طرز تهیه شکلات با بیسکویت و گردو

مجموعه : رپورتاژ آگهی
طرز تهیه شکلات با بیسکویت و گردو

در حال حاضر دسر شکلات با بیسکوییت و گردو،  یکی از پرطرفدار ترین دسرها میباشد.این دسر به دلیل داشتن گردو برای کودکان بسیار مفید است چرا که در گردو، منیزیم و فسفر، مقداری روی، آهن، کلسیم و سلنیوم وجود دارد که این مواد مغذی می‌توانند به رشد و سلامت کودکانتان کمک بسیاری کند.اضافه کنیم که دسر شکلات با بیسکوییت و گردو دارای ۴۴۲ کیلوکالری انرژی، ۴۷ گرم کربوهیدرات، ۷ گرم پروتئین و ۲۶ گرم چربی است.همچنین این شکلات بیسکوییتی با گردو مناسب برای جشن تولد، سالگرد ازدواج و مهمانی‌ها و دورهمی‌های شما است.در ادامه به طرز تهیه ان میپردازیم

 

۱.شکر دو پیمانه

۲.اب سه پیمانه

۳.بیسکوییت خرد شده ۳۵۰ گرم

۴.کره ۳۰۰ گرم

۵.گردوی خرد شده ۲۲۰ گرم

۶.پودر کاکائو ۱۰۰ گرم

۷.شکلات ۱۵۰ گرم

۸.شیر نصف پیمانه

ابتدا ماهیتابه مناسب را روی حرارت متوسط قرار دهید و شکر و آب را در آن بریزید. آنقدر آن را بهم بزنید تا شکر کاملا در آب حل شده و آب یکدست شود. سپس ۲۰۰ گرم کره را به این مخلوط اضافه کرده و به اندازه‌ای حرارت بدهید تا کاملا ذوب شود.گردو و بیسکوییت خرد شده را دریک کاسه بزرگ بریزید. آنها را مخلوط کرده و شربت ، آب و شکر را به آرامی به آن اضافه کنید و بهم بزنید.

 

خرید شکلات و کاکائو خارجی با قیمت های بی نظیر

سپس کره ذوب شده را به این مخلوط اضافه کرده و پس از هم زدن، مواد را به دو ظرف جداگانه انتقال دهید.پودر کاکائو را به محتویاتیکی از کاسه‌ها اضافه نموده و خوب بهم بزنید. از این مخلوط برای پوشاندن کف سینی فر و از مخلوط ظرف دیگر، برای روی آن به کار ببرید.

 

سپس برای ساخت شکلات مایع،یک کاسه را روی گرمای کم حرارت دهید به روش بن ماری، و شکلات، شیر و ۸۵ گرم کره را به آن اضافه کنید. مواد را به آرامی هم بزنید تا مخلوطییکدست از شکلات به دست آید.شکلات مایع را روی محتویات درون سینی فر بریزید و با یک لیسک آن را پخش کنید به گونه ایی که به تمام قسمت‌های مواد درون سینی برسد و در اخر سینی فر را به مدت سه ساعت در یخچال قرار دهید تا شکلات سفت شود.

 

طرز تهیه شکلات بیسکویتیخچالی

کافیستیک ظرف  انتخاب کنید و شکر و پودر کاکائو را اضافه کنید و آب را کم کم به آنها اضافه کنید و به خوبی هم بزنید وبعد از اینکه به خوبی مخلوط شدند 150 گرم کره را به آن اضافه کنید و روی حرارت شعله حدود 7 الی 8 دقیقه قرار دهید و به خوبی مخلوط کنید تا به جوش بیاید.سپس وقتی مخلوط شکر و کاکائو را از روی شعله برداشتید حدود 15 دقیقه فرصت دهید تا دمای آن متعادل شود و در اخر یک قاشق غذاخوری وانیل را اضافه کنید و دوباره مخلوط کنید. و سپس این مواد را روی بیسکویت های خرد شده بریزید و به خوبی مخلوط کنید و شکلات را به تمام نقاط پخش کنید.

