طرح ویژه فروش اقساطی فیدلیتی با تحویل یک روزه

مجموعه : رپورتاژ آگهی
طرح ویژه فروش اقساطی فیدلیتی با تحویل یک روزه

کدام یک از ما عاشق ابهت کراس اوورهای سایز متوسط یا بزرگ نیستیم؟! یا بهتر است بپرسیم کدام یک از ما دوست نداریم یک خودرو وارداتی با تمام امکانات رفاهی را سوار شویم؟! بارها روی پل‌های عابر پیاده، روی بیلبوردهای شهری، در صفحات مجازی یا شبکه‌های اجتماعی با عبارت فروش اقساطی فیدلیتی مواجه شده‌ایم، اما معمولا بدون اینکه به جزییات آن نگاه کنیم از خیر آگاهی پیدا کردن از شرایط این طرح گذشته‌ایم. چرا؟! چرا ندارد دیگر! اوضاع اقتصادی ما که بر کسی پوشیده نیست. بیش از پنجاه درصد مردم کشور با مشکلات معیشتی ریز و درشتی مواجهند که تورم افسار گسیخته و بحران اخیر توازن دخل و خرجشان را بیش از پیش به هم ریخته است.

 

در چنین شرایطی حتی از بازار دست دوم هم به زور می‌توان یک خودرو تهیه کرد، حال بیاییم و به خرید قسطی فیدلیتی فکر کنیم؟! چه تصور بیهوده‌ای!! اما به نظر شما همه آن‌ها که به دنبال طرح‌های فروش اقساطی فیدلیتی می‌گردند، از طبقه متمول جامعه‌اند و مشکلات معیشتی ندارند؟! آیا یک کارمند نمی‌تواند به نشستن پشت فرمان یک غول جذاب چینی فکر کند؟! ما سعی کرده‌ایم در این مقاله به این سوالات پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

 

طرح فروش اقساطی فیدلیتی ویژه چه افرادی است؟

همان طور که پیشتر نیز اشاره کردیم وقتی حرف از شرایط قسطی فیدلیتی به میان می‌آید، اکثریت درگیر با مشکلات اقتصادی با خود می‌گویند، این طرح که به درد ما نمی‌خورد! زیرا نه اینقدر سرمایه داریم که بتوانیم پیش پرداخت سنگین آن را بپردازیم نه مجموعه‌ای را می‌شناسیم که چنین ماشین خارجی فول امکاناتی را بخواهد قسطی عرضه کند. از طرفی این سوال هم در ذهن شکل می‌گیرد که پس فروش اقساطی فیدلیتی مختص چه اقشاری است؟! اقشار ثروتمند؟! وقتی کسی اینقدر پولدار باشد چرا باید زیر بار اقساط برود؟!

 

چرا خرید نقدی را امتحان نمی‌کند و چندین ماه مقروض بودن را انتخاب می‌کند؟! اجازه بدهید در همین قسمت از مطلب بیان کنیم که طرح‌های فروش اقساطی فیدلیتی برای همه است، برای همه اقشار درآمدی! بله! تعجب نکنید. چرا شما نتوانید پشت فرمان این کراس اوور جذاب چینی بنشینید؟! کافی است بهترین طرح برای خرید را پیدا کنید. البته به شما حق میدهیم. مجموعه‌های زیادی نیستند که امکان خرید اقساطی فیدلیتی را فراهم کرده باشند. اما فکر می‌کنید.

 

چرا کمتر مجموعه فروش اقساطی خودرو، فیدلیتی عرضه می کند؟

ببینید، وقتی مدعی هستیم وضعیت اقتصادی نابسامان شده است، یعنی همه طبقات دچار مشکلات اقتصادی هستند، یکی بیشتر و یکی کمتر. با این حال فروشنده خودرو قسطی هم می‌داند که با توجه به اوضاع بازار، ماشین‌های لوکس خارجی به نسبت خودروهای بعضا اقتصادی داخلی مشتری کمتری دارند. زیرا طرح فروش اقساطی فیدلیتی را از دستور کار خود خارج می‌کند، مگر مراکز معتبر و باسابقه‌ای که به علت شرایط ویژه‌ای که برای مشتری در نظر می‌گیرند همواره سرشان شلوغ است. از طرف دیگر، کمتر مجموعه‌ای به مشتریان خود اعتماد می‌کند که خودرو چند صد میلیونی را قسطی عرضه کند و به مشتری تحویل دهد و چون فروش خودرو با تحویل فوری همراه نیست، در نهایت تقاضا برای خرید هم کاهش پیدا می‌کند.

