صرفه جویی در هزینه های سلامت با بیمه درمان تکمیلی

مجموعه : رپورتاژ آگهی
صرفه جویی در هزینه های سلامت با بیمه درمان تکمیلی

صرفه جویی در هزینه های سلامت با بیمه درمان تکمیلی

سرپرستان خانواده این موضوع را به خوبی درک می کنند که وقتی درآمد محدودی داری، اینکه این درآمد را به نحو صحیحی هزینه کنی که بتوانی تمام نیازهای خانواده را به خوبی تحت پوشش قرار دهی، چقدر مهم است.

 

این بخش بندی هزینه ها که در نهایت باعث رفاه نسبی هر خانواده هم می شود، شامل دیدگاههای کوتاه مدت و بلند مدت در هزینه ها هم می شود. هزینه هایی مانند خوراک و پوشاک از جمله هزینه های کوتاه مدت هستند. و هزینه هایی مثل مسکن و حمل و نقل و تفریح و موضوعات مرتبط با سلامت و درمان جزو هزینه های بلند مدت محسوب می شوند.

 

اما برخی از این هزینه ها قابل شناسایی نیستند که بتوان متناسب با آن بودجه مرتبط را تشخیص داد. یا حتی زمان آن هم مشخص نیست. یکی از این بخش ها، موضوعات مربوط به سلامت و درمان پزشکی هست.

 

از یک طرف ما نیاز داریم که به صورت دوره ای سلامت خود را کنترل کنیم. و از طرف دیگر امکان دارد در طول زندگی نیاز به درمان پزشکی پیدا کنیم و نه می دانیم که آن زمان کی هست و نه می دانیم که چه کیفیت از درمانی را انتظار خواهیم داشت تا متناسب با آن ذخیره مالی برای خود ایجاد کنیم.

 

بنابراین یکی از روش های خوب استفاده از بیمه درمان است.

البته اینجا بحث ما بیشتر درمان با کیفیت بالاست. درمان رایگان به لطف بیمه تامین اجتماعی و بیمه های سلامت ایرانیان در ایران وجود دارد. اما نیک می دانیم که اگر انتظار درمان با کیفیت بسیار خوب را داشته باشی، در مراکز درمانی طرف قرارداد با این سازمان ها کمتر به دست می آید. یا اگر هم باشد به قدری متقاضی برای آن بالاست که شاید برای ماهها بعد نوبت با شما فرا برسد.

 

بهترین روش برای پوشش دادن این هزینه ها، بیمه تکمیلی درمان است. بیمه تکمیلی این مزیت را دارد که شما بتوانید متناسب با درآمد و سطح رفاه خود بیمه درمانی تهیه کنید و در زمان احتیاج هم با کیفیت متناسب با همان سطح رفاه، خدمات پزشکی، تشخیصی یا آزمایشگاهی دریافت کنید. همچنین با توجه به اینکه از قبل این هزینه را پرداخت کرده اید، خیلی به موقع و زود هم به بیماری ها رسیدگی می کنید قبل از اینکه حاد شوند.

 

وقتی بیمه تکمیلی درمان داشته باشید، می توانید با خیال راحت به فکر بچه دار شدن باشید و نگران هزینه های مربوط به زایمان و آزمایشات غربالگری و همچنین سونوگرافی و … نباشید.

 

نکته بسیار مهم در بیمه تکمیلی این است که شما یک هزینه ثابت از پیش تعیین شده می پردازید و دیگر نیاز به هزینه جداگانه ندارید. در این حالت شما نظم خیلی خوبی را در این حوزه ایجاد کرده اید که باعث می شود که از ایجاد هزینه های ناخواسته جلوگیری شود. و با خیال راحت الباقی درآمد خود را در حوزه های دیگر خرج کنید.

 

حالا این سوال پیش می آید که از کجا باید شروع کرد؟

خوشبختانه در سالهای اخیر بیمه سامان اقدام به فروش بیمه تکمیلی انفرادی نموده است. با خرید بیمه تکمیلی سامان شما می توانید علاوه بر پوشش های بیمه پایه، از پوشش بیمه تکمیلی هم استفاده نمایید. این بیمه نامه در طرح های مختلفی عرضه شده است که بر اساس میزان بودجه ای که اختصاص داده اید، قابل انتخاب هستند.

 

برای مشاوره و عقد قرارداد بیمه تکمیلی انفرادی سامان می توانید به نمایندگی بیمه سامان تهران مراجعه نمایید.

 

جدیدترین مطالب سایت