آیا طراحی سایت ارزان برای برندسازی مناسب است؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
آیا طراحی سایت ارزان برای برندسازی مناسب است؟

آیا میتوان با خرید سایت آماده و طراحی سایت ارزان بـه برندسازی و جذب مشتری با استفاده از ظرفیت هاي‌ موجود در اینترنت و فضای مجازی شد؟

 

با توجه بـه تفاوت هزینه لازم برای طراحی سایت فروشگاهی؛ خدماتی و شرکتی ممکن اسـت عده اي از افراد سوالاتی در مورد دلیل ارزان بودن هزینه راه اندازی و طراحی سایت برای عده اي از کاربری ها داشته باشند.

 

برای مثال ممکن اسـت بپرسند:

چرا هزینه طراحی سایت وردپرس ارزان اسـت؟

آیا با طراحی سایت با کمترین هزینه میتوان بـه اهداف خود دست یافت؟

یک سایت تا چه اندازه بـه افزایش فروش یا جذب مخاطب کمک خواهد کرد؟

آیا بهتر نیست با پرداخت هزینه بیشتر از سایت کاملا اختصاصی و توسعه یافته استفاده کرد؟

 

در ادامه متن نگاهی بـه پاسخ سوالات فهرست شده در بالا خواهیم کرد و عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت را برای شـما بیان خواهیم کرد.

 

لازم بـه ذکر اسـت شرکت نبض نت، بـه عنوان یکی از شرکت هاي‌ ارائه دهنده خدمات طراحی سایت میتواند درصورت نیاز شهروندان ارجمند و هموطنان عزیر مشاوره هاي‌ بیشتری در مورد طراحی سایت با حداقل هزینه در اختیار ان ها قرار دهد.

 

آیا طراحی سایت ارزان برای برندسازی مناسب است؟

چرا هزینه طراحی سایت وردپرس ارزان است؟

تعداد زیادی از زیرساخت هاي‌ نرم افزاری برای راه اندازی یک سایت در وردپرس وجوددارد. برای همین اسـت کـه مدت زمان کمتری برای راه اندازی وبسایت با استفاده از وردپرس لازم اسـت.

بـه همین دلیل هزینه طراحی سایت وردپرس ارزان تمام میشود و مدت زمان کوتاهی برای راه اندازی ان لازم خواهد بود.

 

آیا وردپرس گزینه مناسبی برای راه اندازی یک سایت است؟

در اکثر موارد استفاده از وردپرس میتواند تمام نیازهای شـما را برطرف کند. باید توجه داشته باشید کـه وردپرس یکی از بهترین نرم افزارهایی اسـت کـه بـه دلیل ارزان بودن و ساده بودن استفاده از ان مورد توجه تعداد زیادی از کسب و کارها و شرکت هاي‌ کوچک و بزرگ در سرتاسر دنیا اسـت.

در حال حاضر ده ها میلیون وبسایت در سرتاسر دنیا با استفاده از وردپرس طراحی شده اند و افراد زیادی از این پلتفرم استفاده می‌کنند.

 

علاوه بر این، متخصصان برنامه نویسی و توسعه دهندگان وب تلاش کرده اند انواع امکانات و افزونه ها را برای استفاده در وردپرس ایجاد کنند.

 

برای همین میتوان این پلتفرم را در زمره جامع ترین و بهترین زیرساخت ها برای طراحی سایت هاي‌ فروشگاهی و خدماتی یا برای سایر کاربری ها محسوب کرد.

 

آیا با طراحی سایت با کمترین هزینه می توان به اهداف خود دست یافت؟

پاسخ بـه این سوال بستگی بـه هدف شـما از طراحی سایت دارد. بـه طور حتم اگر اهداف شـما بسیار بلند پروازانه و رقابت با سایت هاي‌ مطرح در سطح کشور «در حوزه مرتبط با فعالیت کاری خودتان» باشد، نیاز اسـت هزینه هاي‌ بیشتری برای طراحی و توسعه یا بهینه سازی سایت پرداخت شود.