 

شکلات بیسکوییتی خارجی

بیسکویت های خارجی تعداد بسیاری دارند اما تمامی آن ها به کشور های دیگر وارد نمی شوند.همچنین بیسکویت رژیمی خارجی نیز طرفداران زیادی دارد.بیسکوییت خارجی رژیمی مانند بیسکویت های رژیمی داخی بسیار مهم اند. چرا که نمیتوان ان را در  تمامی مراکز خرید دریافت کرد یکی از مهم ترین دلایل آن قیمت بالای بیسکویت های خارجی می باشد.همچنین خرید انواع بیسکویت خارجی به دلیل بالا و پایین شدن قیمت ارز کمی دشوار تر از خرید انواع بیسکویت داخلی است.

همچنین بیسکویت رژیمی نیز به دلیل اینکه معمولا از شیرین کننده های طبیعی در آن استفاده می شود، قیمت بالاتری نسبت به بیسکویت های ساده دارد.در ادامه به انواع بیسکویت خارجی که در بازار های جهانی به فروش می رسند و در بازار های داخلی نیز عرضه می گردند میپردازیم؛

 

۱.بیسکویتloacker

۲.بیسکویتoreo

۳.بیسکویت اوت کرانچ

۴.بیسکویت خارجی لکسوس

۵.بیسکویت لیدی فینگر

۶.بیسکویت وافل

 

طرز تهیه شکلات بیسکوییت پتی بور

یک کاسه را روی حرارت کم شعله قرار میدهیم انهم به روش بن ماری، سپس شکلات و شیر و ۸۵ گرم کره را به ان اضافه مینماییم و مواد را به ارامی هم میزنیم تا مخلوطییکدست از شکلات به دست اید.حال شکلات مایع ما اماده است.

 

خرید نسکافه و قهوه با قیمت پایین

 

طرز تهیه بیسکوییت شکلاتی بدون کره

تهیه بیسکوییت شکلاتی بدون کره خیلی ساده است این دسر یک دسر رژیمی و مناسب برای کودکانتان میباشد به جای به کار بردن کره از کره بادام زمینی استفاده میکنیم که کره ایی مغذی و برای افرادی که رژیم غذایی دارند گزینه بسیار مناسبی است در ادامه به تهیه ان میپردازیم؛

 

مواد مورد نیاز:

تخم مرغ درشت : یک عدد

آرد : یک چهارم پیمانه

کرهی بادام زمینی : یک دوم پیمانه

شکر دانه ریز : یک دوم پیمانه

بکینگ پودر : یک دوم قاشق چایخوری

عصارهی وانیل : یک قاشق چایخوری

تخم مرغ و شکر را در  ظرفی ریخته با درجه ی تند همزن چند دقیقه هم بزنید تا کاملا کش دار و کرم رنگ شود و کره ی بادام زمینی را به مواد اضافه کنید و با درجه ی تند همزن خوب مواد را مخلوط کنید تا یک مایعیک دست به دست بیاید.سپس یک قاشق چایخوری عصاره ی وانیل ( یایک قاشق چایخوری پودر وانیل شکری) به مواد اضافه کنید و مواد را خوب با هم مخلوط کنید در اخر آرد را به مواد اضافه می کنیم.

 

ابتدا یک دوم پیمانه آرد را با بکینگ پودر مخلوط کرده آن را الک می کنیم و اینآرد را ارام ارام به مواد اضافه می کنیم و مواد را خوب با هم مخلوط می کنیم. بایدیک خمیر مثل حلوا به دست بیاید.نکته؛ اگر نیاز بود کمی بیشتر از یک دوم پیمانه آرد به مواد اضافه می کنیم.فر را روی دمای 350 فارنهایتیا 177 درجه ی سانتیگراد روشن کنید. شرکت اسوکالا

 

جدیدترین مطالب سایت