طراحی وب سایت آموزشگاه

مجموعه : رپورتاژ آگهی
طراحی وب سایت آموزشگاه

با گسترش روزافزون کاربران اینترنتی که به دنبال یافتن آموزشگاه های مناسب و آموزش آنلاین هستند، ارائه مطالب آموزشی آنلاین خیلی برای این دسته از کاربران اینترنتی مطلوب و حایز اهمیت است. آموزشگاه های زیادی در تهران و شهرستان ها فعالیت دارند که رقابت شان بر سر جذب دانشجویان بیشتر می باشد.

 

اگر شما یک موسسه آموزشی گمنام دارید و می خواهید پول زیادی برای تبلیغات خرج نکنید، پیشنهاد طراحی سایت و داشتن یک وب سایت مناسب و کاربر پسند را به شما می دهیم. خیلی از دانشجویان پیش از مراجعه حضوری به موسسات، وب سایت آن را می بینند و در جریان سرفصل دروس ارایه شده قرار می گیرند و زمینه جذب مشتریان بیشتر به موسسه شما فراهم می شود.

 

چنانچه یک وب سایت آموزشی برای خود ندارید، بخش وسیعی از مخاطبان تان را از دست می دهید پس برای کسب اطلاعات بیشتر جهت داشتن یک وب سایت آموزشگاهی، مقاله حاضر را دنبال نمایید.

 

کلاس های آنلاین و مجازی به علت صرفه جویی در وقت و هزینه، طرفداران زیادی دارند و می توانید با داشتن یک وب سایت مناسب از این راه کسب درآمد نمایید.  مشاوران ما در مجموعه اینتن هرگونه مشاوره در این خصوص را خدمتتان ارایه خواهند کرد.

 

خدماتی به شرح ذیل در این نوع وب سایت ها قابل ارایه هستند:

 

اعلام دوره های آموزشی حال حاضر و آینده و ارائه نسخه قابل دانلود از آن

ثبت نام و دریافت شهریه آنلاین

امکان برگزاری آزمون آنلاین و صدور گواهینامه

وجود کتابخانهآنلاین و بهره گیری از کتاب ها و امکان دانلود آنها

قسمتاخبار آموزشگاه و مقالات جدید مرتبط

ارایه برنامه زمان بندی کلاس ها و دوره های آموزشگاه

دانلود پاورپوینت دروس ارایه شده توسط اساتید و نمونه سوالات آزمون های قبلی

 

در صورت وجود متن و محتوای زیاد در وب سایت تان، رتبه خیلی خوبی در گوگل خواهید یافت که موفقیت تان را تضمین می کند.  

هدف اصلی ما از طراحی این چنین وب سایتی، جذب مخاطبان و کاربران بیشتر و افزایش آمار ثبت نام است که در مرحله نخست نیازمند داشتن وب سایت مطلوب است.

همچنین با ایجاد بخشی برای معرفی اساتید و همکاران و حتی قرار دادن رزومه کاری شان، در شناساندن نیروهای توانمند شاغل در موسسه تان به دانشجویان کمک کنید.

 

درباره طراحی سایت اینتن

شرکت بین المللی اینتن یکی از 10 شرکت برتر در حوزه طراحی سایت در ایران است ، اینتن با تکیه بر کارشناسان قدرتمند خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ در کنار طراحی سایت خدماتی گوناگون در حوزه دیجیتال مارکتینگ را در اختیار مشتریانش قرار می دهد.اگر به دنبال طراحی سایت شرکتی یا آموزشگاه هستید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

لذا با توجه به مزایای فوق، چنانچه تمایل به داشتن یک وب سایت برای آموزشگاه خود دارید با کارشناسان اینتن برای دریافت اطلاعات تکمیلی تماس حاصل فرمایید.

هاستینگ در طراحی سایت

یکی دیگر از موضوعات بسیار مهم در طراحی سایت ، خرید هاست ایران و خرید هاست لینوکس است ، پس از طراحی سایت موضوعی که بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است استفاده از یک هاستینگ معتبر است ، طراحی سایت اینتن برای بحث هاستینگ با شریک تجاری خود هاست کد همکاری میکند. هاست کد با تکیه بر کارشناسان آکادمیک خود در ایران و آلمان خدماتی گسترده و حرفه ای دراین حوزه را به مشتریان خود ارائه می نماید.

 

توزیع رسانه ای : رپورتاژ ادز

جدیدترین مطالب سایت