آشنایی با سه ابزار ریل ساچمه ای، لولا گازور و لبه گیر

مجموعه : رپورتاژ آگهی
آشنایی با سه ابزار ریل ساچمه ای، لولا گازور و لبه گیر

یراق آلات بسیاری طراحی و تولید شده‌اند که زندگی را بسیار راحت‌تر کرده‌اند. به فلزاتی که بر اثر حرارت ذوب شده و با ریختن آن در قالب و آبکاری ساخته می‌شوند، همانطور که می‌دانید آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است و خانم‌ها به زیبایی و دکوراسیون این بخش از خانه بسیار اهمیت می‌دهند. کابینت‌ها تاثیر بسیار زیادی در ساخت دکوراسیون و زیبایی آشپزخانه دارند.

 

اما باید بدانید که تنها انتخاب نوع و مدل کابینت نیست که مهم است بلکه باید یراق مناسب و باکیفیتی را برای آن‌ها انتخاب و نصب نمود تا علاوه بر زیبایی ظاهری بتوان به راحتی از آن‌ها استفاده کرد.

 

ریل ساچمه ای و لولا گازور از کاربردی‌ترین یراق مورد استفاده برای کابینت‌ها می‌باشند. همچنین در صنعت چوب ابزار آلات مختلفی طراحی شده است که در کارگاه‌های نجاری بسیار کاربردی و ضروری است.

 

لبه گیر از جمله یکی از ابزار آلات مهم در حوزه صنعت چوب می‌باشد که برای پرداخت نوار اضافی لبه کار استفاده می‌شود. در ادامه به توضیح بیشتری به معرفی این 3 ابزار می‌پردازیم.

 

ریل ساچمه ای چیست؟

ریل ساچمه ای یکی از انواع یراق آلات کاربردی برای کابینت آشپزخانه می‌باشد که بر عکس ریل سفید یا همان ریل فیار برای کشوهای سنگین کابینت استفاده می‌شود. از قابلیت و ویژگی‌های عالی ریل ساچمه ای می‌توان به حرکت روان، تنوع سایز، استحکام بالا و قابلیت باز شدن بیشتر کشو اشاره کرد که باعث شده تا در صنعت از کاربرد بیشتری نیز برخوردار شود. ریل دو تیکه ساچمه ای و ریل سه تیکه ساچمه ای از انواع ریل ساچمه ای می‌باشد که هر کدام از آن‌ها دارای کاربردهای فراوانی می‌باشد.

 

آشنایی با سه ابزار ریل ساچمه ای، لولا گازور و لبه گیر

کاربرد ریل دو تیکه ساچمه ای و ریل سه تیکه ساچمه ای

همانطور که می‌دانید ریل ساچمه ای یک لنگه‌ی آن در زیر کشوی کابینت و لنگه‌ی دیگر بر روی بدنه کابینت از داخل نصب می‌شود و باعث حرکت نرم و روان کشوی کابینت خواهد شد. یکی از کاربردهای مهم ریل دو تیکه ساچمه ای و ریل سه تیکه ساچمه ای آن است که در داخل خود دارای ضامنی است که مانع از خارج شدن کامل ریل از کشوی کابینت می‌شود. اگر می‌خواهید تا کشو از داخل باکس بیشتر خارج شود بهتر است تا ریل سه تیکه ساچمه ای را انتخاب نمایید.

