صفر تا صد خرید ارز دیجیتال از صرافی معتبر کیوسک در سال ۱۴۰۲

مجموعه : رپورتاژ آگهی
صفر تا صد خرید ارز دیجیتال از صرافی معتبر کیوسک در سال ۱۴۰۲

خرید ارز دیجیتال : بازار ارزهای دیجیتال به‌صورت رسمی در سال 2009 با معرفی بیت‌کوین که اولین کریپتوکارنسی بود ایجاد شد. بیت‌کوین تا مدت‌ها بی‌ارزش تلقی می‌شد اما به‌مرور شناخت جامعه از قابلیت‌ها و کاربردهای ارزهای دیجیتال بیشتر شد و طی چند سال چند ده هزار رمزارز مختلف به بازار معرفی شدند. به‌این‌ترتیب امروز بازار کریپتوکارنسی تبدیل به یکی از پرطرفدارترین بازارهای سرمایه‌گذاری شده است که در کشور ما نیز طرفداران بسیار زیادی دارد.

 

 برای به دست آوردن کریپتوها روش‌های مختلفی مثل شرکت در ایردراپ‌ها یا استخراج وجود دارد اما شاید ساده‌ترین روش که برای همه مردم در دسترس است خرید کریپتوی موردنظر از صرافی‌های ارز دیجیتال است. صرافی ارز دیجیتال کیوسک یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی است که امکان خرید ارز دیجیتال را در محیطی امن و سریع فراهم می‌کند.

 

اهمیت و مزایای سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال

یکی از مهم‌ترین دلایل تمایل مردم به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال، داشتن یک ذخیره ارزش پایدار و مطمئن برای طولانی‌مدت است. ارزهای دیجیتال مستعد تورم نیستند بنابراین دولت‌ها نمی‌توانند موجب کاهش ارزش آن‌ها شود.

 

اگر نگاهی به سیر تغییر قیمت رمزارزهای محبوب همچون بیت‌کوین و اتریوم بیندازید متوجه می‌شوید که در طی بیش از یک دهه قیمت برخی از آن‌ها چند صد برابر شده است. شاید کمتر سرمایه‌گذاری در دنیا بتواند چنین سودی را به همراه داشته باشد.

 

بااینکه افراد بزرگی همچون وارن بافت، بیل گیتس و جیمی دیمون درباره حباب‌های قیمت در بازار کریپتو هشدار داده و آن را سوداگرانه نامیده‌اند اما بازارهای دیگر مثل فلزات گران‌بها، ملک و طلا نیز همواره با مسئله حباب قیمت مواجه هستند. شاید این موضوع در بازار کریپتو پررنگ‌تر باشد اما اگر سرمایه‌گذاران استراتژی و مدیریت ریسک مناسبی داشته باشند می‌توانند از خطر در امان بمانند.

 

اما خریدوفروش در بازار کریپتوکارنسی مزایایی نیز نسبت به سایر بازارها دارد که باعث جذب سرمایه‌گذاران شده است. از جمله آن می‌توان به امنیت بالا، سرعت بالای تراکنش‌ها در مقایسه با تراکنش‌های بانکی، هزینه و کارمزد کم، وجود حریم خصوصی و عدم محدودیت جغرافیایی و زمانی اشاره کرد.

 

به‌این‌ترتیب کاربرانی که وارد بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند در صورت اتخاذ استراتژی‌های درست و داشتن دانش کافی می‌توانند از مزایای خریدوفروش‌های امن‌تر، سریع‌تر، خصوصی‌تر و ارزان‌تر برخوردار شوند و درعین‌حال نسبت به سوددهی سرمایه‌گذاری خود در بلندمدت و بازه‌های چندساله نیز مطمئن‌تر باشند.

 

با همه این اوصاف لازم به ذکر است که بازار ارزهای دیجیتال به‌شدت پرنوسان است و لازم است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری تحقیقات کاملی درباره رمزارزهای موردنظر انجام شود چراکه حتی یک خبر در دنیای بیرون می‌تواند قیمت رمزارزها را (همچون قیمت ارز پولکادات) به‌شدت تحت تاثیر قرار دهد.

