فروشگاه کاغذ دیواری پرشین راگ کجاست؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
فروشگاه کاغذ دیواری پرشین راگ کجاست؟

فروشگاه کاغذ دیواری پرشین راگ کجاست؟

پرشین راگ یک فروشگاه آن لاین فروش کاغذ دیواری است  که با تکیه بر استفاده از برنامه نویسی پیشرفته برای ایجاد یک محیط حرفه ای فروش دیوار پوش می باشد. یکی از مزیتهای آن استفاده از طرح های جدید و با جنسهای با کیفیت می باشد. شما با استفاده از تخفیف های شب یلدا و جمعه سیاه می توانید یک خرید موفق از این فروشگاه داشته باشید.

 

طراحی ساده و استفاده از عکس های با کیفیت باعث شده تا خرید اینترنتی برای طراحان و مصرف کنندگان یک تجربه لذت بخش باشد. طرح های جدید و سه بعدی را در قسمت های مربوطه می تونید براحتی پیدا کنید.  خرید از یک محیط تخصصی کاغذ دیواری با قیمت های مناسب برای طراحان دکوراسیون داخلی یک فرصت بسیار خوب و طلایی می بلشد. پس همین حالا به فروشگاه پرشین راگ سر بزنید و با قیمت های مناسب خرید کنید.

 

در زیر شما می توانید چند طرح جدید زیبا و منحصر بفرد از این فروشگاه را ببینید.

 

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی پرشین راگ طرح ۱

این طرح یکی از بهترین طرح های اتاق پذیرایی پرشین راگ می باشد. همانطور که در عکس قابل مشاهده است گل های کلاسیک روی دیوار دارای یک پشت زمینه  طوسی می باشد. استفاده از مبل کلاسیک با روکش بنفش از ویژگیهای این تصویر می باشد. 

رنگ طوسی روی دیوار یک رنگ خنثی محسوب می شود که باعث می شود روکش های زیبای مبل بیشتر به چشم بیاید. این طرح کلاسیک از آلبوم اگنس انتخاب شده است. از دیگر ویژگیهای این دیوار پوش پر و شلوغ بودن طرح آن است که با استفاده از روکش های ساده پیچیدگی در اتاق پذیرایی کاهش یافته است.

 

کاغذ دیواری ساده پرشین راگ طرح ۲

 

فروشگاه کاغذ دیواری پرشین راگ کجاست؟

 

این یک طرح ساده و زیبا برای اتاق نشیمن می باشد. همانطور که در عکس مشخص است گل های قهوه ای این طرح که بسیار ساده طراحی شده با یک مبل با روکش سفید که یک رنگ خنثی محسوب می شود تزیین شده است. رنگ کوسن نیز به رنگ قهوه ای انتخاب شده تا هارمونی داخل اتاق از نظر دکوراسیون داخلی حفظ گردد. در داخل اتاق یک میز قرار داده شده که یک گلدان با گل های شبیه به طرح دیوارپوش قرار داده شده است. سادگی این طرح از ویژگیهای این تصویر است که باعث شده تا اتاق نشیمن دارای زک فضای آرامش بخش شود. از کفپوش ها نیز نباید غافل شوید. رنگ و طرح آنها نیز باید با دیوارپوش و کاغذ دیواری هماهنگ باشد. اگر از طرح ساده بر روی دیوار استفاده کردید طرح های پیچیده تری را برای کف پوش انتخاب کنید. و برعکس.

 

کاغذ دیواری کلاسیک پرشین راگ طرح ۳

فروشگاه کاغذ دیواری پرشین راگ کجاست؟

 

این طرح برای اتاق خواب انتخاب شده است. به نحوه چیدمان المانهای دکوراسیون داخلی در داخل اتاق خواب توجه کنید. سپس طرح روی دیوار را با آنها مقایسه کنید. رنگ کاغذ دیواری قهوه ای می باشد که یک رنگ گرم محسوب می شود و در داخل اتاق خواب حس خوب و امنیت را به ارمغان می آورد. اگر به طرح دوی دیوار دقت کنید متوجه می شوید که طراح از یک طرح کلاسیک استفاده کرده است.  سایر اجزا نیز دارای یک طرح نسبتا ساده می باشند. اگر به بالش های روی تخت دقت کنید می بینید که دارای گل های زیبا هستند که با طرح دیوارپوش شبیه می باشد. چراغ خواب نیز دارای یک طرح مدرن می باشد. کفپوش و تخت خواب نیز دارای طرح های ساده هستند که باعث شده تا طرح روی دیوار بیشتر به چشم بیاید. رنگ تخت خواب نیز سفید انتخاب شده است. سفید یک رنگ خنثی است که می توانید رنگ های دلخواه خود را با آن براحتی ست کنید.

