فروش ایران خودرو اقساطی با شرایط عالی و کمترین پیش پرداخت

مجموعه : رپورتاژ آگهی
فروش ایران خودرو اقساطی با شرایط عالی و کمترین پیش پرداخت

انتظار برای ارایه طرح‌های ایران خودرو اقساطی از سوی این کمپانی خودروساز، بیهوده است. ایران خودرو مدت‌هاست که واگذاری خودروهای خود را به شرایط عجیب و غریب پیوند داده است.

از قرعه کشی گرفته تا انتظارهای طولانی مدت و پرداختهای سنگینی که توان تامین مالی آن برای بخش قابل توجهی از اقشار جامعه ممکن نیست.  در این شرایط چه باید کرد؟! قید ماشین دار شدن را زد یا ریسک معامله با مجموعه‌های فروش اقساطی خودرو را به جان خرید؟!

ما  شما را در این مطلب راهنمایی خواهیم کرد تا تصمیمی عاقلانه بگیرید. با ما همراه باشید.

 

آیا خرید ایران خودرو اقساطی منطقی است؟

عده‌ای در برابر خرید ایران خودرو اقساطی مقاومت می‌کنند، زیرا معتقدند وقتی می‌شود خودرو صفر را به صورت نقدی خرید چه اصراری است که بدهکار شویم؟! این عده از طرفداران معامله با کمپانی خودروساز هستند و در هر شرایطی دلشان می‌خواهد با جایی معامله کنند که مو لای درز اعتبارش نرود.

 

مساله اینجاست که اگر به جای خرید ایران خودرو اقساطی به سراغ خرید از کارخانه برویم، اولا اصلا مشخص نیست که تا چه زمانی باید صبر کنیم تا برنده قرعه کشی شویم، چه بسا این انتظار سال‌ها هم به طول بیانجامد، زیرا تقاضا برای خرید اقساطی محصولات شرکت ایران خودرو بسیار زیاد است و تعداد خودرو محدود.

 

ثانیا هزینه کامل یک خودرو را باید از کجا تامین کرد وقتی کمپانی خودروساز تمامی هزینه قیمت کلی ماشین را در دو مرحله دریافت می‌کند؟ بخش قابل توجهی از مردم کشور ما درآمد آنچنانی ندارند که پس انداز بزرگی در حساب خود داشته باشند. به طوری که حتی اگر به فرض محال، خانواده‌ای بتواند ماهانه ۱۰ میلیون تومان پس انداز کند، بعد از گذشت ده ماه تنها ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه خواهد داشت که با این رقم نمی‌توان برای خرید نقدی هیچ خودروی صفری اقدام کرد.

 

ثالثا اگر به جای ایران خودرو اقساطی به سراغ خرید نقدی برویم و تصمیم داشته باشیم صبوری کنیم تا برنده قرعه کشی شویم، با توجه به تورم افسار گسیخته روز به روز از قدرت خرید ما کاسته و بر قیمت نهایی خودروها افزوده می‌شود، لذا هر روزی که خرید خودرو را به تعویق بیاندازیم، ضرر کرده‌ایم.

 

بنابراین برای بخش قابل توجهی از متقاضیان خرید خودرو راهی جز ایران خودرو اقساطی باقی نمانده است. کما این که کسانی که از افت و خیزهای اقتصادی سر در می‌آورند، هم توصیه می‌کنند در جوامعی که تورم با شیب تند میل به صعود دارد، صرف کردن پس‌انداز برای خرید وسیله‌ای قابل استهلاک، ابدا به صلاح نیست و باید به ایجاد سرمایه از پس انداز موجود فکر کرد تا خرج کردن سرمایه.

 

چرا خرید خودرو دست دوم به صلاح نیست؟

عده‌ای وقتی می‌بینند که با اوضاع و احوالی که سطح درآمدها در کشور ما دارد و اجناسی که هر روز گران می‌شود، امکان خرید نقدی خودرو صفر وجود ندارد، باز هم حاضر به شرکت در طرح‌های فروش اقساطی کرمان موتور، سایپا یا ایران خودرو نیستند و معتقدند در چنین شرایطی خرید خودرو دست دوم است که چاره کار نام دارد.