 

خرید ارز دیجیتال در ایران

همان‌طور که اشاره کردیم فناوری ارزهای دیجیتال بر مبنای بلاک‌چین‌ها شکل گرفته است که ماهیتی توزیع‌شده دارند و دولت‌ها نمی‌توانند موجب محدودیت دسترسی به آن‌ها شوند. بااین‌حال صرافی‌های ارز دیجیتال که به‌عنوان واسطه‌ای بین کاربر و بلاک‌چین عمل می‌کنند می‌بایست از قوانین اقتصادی دنیا تبعیت نمایند. یکی از این موارد تحریم‌هاست.

 

تحریم‌های اقتصادی ایران باعث شده ایرانیان محدودیت زیادی در استفاده از خدمات صرافی‌های خارجی ارز دیجیتال داشته باشند. علاوه بر اینکه انتقال و برگرداندن پول با مشکلات زیادی مواجه است، اکثر صرافی‌ها درصورتی‌که ماهیت ایرانی کاربر را تایید کنند حساب او را بسته و سرمایه را به تصرف خود در می‌آورند. بنابراین درحال‌حاضر خریدوفروش کریپتو از طریق صرافی‌های خارجی با ریسک و دشواری زیادی همراه است.

 

اما چه باید کرد؟ صرافی‌های زیادی در ایران فعال هستند که کار خریدوفروش کریپتوکارنسی را انجام می‌دهند. کاربران ایرانی در صورت استفاده از خدمات این صرافی‌ها در نقل‌وانتقال دارایی خود از حساب بانکی به حساب کاربریشان در صرافی و برعکس با هیچ مشکلی مواجه نیستند. همچنین تهدیدی در خصوص افشای هویت و  از دست رفتن سرمایه تهدیدشان نمی‌کند. به‌این‌ترتیب استفاده از خدمات صرافی‌های ایرانی می‌تواند یک راهکار امن و مطمئن باشد.

 

صرافی‌های ارز دیجیتال زیادی در کشور ما فعالیت می‌کنند که استفاده از خدمات هرکدام می‌تواند مزایای خاص خود را به همراه داشته باشد. اما مهم است که برای یک سرمایه‌گذاری خوب، طولانی‌مدت و پربازده با یک صرافی معتبر که سرعت و امنیت بالایی دارد کار کنید. به‌این‌ترتیب ما صرافی کیوسک را پیشنهاد می‌کنیم که علاوه بر موارد بیان شده مزایای دیگری نیز برای کاربر به همراه دارد.

صفر تا صد خرید ارز دیجیتال از صرافی معتبر کیوسک در سال ۱۴۰۲

صرافی ارز دیجیتال کیوسک

صرافی ارز دیجیتال کیوسک، یک صرافی کریپتوکارنسی است که خدمات خود را به‌صورت آنلاین در 24 ساعت شبانه‌روز و 7  روز هفته ارائه می‌کند. بنابراین شب یا روز مهم نیست. کاربران همیشه به دارایی خود دسترسی دارند و در هر ساعتی می‌توانند سفارش خرید یا فروش ثبت کنند. دفتر صرافی در تهران، خیابان قائم‌مقام قرار دارد. کیوسک خدمات خود را از طریق اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS نیز ارائه می‌کند.

 

صرافی کیوسک یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که رمزارزهای مختلف از دسته‌های متفاوتی مثل آلت‌کوین‌ها، استیبل‌کوین‌ها، میم‌کوین‌ها، توکن‌های دیفای، متاورس، ان‌اف‌تی و غیره را در لیستی طولانی همراه با بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین کریپتوهای بازار مثل بیت‌کوین، اتریوم، تتر، بایننس و یواس‌دی کوین و غیره برای خریدوفروش به کاربر ارائه می‌دهد.

 

بنابراین کاربران می‌توانند همه رمزارزهای معروف بازار را در این صرافی معامله کنند و نیازی به استفاده هم‌زمان از چند صرافی نخواهند داشت.

 

اگر تجربه عضویت در صرافی‌های دیگر را داشته باشید میدانید گاهی فرآیند عضویت و احراز هویت به‌شدت زمان‌گیر است. در بازار کریپتوکارنسی که قیمت‌ها در عرض چند دقیقه به‌شدت تغییر می‌کنند، ورود و دسترسی سریع اهمیت زیادی دارد.

 

به‌این‌ترتیب صرافی کیوسک از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی کمک گرفته تا فرآیند عضویت و احراز هویت کاربران در طی چند دقیقه به اتمام برسد و بتوانند اولین سفارش خود را قبل از تغییر چشمگیر قیمت، ثبت کنند.

