کاربردی ترین وسایل مخصوص اسباب کشی در “فروشگاه ایزی پک”

مجموعه : رپورتاژ آگهی
کاربردی ترین وسایل مخصوص اسباب کشی در “فروشگاه ایزی پک”

در اسباب کشی نوین و امروزی علاوه بر کارتن اسباب کشی لوازم جانبی دیگری نیز مانند پلاستیک حبابدار، بقچه لباس و چسب پهن و چسب رنگی نیاز است. حالا اینکه به چه درد ما میخورد را در ادامه توضیح خواهیم داد. اول از همه بدانیم که متریال بسته بندی چه تاثیری در اسباب کشی دارد و چرا باید از ابزارهای درجه یک بازار استفاده کنیم؟

 

متریال بسته بندی چه تاثیری در جابجایی ما دارد؟

هر کاری ابزار مختص به خودش را دارد و اثاث کشی هم مانند هر کار دیگری لوازم مخصوص به خودش را میطلبد. در گذشته کارتن اسباب کشی تنها وسیله موردنیاز ما جهت بسته بندی اثاثیه منزل ما بود ولی امروزه با آگاهی و ترویج یافتن فرهنگ اسباب کشی در بین ایرانیان همه میدانند که برای ایمن سازی وسایل خانه لوازم جانبی نیز تاثیر بسزایی دارد. حالا چه متریال دیگری به جز کارتن اسباب کشی باید استفاده کنیم؟

 

پلاستیک حبابدار

پلاستیک ضربه گیر که همه ما با آن آشنا هستیم، در گذشته برای بسته بندی مرسولات پستی و وسایل شکستنی که کارخانه ها عرضه میکردند استفاده میشد. این ابزار با وجود حباب های مقاوم میتواند از 80% ضربات احتمالی به اثاثیه شما جلوگیری کند که وسایلی مانند مبلمان، شکستنی های داخل کابینت و عتیقجات شما که بسیار حساس اند و با یک ضربه کوچک احتمال اسیب دیدن آنها وجود دارد را میتواند تا حدود زیادی ایمن نگه دارد. البته این هم بگوییم که هر ضربه گیری مناسب برای اسباب کشی نیست! پلاستیک های 3 لایه و تهیه شده از مواد درجه یک کارخانه ها مناسب جابجایی شماست که باید از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. پیشنهاد ما فروشگاه ایزی پک می باشد.

 

بقچه لباس زیپدار

جهت بسته بندی و جابجایی البسه خود از چه لوازمی استفاده میکنید؟ درست است که کارتن اسباب کشی کار شما را راه میاندازد ولی برای هرچه بهتر و حرفه ای تر انجام گرفتن پروسه، استفاده از بقچه لباس کار هوشمندانه تری می باشد. فروشگاه ایزی پک با عرضه بقچه لباس در سه جنس پارچه ای، برزنتی و جاجیم در سایزهای متنوع این امکان را برای مشتریان در نظر گرفته که با توجه به نیاز خودشان یکی از این بقچه های را انتخاب نمایند و با بسته بندی پوشیدنی های خود اثاث کشی ایده  آلی را تجربه کنند. البته از این بقچه برای بسته بندی خرده ریزهای داخل کمد و وسایل آرایشی نیز استفاده میشود.

 

کاربردی ترین وسایل مخصوص اسباب کشی در "فروشگاه ایزی پک"

 

چسب پهن

فروشگاه ایزی پک انواع و اقسام چسپ پهن را در خودش جای داده تا شما مشتری عزیز بنا به سلیقه و نیاز خودتان از چسب رنگی پهن گرفته تا چسب کاغذی را از این فروشگاه تهیه نمایید. حال در ادامه انواع چسب ایزی پک را معرفی خواهیم کرد:

 

چسب پهن شفاف

چسب پهن شفاف همان چسبیست که سوپری ها عرضه میکنند و کیفیت و نوع چسبندگی دقیقا مانند همان است. اگر جابجایی کم مسافتی دارید و یا قصد بسته بندی خرده ریزهای منزل را دارید این چسب مناسب برای شماست.

 

چسب پهن شفاف همان چسب هایی است که در مغازه ها و سوپر مارکت های عرضه میشود و کیفیت و چسبندگی آن دقیقا مانند همان هاست. اگر جابجایی شما کوتاه مدت است ینی مسافت جابجایی کم میباشد این چسب مناسب برای بسته بندی وسایل شماست.

 

کاربردی ترین وسایل مخصوص اسباب کشی در "فروشگاه ایزی پک"

 

چسب پهن کریستال

چسب پهن کریستال همانطور که از نامش مشخص است رنگ کریستالی دارد و تقریبا مثل چسب شفاف عمل میکند. ولی از نظر کسشانی و قدرت چسبندگی یک مقدار متفاوت است. البته این هم ذکر کنیم که استفاده از چسب کریستال بهتر از چسب شفاف می باشد.

 

چسب کاغذی پهن

چسب کاغذی به دلیل جنس کاغذی که دارد یک مقدار کاربردش با سایر چسب ها متفاوت است یعنی شما به هیچ وجه نمیتوانید از این چسب جهت بسته بندی کارتن یا محکم کردن پلاستیک حباب دار استفاده کنید. در عوض جهت ثابت کردن درب های کنسول، کمد و کشو میتوانید از این چسب استفاده کنید تا رنگ وسیله شما از بین نرود.

 

چسب پهن رنگی

چسب پهن رنگی هم برای علامت گذاری استفاده میشود نه برای بسته بندی! فرض کنید تمامی لوازم اتاق خواب را داخل چند کارتن جای دادید ولی در حین بازکردن آن ها نمیتوانید تشخیص دهید که کدام کارتن برای اتاق خواب می باشد و کدام برای آشپزخانه. اینجاست که چسب رنگی به کمکتان می آید. هر رنگ چسب برای یک قسمت خانه به کار میرود مثلا کارتن هایی که رویش چسب قرمز رنگ چسبانده شده برای اتاق خوابتان می باشد.

 

“فروشگاه ایزی پک” راهی آسان برای خرید آنلاین انواع وسایل مخصوص اسباب کشی

فروشگاه ایزی پک با جای دادن تمامی این متریال با تنوع بالا سبب شده تا هر کسی با هر مدل اسباب کشی بتواند با این مجموعه همکاری داشته باشد. همچنین با ارسال رایگان و سریع، میتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

 

برای مشاهده محصولات مختلف فروشگاه ایزی پک و خرید آنلاین می توانید نام ایزی پک را در گوگل سرچ کنید و یا به صورت مستقیم وارد نشانی www.easypackshop.ir شوید و محصولات بسیار کاربردی و مخصوص اسباب کشی را مشاهده و اقدام به خرید آنلاین نمایید.

جدیدترین مطالب سایت