 

قیمت ریل ساچمه ای

فروشگاه اینترنتی چوبینر یکی از ارائه کنندگان ریل ساچمه ای در انواع مدل و سایز می‌باشد که این امکان را به شما می‌دهد تا علاوه بر خرید تکی بتوانید به صورت بسته‌ی 10 تایی و یا 100 تایی با قیمت کاملا مقرون به صرفه خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می‌توانید با یکی از شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

 

02166563048   –   09021235626   –   09355069269
Choobiner.ir

معرفی انواع لولا گازور

لولا گازور چیست؟ این اولین سوالی است که قبل از معرفی انواع لولا گازور باید پاسخ داده شود. همانطور که می‌دانید برای باز و بسته کردن انواع درب همانند درب کابینت‌ها، درب کمد، درب ورودی خانه و… نیازمند یراقی هستیم تا درب روی آن قرار گیرد و بتواند به راحتی باز و بسته شود. لولا گازور از جمله یراقی است که به وسیله‌ی مفصلی که دارد  دو قطعه را به یکدیگر متصل کرده و یک یا هر دو قطعه حول محور لولا دوران می‌کند. از انواع لولا گازور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

لولا گازور ساده یا معمولی

لولا گازور آرام بند

لولا گازور مخفی

لولا گازور شیشه

لولا گازور زاویه دار

هر کدام از این مدل لولا گازور دارای کاربرد و ویژگی‌های عالی و متفاوتی است که استفاده از آن‌ها باعث راحت‌تر شدن زندگی می‌شود. شما می‌توانید انواع لولا گازور را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه از چوبینر خریداری نمایید.

 

آشنایی با سه ابزار ریل ساچمه ای، لولا گازور و لبه گیر

راهنمای خرید لولا گازور

مهم‌ترین بخش بعد از انتخاب نوع و خرید کابینت‌ آشپزخانه انتخاب یراق مناسب برای بهتر استفاده کردن از آن‌ها می‌باشد. اما همانطور که می‌دانید خرید لولا به صورت تکی برای همه‌ی درب‌های کابینت کاری به صرفه نخواهد بود، چوبینر این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید به صورت کارتن 100 تایی لولا گازور مورد نظر خود را با پایین‌ترین قیمت خریداری کنید.

 

لبه گیر برای پرداخت لبه قطعه کار

مهم‌ترین بخش پس از لبه چسبانی کردن گرفتن اضافات بیرون زده از لبه‌ی قطعه کار می‌باشد. لبه گیر یکی از کاربردی‌ترین ابزار در صنعت چوب می‌باشد که به صورت دستی و برقی در بازار ارائه می‌شود. لبه گیر دستی از ساده‌ترین و بهترین نوع لبه گیر است که پس از لبه چسبانی نری قطعه کار مورد استفاده قرار می‌گیرد به این صورت که بر روی لبه‌ی قطعه کار وصل شده و با کشیدن آن باعث بریده شدن اضافات نوار از دو طرف خواهد شد. لیسه نوار دستی ویروتکس از بهترین انواع لبه گیر با برندی معروف و شناخته شده می‌باشد که در چوبینر ارائه شده است.

آشنایی با سه ابزار ریل ساچمه ای، لولا گازور و لبه گیر

لیسه نوار دستی ویروتکس

لیسه نوار دستی ویروتکس مناسب برای استفاده در لبه‌هایی با ضخامت 40 میلی‌متر است که برای لبه‌های بزرگتر می‌توان از این مدل لیسه نوار برای صاف کردن آن لبه‌ها استفاده کرد. لیسه نوار دستی Virutex دارای تیغه های مستحکم با کیفیت بالا می‌باشد که به راحتی جایگزین می‌شوند. می‌توانی این مدل لبه گیر دستی را با قیمت مناسب از چوبینر خریداری نمایید.

 

قیمت لبه گیر دستی Virutex

قیمت لبه گیر دستی Virutex مدل AU93 با توجه به اینکه ابزاری وارداتی است و وابسته به نرخ ارز مرجع است قیمت آن نیز متغیر می‌باشد. لذا برای استعلام آخرین قیمت این مدل لبه گیر دستی می‌توانید به وب سایت چوبینر مراجعه کنید و یا با کارشناسان فروش این وب سایت تماس حاصل فرمایید.

02166563048   –   09021235626   –   09355069269
Choobiner.ir

جدیدترین مطالب سایت