طراحی و بازسازی ویلای مدرن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
طراحی و بازسازی ویلای مدرن

به طور حتم اگر شما هم دارای یک ویلا و خانه بیرون شهری هستید و میخواهید ویلای خود را بازسازی و طراحی آن را تغییر دهید به دنبال جدید ترین و بروز ترین و به طور کلی یک طراحی و بازسازی مدرن برای خانه خود میگردید .

 

اصول و متد هایی که برای بازسازی ساختمان و طراحی ویلا و نمای ویلا وجود دارد میتواند به طرق مختلف و با سبک و سیاق های متفاوتی ویلای شما را شکل دهد این روش ها میتوانند ویلای شیک و لوکسی را برای شما مهیا کنند و یا فقط یک ویلای معمولی در میان یک لندسکیپ و باغچه گل کاری شده برای شما بوجود بیاورند .

 

تفاوتی هایی که به یکی از این دو نتیجه ختم میشود میتواند بسیار متنوع و متغییر باشد ولی اگر بخواهیم به طور کلی بررسی کنیم تفاوت اصلی در اصول و متد طراحی و بازسازی ساختمان و نمای ویلا میباشد .

 

هرچه میزان سلیقه و ذوق هنری و معمارانه طراح و شرکت طراحی و بازسازی ویلای شما قوی تر باشد و همچنین تجربه بالایی در این زمینه داشته باشند و به اصول فکری و ضوابط سبک های مختلف طراحی ویلا و نمای ویلا آشنا باشند موفقیت پروژه شما بیشتر میشود .

 

حال شرکت طراحی و بازسازی نمای هیرانما در این مقاله سعی در بررسی چگونه رسیدن به یک طراحی مدرن و بازسازی مدرن در ویلا سازی و دکوراسیون اداری داریم . ولی باید به یاد داشته باشیم که استفاده از امکانات مدرن و بروز در طراحی ویلا از اولین و اساسی ترین بخش ها برای رسیدن به یک ویلای لوکس و مدرن میباشد ولی این بخش لازم ولی کافی نمیباشد و فاکتور های اساسی دیگری وجود دارند که باید به دقت و با وساس خاصی طراحی و اجرا شوند که ما در ادامه نگاهی به این فاکتورها داریم .

 

طراحی و بازسازی ویلای مدرن

طراحی ویلا

در اولین قدم برای رسیدن به یک طراحی مدن و یک ویلای لوکس باید طراحی نقشه ها و نما ها به درستی ، زیبایی و جذابیت خاصی صورت بپذیرند  نقشه ها در طراحی ویلا یکی از اصلی ترین فرایند ها میباشد .

 

برای رسیدن به آن نقشه عالی و بی نقص داشتن تجربه میتواند کمک عالی به شما کنند ولی این تجربه کافی نیست استفاده از طراحان و معماران با ذوق و سلیقه های متفاوت و خاص به شما این اطمینان را میدهند که بهترین نقشه را برای ویلا و نمای ویلای خود داشته باشید .

 

باید به یاد داشته باشید که فاکتور های مهمی در نقشه های ویلا و طراحی آن وجود دارند که شاید این مسائل از اهمیت کمتری در آپارتمان ها برخوردر باشند . برای مثال توجه به نورگیری ، جداسازی فضاهای خصوصی ، نیمه خصوصی ، عمومی و نیمه عمومی و … هستند که یک ویلا را خاص جذاب میکنند . به همین دلایل است که تجربه در کنار ذوق هنری و معمارانه میتواند یک طراحی عالی و خاص را برای شما شکل دهد  .

 

نقشه ای از استاندارد مناسب و کافی برخوردار است که هر یک از فضاهای آن دارای دارای نور طبیعی و مناسب آن فضا باشد و از طرفی تمام بخش ها و فضاهای ویلا به درستی تفکیک شده باشند . به شکلی که فضاهایی مانند آشپزخانه و یا سرویس های بهداشتی که جز فضاهای عمومی و نیمه عمومی محسوب میشوند باید ارتباط درستی با دیگر فضاهای خصوصی و عمومی مانند اتاق خواب ها و سالن پذیرایی داشته باشند .

 

ولی با توجه به نا آشنایی بیشتر کارفرمایان نگاهی سطحی و غیر ضروری به نقشه های فاز یک و طراحی ویلا وجود دارد . برای مثال این باور وجود دارد که یک ویلا باید دوبلکس باشد و این دو طبقه از طریق یک راه پله در سالن پذیرایی طبقه همکف به هم متصل شوند ، شاید این امر مسئله ای صحیص در بعضی از طراحی های ویلا باشد ولی امری کاملا وابسته به دیگر فاکتورها میباشد .

 

در طراحی ویلاهای دوبلکس هدف از طراحی دو طبقه برای یک ویلا بسیار متفاوت از این گونه مسائل میباشد ، هر فضا در بازسازی ویلا و طراحی ویلا دارای معنا و مفهوم خاص خود است و همین نکات مفهومی و خاص هستند که موقعیت قرار گیری هر فضا و ابعاد و متراژ و نوع نورگیری آن را مشخص میکنند . در نهایت اشاره به این مطلب که در بازسازی و طراحی و اجرای ویلا همه چیز از یک نقشه و طراحی اولیه مناسب و درست شورع میشود .

 

طراحی و بازسازی ویلای مدرن

متریال مناسب و مدرن

برای رسیدن و طراحی و اجرای یک ویلای مدرن و لوکس میبایست از متریال ها و مصالح مدرن هم استفاده نمود . بعضی از متریال ها و مصالح هستند که نیازی به تغییر آنها نمیباشد برای مثال گچ و سیمان و بلوک و … این مجموعه مصالح جز ثابت تمام ساخت و سازها هستند .

 

ولی ما در اصل در این بخش از مقاله به متریال هایی اشاره داریم که بر روی این مصالح ثابت قرار میگیرند به عبارت دیگر این متریال ها نمای ما را شکل میدهند . دقت داشته باشید که همین متریال هایی که پوشش نما را کامل میکنند باعث بالا رفتن کیفیت و زیبایی نمای شما میشوند و ارزش و زیبایی ویلای شما کاملا وابسته به این مجموعه متریال ها دارد .

 

 مسائل مختلفی برای انتخاب متریال های نمای ویلا تاثیر گذار میباشند ، نوع سبک طراحی نمای ویلا ، منطقه ای که ویلا در آن ساخته میشود و یا به عبارتی اقلیم منطقه ، طراحی نما ، فرم نما و … . ولی هرچه از متریال های مرغوب و بارزتری در طراحی و نمای ویلای خود استفاده کنید ارزش اقصادی ملک شما هم به مراتبط بالاتر میرود . شاید شما حتی قصد فروش ویلا را داشته باشید با این وجود میدانید که سود قابل توجهی خواهید برد و مشتریان زیادی را برای ویلای خود خواید داشت .

جدیدترین مطالب سایت