فروشگاه اینترنتی لباس – بانی مد

مجموعه : رپورتاژ آگهی
فروشگاه اینترنتی لباس – بانی مد

اگر بخواهیم به معرفی یک فروشگاه اینترنتی لباس که برندهای مطرحی را ارائه می کند بپردازیم، فروشگاه جوان بانی مد را نام می بریم که ازسال 92 کار خود را آغاز کرده اند. این فروشگاه اینترنتی برندهای جین وست استرالیا، ساموئل اند کوین، بالنو و جوتی جینز را به مشتریانش ارائه می کند.

 

وبسایت فروشگاه اینترنتی در عین سادگی و سهولت کاربری دسته بندی لباس مردانه، لباس زنانه، لباس بچه گانه به شما نشان می دهد و به راحتی می توانید لباس های مورد نظر خود را پیدا کرده و از طریق یک درگاه امن خرید خود را انجام دهید.

 

علاوه بر ارسال رایگان به سراسر کشور برای خریدهای بالای 80 هزار تومان ، 12 تا 20 درصد مبلغ هر خرید را بصورت اعتبار خرید بعدب به مشتریانش اهدا می کند و همچنین بعد از خرید شما تا هفت روز فرصت دارید که خریدتان را تعویض نمایید.

 

هم چنین به دلیل وجود فروشگاه های جین وست، ساموئل اند کوین و بالنو شما می توانید خریدی که از روی سایت انجام داده اید را از طریق فروشگاه ها تعویض نمایید.

 

نکته ی مهمی که وجه تمایز این فروشگاه اینترنتی ایجاد کرده است ، برگزاری مسابقات هفتگی، کمپین ها و چالش های مهیج با جوایز بسیار است. نمونه ای از این کمپین ها #با_طبیعت_هستم یا مسابقه ی سلفی اینستاگرامی #حال_من_اینطوره می باشد.

 

هم چنین در مناسبت های مختلف پیشنهادات ویژه ای ارائه می شود که بهترین فرصت برای خرید لباس های با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد.

 

کانال های ارتباطی فروشگاه بانی مد از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، کانال تلگرام، گوگل پلاس، فیسبوک و … است که به راحتی می توانید با آنها ارتباط برقرار کنید و از طرح  ها و تخفیف های بی نظیر آن بهره مند گردید.

 

کانال تلگرام : https://t.me/banimodeir

صفحه ی اینستاگرام: instagram.com/banimode.ir/

جدیدترین مطالب سایت