوبی از ویتامین های گروه B نیز میباشد.

 

صدف خوراکی

اگر به دنبال افزایش محسوس روی (زینک) در رژیمتان هستید، صدف خوراکی انتخابی عالی است. صدف تقریبا حدود ۵۰۰ درصد از نیاز روزانه ی بدنتان به روی را تامین می کند. با مصرف آن مطمئن باشید که به این زودی ها دچار ریزش مو نخواهید شد. زینک برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت موهای کنونی شما بسیار حیاتی است و باعث تداوم دریافت مواد معدنی در پوست سر و درنتیجه آن نرمی مو می شود.

 

رپورتاژ آگهی

جدیدترین مطالب سایت