 

اما برخی مجموعه‌ها هم هستند که نه تنها با قید تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار فروش اقساطی فیدلیتی را در دستور کار دارند، بلکه امکان خرید قسطی خودرو با حداقل سرمایه و کمترین پیش پرداخت را نیز فراهم کرده‌اند. علاوه بر این تعداد اقساط را بلند مدت در نظر می‌گیرند و مبلغ اقساط را نیز در تعامل با خریدار تعیین می‌کنند. فرنام خودرو یکی از همین مجموعه‌هاست، به همین سبب تاکید داریم که امکان خرید قسطی فیدلیتی برای اقشار کم درآمد نیز وجود دارد، زیرا چنین مجموعه‌ها با چنین شرایط شگفت انگیزی نیز در حال ارائه خدمات به هموطنان سراسر کشور هستند. اما برگردیم به دیگر سوالی که در این مقاله مطرح شد:

طرح ویژه فروش اقساطی فیدلیتی با تحویل یک روزه

چرا ثروتمندان از طرح های فروش اقساطی فیدلیتی استقبال می کنند؟

وقتی شرایط فروش اقساطی فیدلیتی ارائه می‌شود، کسی که از بازارهای مالی اطلاع داشته باشد و تحلیل اقتصادی بلد باشد، حتی اگر به اندازه خرید نقدی چهار یا پنج دستگاه فیدلیتی پول در حساب بانکی‌اش موجود باشد، باز هم از خرید قسطی استقبال می‌کند. می‌پرسید چرا؟! به خاطر اینکه هیچ تاجر باهوشی حاضر نیست، بخش قابل توجهی از سرمایه خود را صرف خرید یک کالای استهلاک پذیر کند، آن هم به صورت یکباره! شما هر چقدر هم که راننده چیره دستی باشید، همیشه آماتورهای تازه پا به جاده گذاشته‌ای هستند که برای شما حادثه آفرینی کنند. تصور کنید فیدلیتی صفر میلیاردی شما در کسری از ثانیه دچار سانحه‌ای شود که شما هیچ تقصیری در بروز آن نداشته‌اید، چه اتفاقی می‌افتد؟!

 

ارزش مالی ماشین شما نصف خواهد شد و بخشی از سرمایه‌تان از بین می‌رود. اما وقتی در طرح فروش اقساطی خودرو شرکت می‌کنید، این فرصت را دارید که بخشی از سرمایه خود را در دیگر فعالیت‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری کنید و با سود آن اقساط را بپردازید. بدون اینکه هزینه کنید، شما صاحب فیدلیتی می‌شوید و پس از چند ماه ماشین شما در اثر تورم بازار چند برابر خواهد شد. این یعنی یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه انجام داده‌اید.

 

آیا خرید اقساطی فیدلیتی به صرفه است؟

با توجه به مزایای متعددی که این خودرو دارد، خرید قسطی فیدلیتی منطقی است. البته خرید فیدلیتی به صورت قسطی را باید از دو منظر نگاه کرد، نخست خرید فیدلیتی و مزایای این خودرو دوم خرید اقساطی خودرو و مزایای این شیوه ماشین دار شدن.

 

مزایا فیدلیتی

اگر بخواهیم به مزایا فیدلیتی بپردازیم در وهله نخست باید به این مساله اشاره کنیم که با توجه به قیمت اقساطی فیدلیتی، ارزان‌ترین نسخه خودرو 7 نفره موجود در بازار است. فیدلیتی در دو نسخه پنج نفره و هفت نفره به بازار عرضه شده است که به سبب ظرفیت و گنجایش کابین برای خانواده‌های پر جمعیت یک امتیاز ویژه محسوب می‌شود. مزیت دوم به ظاهر جذاب این کراس اوور چینی برمی‌گرددبه اینکه که واقعا از تمام زوایا چشم نواز است و آن حس قدرت و جدیتی که مشتری ایرانی از شاسی بلندها انتظار دارد را به خوبی القا می‌کند.

 

مزیت دیگری که با شرکت در طرح فروش اقساطی فیدلیتی و تصاحب این غول رویایی نصیبتان می‌شود این است که با وجود اینکه این ماشین ایرانی نیست، اما برای تامین قطعات و لوازم یدکی آن دچار مشکل نخواهید شد. کمپانی مونتاژ کننده به خوبی از پس این مهم برآمده و شرایطی را فراهم کرده است که دارندگان فیدلیتی با دغدغه تامین قطعات مواجه نباشند. علاوه بر طراحی مدرن، کابین لوکس و جادار و خدمات پس از فروش گسترده، مزیت مهم دیگر خرید قسطی فیدلیتی این است که از نظر امکانات رفاهی هرچه می‌خواهید همین جاست. فیدلیتی را باید یک خودرو همه چیز تمام در بخش خدمات رفاهی نام برد، این ماشین همه آنچه که مشتری ایرانی از یک شاسی بلند فول امکانات می‌خواهد را داراست.