 

دیگر ویژگی های صرافی کیوسک

امنیت از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در راه‌اندازی صرافی کیوسک به آن دقت شده است. تابه‌حال هیچ مورد نقض امنیتی از این صرافی گزارش نشده چراکه کیوسک در همه روندهای خود از زمان عضویت، ورود کاربر، انتقال وجه از بانک، ثبت سفارش، معامله و برداشت وجوه و انتقال مجدد آن‌ها به حساب بانکی همه موارد امنیتی را در نظر می‌گیرد.

 

در وب‌سایت صرافی می‌توانید آخرین قیمت ارزهای دیجیتال (همچون قیمت ارز لایت کوین) را بر حسب ریال ببینید و این باعث راحت‌تر شدن تصمیم‌گیری برای خرید می‌شود. کاربر با بررسی قیمت ارز دیجیتال خود و با در نظر گرفتن سرمایه‌ای که می‌خواهد به خرید آن اختصاص دهد به‌راحتی متوجه می‌شود که چه حجمی از آن رمزارز را می‌تواند بخرد.

 

البته برای این منظور لازم است کارمزد صرافی هم در نظر گرفته شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث مطلوبیت و محبوبیت کیوسک شده کارمزدهای آن است. کارمزدها برحسب میزان معاملات 30 روز اخیر در نظر گرفته می‌شود و بین 0.35 تا 0.15 درصد متغیر است. بنابراین هرقدر میزان استفاده کاربر از کیوسک بیشتر باشد کارمزد کمتری می‌پردازد. سطح کارمزدها در مقایسه با بسیاری از صرافی‌ها عدد پایین‌تری را شامل می‌شود.

 

کارمزدی که از خریدار ارز دیجیتال گرفته می‌شود در قالب همان ارز دیجیتال است و کارمزدی که از فروشنده گرفته می‌شود برحسب تومان خواهد بود. این باعث راحت‌تر شدن محاسبه آن برای کاربر و مدیریت بهتر دارایی می‌گردد.

 

کیوسک پلتفرم کاربری ساده‌ای نیز دارد که باعث شده حتی کاربران تازه‌وارد هم بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. بخش‌های مختلف نمایه کاربری به‌صورت شفاف و با اسامی واضح مشخص شده‌اند. همچنین امکان مشاهده وضعیت دارایی، تاریخچه تراکنش‌ها، قیمت لحظه‌ای رمزارزها و سفارش‌گذاری سریع وجود دارد.

 

خرید ارز دیجیتال از صرافی کیوسک

شاید مهم‌ترین ویژگی صرافی کیوسک راحت بودن ثبت سفارش خریدوفروش است. مهندسان و متخصصان صرافی کیوسک برای انجام خریدوفروش، روند بسیار ساده‌ای را در نظر گرفته‌اند که هر کاربری با هر سطح دانشی به‌راحتی می‌تواند از آن استفاده کند. برای این کار نیاز است کاربر ابتدا در وب‌سایت صرافی کیوسک عضو شود.

 

عضویت در وب‌سایت صرافی کیوسک

برای این منظور پس از ورود به صفحه اول سایت به نشانی https://kioosk.net/ روی دکمه سبزرنگ ورود/ثبت‌نام کلیک کنید.

 

در مرحله بعد، شماره موبایل خود را وارد می‌کنید تا کد تایید ارسال شود. کد تایید دریافت شده را وارد کرده و دکمه «تایید و ادامه» را کلیک می‌کنید. در مرحله بعد در صورت داشتن معرف، کد معرف را وارد می‌کنید.

 

با گذر از این مراحل وارد فاز احراز هویت می‌شوید که برای آن سه سطح در نظر گرفته شده است. هرقدر اطلاعاتی که وارد می‌کنید کامل‌تر باشد سطح کاربری شما بیشتر خواهد بود.

 

همان‌طور که می‌بینید در سطح 1 تنها نیاز به وارد کردن شماره موبایل است یعنی شما هم‌اکنون در سطح 1 کاربری هستید. اما برای ورود به سطح 2 و شروع معاملات لازم است عکس کارت ملی، اطلاعات فردی، تایید شماره موبایل و تصویر چهره خود را نیز وارد کنید. اگر این اطلاعات را از قبل آماده داشته باشید در طی چند دقیقه فرآیند احراز هویت شما تکمیل شده و می‌توانید فرآیند خرید (به عنوان مثال خرید بایننس کوین) را شروع کنید.