 

اما واقعیت این است که معایب خرید خودرو کارکرده اینقدر زیاد است که هرگز راه حلی منطقی محسوب نمی‌شود.

 

هر چقدر که با شرکت در طرح‌های خرید ایران خودرو اقساطی در واقع یک سرمایه گذاری منطقی انجام داده‌اید، با خرید ماشین دست دوم سرمایه خود را در چاه می‌ریزید! زیرا اولا هر سال که میگذرد از ارزش خودرو شما کم می‌گردد، چون ماشین شما قدیمی شده است و ثانیا ایراداتش بیشتر مشخص می‌شود و هزینه بیشتری باید صرف تعمیر و نگهداری آن کنید.

 

بنابراین و در واقع شما بابت هزینه کمتری که برای خرید ماشین کار کرده پرداخته‌‌اید، سود نکرده‌اید، بلکه باید به اندازه قیمت تمام شده یک خودرو صفر، خرج تعمیر، نگهداری و سوخت رسانی به خودرو کارکرده کنید.

مساله اینجاست که با شرکت در طرح ایران خودرو اقساطی یک خودرو صفر می‌خرید که شما اولین راننده آن خواهید بود، اما وقتی خودرو کارکرده می‌خرید معلوم نیست قبل از شما چند نفر از آن سواری گرفته‌اند و چطور از اتومبیلشان نگهداری کرده‌اند.

 

برای خرید ایران خودرو اقساطی سراغ چه مجموعه‌ای برویم؟

فروش ایران خودرو اقساطی با شرایط عالی و کمترین پیش پرداخت

برای معامله باید به سراغ مجموعه‌ای رفت که سابقه و پیشینه مشخصی داشته باشد و بهترین سند از عمل به تعهدات و مشتری‌مداری آن، گواه مشتریان باشد.

بهترین تبلیغ در هر زمینه‌ای وقتی اتفاق می‌افتد که کاربران و مشتریان از خدمات یک مرکز رضایت داشته باشند و دیگران را به استفاده از خدمات همان مجموعه سوق دهند.

اتفاقی که برای سایا خودرو به بهترین شکل افتاده است، به طوری که این مرکز از سوی مشتریان لقب معتبرترین و بهترین مجموعه خرید ایران خودرو اقساطی را دریافت کرده است و هم اکنون نه تنها متقاضیان خرید خودرو در تهران، بلکه در سراسر کشور به مشتریان این مرکز تبدیل شده‌اند.

سایا خودرو به پاس سال‌ها فعالیت آگاهانه در بازار خودرو نزد دوست و رقیب از اعتبار و خوشنامی برخوردار است و تا کنون حتی یک مورد گزارش مبنی بر بدعهدی، عدم تحویل به موقع و عدم عمل به تعهدات گزارش نشده است.

با این اوصاف می‌توانید با خیال راحت برای ایران خودرو اقساطی سراغ سایا خودرو بروید و از یک معامله اقساطی اصولی، لذت ببرید.

 

کدام محصولات ایران خودرو توسط سایا خودرو در طرح فروش اقساطی عرضه می‌شود؟

طرفدار کدام یک از محصولات ایران خودرو هستید؟ خودرو ملی سمند و انواع آن؟ یا شیر فرانسوی پژو 206 در تیپ‌های متعدد؟ نظرتان درباره رانا و ۲۰۷ چیست؟ دنا پلاس و تندر ۹۰ هم شنیده‌ایم که طرفداران بی‌شماری دارند، پژو ۲۰۰۸ و هایما هم می‌توانند گزینه‌های جذابی برای خرید ایران خودرو اقساطی باشند، مگر نه؟!