 

طرح ویژه فروش اقساطی فیدلیتی با تحویل یک روزه

مزایای خرید اقساطی خودرو

مهم‌ترین مزیت شرکت در طرح فروش اقساطی فیدلیتی، همان دلیلی است که اکثر مردم به سمت خرید قسطی خودرو سوق داده می‌شوند؛ یعنی کمبود بودجه و مشکل تامین اعتبار. در این شرایط اگر با یک مجموعه معتبر و خوشنام وارد معامله شوید که با بهترین شرایط قسطی فیدلیتی عرضه کند، برد کرده‌اید. وقتی مجموعه‌ای مانند فرنام خودرو باشد که هم فیدلیتی را فوری به شما تحویل بدهد، هم به اندازه مبلغ پیش پرداخت سند را به نامتان بزند، هم اقساط را بلند مدت در نظر بگیرد، هم مشاوره رایکان پیش از خرید ارائه دهد و هم اجازه دهد با هر میزان پیش پرداختی صاحب فیدلیتی شوید، دیگر چه مانعی بر سر راه سواری گرفتن شما از این شاسی بلند متعلق به سرزمین اژدها وجود دارد؟!

 

بنابراین دیگر مزیت شرکت در طرح فروش اقساطی فیدلیتی این است که سطح معیشت و رفاه خانوادگی خود را ارتقا می‌دهید و صاحب یک ماشین لوکس و مدرن می‌شوید، بی اینکه هزینه زیادی در برابر کسب این مهم پرداخت کرده باشید. دیگر مزیت خرید ماشین به شیوه قسطی این است که سرمایه گذاری می‌کنید! اگر ثروتمند باشید که با بخشی از پولتان ماشین می‌خرید و مابقی را در دیگر بازارهای مالی شرکت می‌دهید و از این طریق سودآوری می‌کنید.

 

اگر در دهک‌های کم درآمد طبقه بندی می‌شوید به جای اینکه ماشین کار کرده یا مدل پایین بخرید و اصطلاحا پولتان را دور بریزید، با شرکت در طرح فروش اقساطی فیدلیتی صاحب خودرویی می‌شوید که روز به روز بر قیمت آن افزوده خواهد شد. و آخرین مزیت خرید قسطی خودرو، منضبط کردن خریدار در میزان مخارج ماهانه است. وقتی قسط داشته باشید به خوبی می‌توانید هزینه‌هایتان را مدیریت کنید.

 

طرح ویژه فروش اقساطی فیدلیتی با تحویل یک روزه

کلام آخر

بر اساس آنچه درباره مزایای شاسی بلند جذاب چینی و نیز مزایای خرید قسطی خودرو با توجه به بحران اقتصادی سال جاری گذشت، خرید قسطی فیدلیتی حتی با اوضاع و احوال اقتصادی کنونی یک اقدام منطقی است، به شرطی که بهترین شرایط فروش اقساطی فیدلیتی را پیدا کنید و پای یک معامله برد برد بنشینید. برای پیدا کردن بهترین مجموعه برای معامله لازم است تا به سابقه مرکز فروش قسطی فیدلیتی، میزان رضایت کاربران، زمان تحویل خودرو، نوع تنظیم قرارداد و مواردی از این دست دقت کنید. تنها در این صورت است که می‌توانید یک خرید اقساطی لذت‌بخش را تجربه کنید و از مزایای خرید خودرو به شیوه قسطی بهره‌مند شوید.

راه ارتباطی : 

 

درباره فرنام خودرو

فرنام خودرو یکی از مجموعه‌های فعال در حوزه فروش اقساطی خودرو است که اگرچه نسبت به دیگر رقبایش جوان‌تر است، اما به واسطه ثبت معاملات بسیار و با تکیه بر اعتماد مشتریانش توانسته با تجربه و دانش کافی، خدمات فروش اقساطی خودرو را به هموطنان سراسر کشور عرضه کند.

آدرس : اتوبان شهید قاسم سلیمانی (رسالت) خیابان مدائن خیابان اخلاقی

تماس با کارشناسان : 02177091218

جدیدترین مطالب سایت