 

برای ارتقا به سطح 3 کاربری نیز نیاز به تلفن ثابت، آدرس و کد پستی است که باعث می‌شود بازه مجاز معاملات شما در طول روز افزایش یابد.

 

ارسال سفارش خرید در کیوسک

هنگامی که روند عضویت را طی کرده و وارد نمایه کاربری خود شدید، به‌صورت پیش‌فرض در قسمت داشبورد قرار دارید و در سمت چپ صفحه باکس «سفارش آنی» را می‌بینید. در تصویر زیر آن را با کادر قرمز مشخص کرده‌ایم.

صفر تا صد خرید ارز دیجیتال از صرافی معتبر کیوسک در سال ۱۴۰۲

این باکس سفارش آنی در قسمت «سفارش آسان» نیز قرار دارد. تفاوتی ندارد کاربر استفاده از کدام بخش را ترجیح دهد.

 

برای ثبت سفارش خرید، ابتدا لازم است مبلغ موردنظر خود را از حساب بانکی به حساب کیوسک انتقال دهید. برای این منظور از قسمت «کیف پول من» وارد شده و در کادر آبی‌رنگ ارزش کیف پول، روی دکمه واریز کلیک می‌کنیم. با این کار فرآیند انتقال پول از حساب بانکی شروع می‌شود. پس از اتمام فرآیند مبلغی که در این کادر آبی نشان داده می‌شود افزایش خواهد یافت.

 

برای شروع سفارش گذاری به قسمت «سفارش آسان» رفته و باکس سفارش آنی را  در وضعیت «خرید از ما» قرار می‌دهیم. به‌صورت پیش‌فرض، بیت‌کوین انتخاب شده که می‌توانیم آن را به کریپتوی موردنظرمان تغییر دهیم و مثلا ریپل را انتخاب کنیم. در پایین منوی کشویی، قیمت ریپل را بر حسب تومان می‌بینید.

در قسمت پایین‌تر، دو بخش با عنوان «میزان ریپل که می‌گیرید» و «میزان تومانی که می‌دهید» وجود دارد. با تغییر مقدار هر یک از آن‌ها، سایر بخش‌ها به‌صورت خودکار محاسبه و نمایش داده می‌شوند. مثلا می‌توانید در قسمت «میزان تومانی که می‌دهید» مبلغ موردنظر خود را وارد کنید. می‌بینید که میزان ریپلی که دریافت خواهید کرد بر حسب قیمت لحظه‌ای ریپل نمایش داده می‌شود. در قسمت پایین باکس نیز میزان نهایی توکن قابل خریداری، پس از کسر کارمزد صرافی مشاهده می‌شود.

 

درصورتی‌که میزان موجودی کیف پول به اندازه مبلغ موردنظر برای سفارش نباشد، مثل تصویر بالا پیامی برای افزایش موجودی نشان داده می‌شود.

 

درنهایت کاربر می‌تواند با فشردن دکمه «مرحله بعد» و اتمام فرآیند، سفارش خود را تکمیل کند. به‌این‌ترتیب سفارش در بلاک‌چین ثبت می‌شود و بسته به وضعیت شلوغی آن بلاک‌چین ممکن است مدتی زمان ببرد تا نهایی و انجام شود. پس از نهایی شدن، تغییرات دارایی در بخش «کیف پول من» قابل مشاهده است.

 

جمع‌بندی

صرافی کیوسک یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی است که به‌صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به کاربران خود خدمات می‌دهد. این صرافی از ویژگی های ممتازی همچون امنیت بالا، سرعت و راحتی دسترسی، کارمزد مناسب و لیست بلندی از کریپتوهای مختلف برخوردار است. روند خرید ارز دیجیتال در آن ساده است و کاربر پس از طی کردن فرآیند عضویت و احراز هویت، که بیش از چند دقیقه طول نمی‌کشد می‌تواند به‌سرعت سفارش خرید خود را با توجه به قیمت لحظه‌ای رمزارزها و کارمزد صرافی ثبت کند. سفارشات با توجه به شرایط بلاک‌چین، حداکثر طی چند دقیقه کامل و نهایی می‌شوند. 

جدیدترین مطالب سایت