 

اما در تعداد زیادی از موارد افراد بـه دنبال یک سایت ارزان هستند کـه صرفا بـه معرفی ان ها یا تعداد معدودی محصول بـه مشتریان بپردزاد. دراین صورت می‌توان با طراحی سایت ارزان بـه اهدافی کـه از پیش تعیین کرده‌اید دست پیدا کنید.

 

یک سایت تا چه اندازه به افزایش فروش یا جذب مخاطب کمک خواهد کرد؟

اگر هدف شـما از طراحی یک وبسایت افزایش فروش محصول باشد، میزان سود شـما وابسته بـه موفقیت سایت و میزان جذب مشتری خواهد بود.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی کـه دراین راه بـه شـما کمک خواهد کرد سئو و بهینه سازی سایت برای قرار گرفتن در رتبه هاي‌ برتر در میان رقبا می باشد. برای همین اسـت کـه تعداد زیادی از افراد حساسیت بسیار زیادی بـه سئوی سایت دارند و حاضر هستند پس از طراحی سایت هزینه زیادی برای ان پرداخت کنند تا در نهایت توان جذب مشتری را داشته باشند.

آیا طراحی سایت ارزان برای برندسازی مناسب است؟

آیا بهتر نیست با پرداخت هزینه بیشتر از سایت کاملا اختصاصی و توسعه یافته استفاده کرد؟

برای داشتن یک سایت کاملا اختصاصی نیاز بـه کدنویسی و استفاده از زبان هاي‌ متداول برای طراحی سایت دارید. هزینه لازم برای دریافت این خدمات توسط تیم هاي‌ برنامه نویسی بـه طور قابل ملاحظه اي بیشتر اسـت.

 

برای همین تعداد زیادی از افراد استفاده از وردپرس را ترجیح میدهند. با این وجود، در عده اي از کاربردها، مانند زمانی کـه نیاز بـه طراحی یک سایت فروش بیمه بـه صورت آنلاین داشته باشید، شاید لازم باشد از زبان هاي‌ برنامه نویسی مانند asp استفاده کنید.

 

چگونه می توانم در برندسازی موفق شوم؟

طراحی سایت بخشی از تلاش هاي‌ شـما برای برندسازی را در برخواهد گرفت. برای تبدیل شدن بـه یک برند موفق باید پاسخگویی بـه مشتریان و عرضه محصولات منحصر بـه فرد کـه توجه ان ها را بـه خود جلب کند در اولویت قرار دهید.

علاوه بر این شاید لازم باشد از سایر روش هایي کـه برای برندسازی استفاده می‌شوند برای دست یافتن بـه نتیجه بهتر استفاده کنید.

در واقع روش هاي‌ برندسازی برای شرکت هاي‌ مختلف یا فروشگاه هایي کـه هر یک بـه عرضه یکی از کالاها و محصولات مورد نیاز جامعه میپردازند می‌تواند متفاوت باشد.

 

آیا امکان مشاوره برای برندسازی را دارم؟

بله. افرادی هستند کـه بـه طور تخصصی بـه ارائه خدمات تخصصی در حوزه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ می‌کنند.

این افراد میتوانند کمک قابل ملاحظه اي برای برندسازی و تسریع در دست یافتن بـه اهداف از پیش تعیین شده شرکت ها و واحدهای تولیدی و فروشگاهی داشته باشند.

 

توصیه آخر

تعداد زیادی از افراد علاقه مند بـه کمترین هزینه برای راه اندازی یک سایت هستند و سوالاتی در مورد روش هاي‌ برندسازی و تاثیر یک سایت ارزان بر افزایش درآمد خود دارند.

 

دراین متن اشاره شد کـه وردپرس میتواند ابزار مناسبی برای طراحی سایت برای برندسازی باشد. اما استراتژی شـما برای برندسازی باید جامع بوده و لزوم پاسخگویی بـه مشتریان و جلب اعتماد ان ها را فراموش نکنید.

 

همانگونه کـه اشاره شد درصورت نیاز بـه طراحی سایت فروشگاهی یا سایت هاي‌ شرکتی می‌توانید ضمن مشاوره با کارشناسان شرکت طراحی سایت نبض نت اطلاعات بیشتری در مورد نحوه برندسازی با طراحی سایت و با کمترین هزینه بـه دست آورید.

جدیدترین مطالب سایت