 

کاغذ دیواری پرشین راگ طرح ۴

فروشگاه کاغذ دیواری پرشین راگ کجاست؟

 

طرح شماره ۴ دارای یک نقش ساده برای اتاق پذیرایی می باشد. این طرح دارای گل های ساده و خلوت می باشد. همانطور که میبینید پس زمینه کاغذ دیواری پذیرایی دارای رنگ قهوه ای می باشد. رنگ مبل سفید می باشد ولی رنگ کوسن مبل قهوه ای می باشد. همین هماهنگی باعث شده تا هارمونی بین رنگ ها داخل اتاق پذیرایی حفظ گردد. طرح روی مبلمان به عمد ساده و بدون طرح می باشد. رنگ شیدهای آباژور کنار مبل نیز قهوه ای است که با هماهنگی با رنگ پس زمینه دیوار پوش انتخاب شده است.

 

طرح شماره ۵ کاغذ دیواری پشت تلویزیون پرشین راگ

فروشگاه کاغذ دیواری پرشین راگ کجاست؟

طرح راه راه پشت تلویزیون که دارای خطوط منحنی شکل می باشند در عین سادگی زیبایی منحصر به فردی دارند.رنگ طوسی و سیاه خطوط منحنی که یک رنگ خنثی است از یک طرف و سادگی طرح از طرف دیگر باعث می شود هنگام تماشای تلویزیون باعث مزاحمت شما نشود.

رنگ پس زمینه نیز سفید انتخاب شده است. تلویزیون روی دیوار نصب شده است و یک میز تلویزین نیز در زیر آن قرار گرفته است. طرح کف نیز ساده می باشد. المانهای دیگر دکوراسیون داخلی نیز با هماهنگی یکدیگر انتخاب شده اند.

 

نحوه نصب

مانند رنگ، دیوارپوش قبل از اجرا نیاز به آماده سازی سطح مناسب دارد.  علاوه بر این، دیوارپوشها برای همه اتاقها مناسب نیستند.  برای مثال، دیوارپوش حمام ممکن است به دلیل بخار زیاد به سرعت خراب شود (اگر با پوشش خاصی پوشیده نشده باشد).  آماده سازی مناسب شامل تعمیر هر گونه نقص در دیوار خشک یا گچ و حذف مواد سست یا چسب های قدیمی است.  برای پرداخت بهتر با کاغذهای نازک تر و دیوارهای با کیفیت پایین تر، دیوار را می توان ابتدا با کاغذ آستر به صورت متقاطع (افقی) خط کشی کرد.  اندازه گیری دقیق اتاق (طول، عرض و ارتفاع) به همراه تعداد بازشوهای پنجره و در برای سفارش دیوارپوش ضروری است.  طرح های بزرگ یا تکراری، در یک الگو را می توان با کار کردن از رول های متناوب کاغذ، برش داد و به صورت اقتصادی تر آویزان کرد.

 پس از اینکه کاغذ دیواری پشت چسبدار مرطوب شد، بعد از چند دقیقه چسب فعال می شود. سپس می توانید آن را روی دیوار بچسبانید.

 علاوه بر نصب معمولی روی دیوارها و سقف‌های داخلی، دیوارپوش ها به عنوان پوشش تزئینی برای جعبه‌های کلاه، جعبه‌های نوار، کتاب‌ها، قفسه‌ها و پنجره‌ها استفاده می‌شوند.

 

لیست قیمت کاغذ دیواری

برای دیدن لیست قیمت کاغذ دیواری می تونید به سایت پرشین راگ مراجعه کنید. آدرس این سایت در زیر آورده شده است.

 

https://www.epersianrug.com

 

قیمت دیوارپوش ها بستگی به ضخامت و کیفیت کاغذ آن بستگی دارد. ولی در بازار قیمت آنها در حدود ۱۸۵ هزار تومن به بالا می باشد. هر رول آنها دارای عرض در حدود ۵۳ و طول ۱۰۰۰ سانتیمتر می باشد. قیمت ها بر اساس کشور سازنده نیز متفاوت می باشد. معمولا ارزانترین قیمتها مربوط به کشور چین و ایران است. گرانترین دیوار پوشها نیز مربوط به کشور آلمان می باشد که قیمتی بالای ۸۰۰ هزار تومن دارند.

 

نحوه انتخاب طرح های جدید و سنتی

برای انتخاب نوع طرح کاغذ دیواری در اتاق خواب یا پذیرایی توجه به دکوراسیون اتاق اهمیت زیادی دارد. بنابر این باید ببینید وسایل دکوراسیون داخلی شما بیشتر شبیه به سبک مدرن می باشد یا بیشتر به سبک سنتی خریداری سده است. بعد از آن اگر وسایل خانه شما بیشتر به سبک مدرن بود باید طرح های مدرن را برای خرید دیوار پوش مد نظر قرار دهید. سپس نوبت به انتخاب رنگ می رسد که بستگی به بزرگی و کوچکی اتاق و نورگیر بودن  و یا تاریک بودن آن دارد. سوال اینجاست که چه نوع رنگی باید انتخاب کنید.  رنگ روشن و یا تیره؟ رنگ گرم و یا سرد. در پاسخ باید بگوییم که اگر اتاق شما تاریک و کوچک است بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید. اگر اتاق شما بزرگ و نورگیر است می توانید از رنگ های تیره مانند قهوه ای هم استفاده کنید.

جدیدترین مطالب سایت