راستی! تا به حال مجموعه‌ای را دیده‌اید که با این سطح از تنوع محصولات، با شرایط اقساطی خودرو واگذار کند؟! حق دارید اگر پاسختان منفی باشد، اما سایا خودرو تمامی این خودروها را با شرایط و مزایای فوق‌العاده و استثنایی عرضه می‌کند.

تعجب زده‌تر خواهید شد اگر بدانید طرح فروش اقساطی سایپا تحویل فوری نیز از سوی همین مجموعه با تنوع بی نظیر تولیدات دومین کمپانی بزرگ خودروسازی ایران، همراه است و در حال حاضر امکان شرکت در این طرح‌ها نیز برای شما وجود دارد.

 

برای خرید اقساطی ایران خودرو از سایا خودرو چه موقع اقدام کنیم؟

بهترین زمان برای خرید ایران خودرو اقساطی همین امروز است. از ما می‌شنوید، همین الان گوشی تلفن را بردارید و با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید. اگر زود دست به کار شوید، تعطیلات نوروز با خودرو جدید خود به سفر خواهید رفت.

پیشنهاد می‌کنیم فریب برخی که توهم دانایی دارند را نخورید. این افراد  غالبا به همه توصیه می‌کنند که تا ثبات بازار دست از خریدهای اساسی بردارند، اما واقعا چه کسی می‌داند بازار چه زمانی به ثبات خواهد رسید؟!

تجربه ثابت کرده است که صبر کردن برای کاهش قیمت‌ها هرگز محقق نشده است و انتظار برای ارزانی، جز ضرر هیچ دستاوردی نداشته است. خرید ایران خودرو اقساطی اگر این طرف سال انجام شود، قطعا با سود چند میلیون تومانی برایتان همراه خواهد بود، زیرا هرچه زمان بگذرد از ارزش پول و قدرت خرید آن کاسته می‌شود و بر قیمت کالاها افزوده می‌شود.

از آن جایی که عوامل باربط و بی ربط بسیاری هستند که قادرند تا در بازار حباب ایجاد کنند، برای خرید و تصمیم‌های مالی بزرگ، دست روی دست گذاشتن هرگز به صلاح نبوده و نیست.

 

بهترین شرایط برای خرید اقساطی ایران خودرو شامل چه مواردی است؟

فروش ایران خودرو اقساطی با شرایط عالی و کمترین پیش پرداخت

برای پاسخ به این سوال که شرایط عالی و ویژه برای ایران خودرو اقساطی شامل چه مواردی است، باید ابتدا با هم مرور کنیم که اگر شرایط مراکز فروش محصولات ایران خودرو چگونه باشد، ما از خرید ماشین قسطی لذت می‌بریم.

اگر قلم و کاغذ برداریم و بخواهیم شرایط مد نظرمان را بنویسیم، قطعا به موارد زیر اشاره خواهیم کرد:

 

امکان خرید اقساطی تمامی محصولات ایران خودرو، سایپا و دیگر خودروسازان داخلی (تنوع بالای محصولات)

امکان خرید اقساطی خودروهای مونتاژی

امکان خرید اقساطی خودروهای خارجی محبوب جاده‌های ایران از جمله بهترین خودروهای چینی و کره‌ای

امکان خرید اقساطی خودرو با قیمت واقعی و به دور ازحباب‌های کذایی

امکان دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید اقساطی خودرو

امکان تعیین اقساط بلندمدت برای پرداخت آسان‌تر

تحویل فوری و آنی تمامی خودروهای خریداری شده

ثبت سند به نام خریدار پس از طی شدن مراحل معمول اداری

امکان خرید ایران خودرو اقساطی با کم‌ترین سرمایه و پیش پرداخت

امکان تعیین مبلغ اقساط بر اساس توان مالی ما

تنظیم قراردادهای شفاف و عمل به تمامی تعهدات مندرج در قرارداد از سوی فروشنده

 

حال که این شرایط مطرح گردید، خوب است بدانید که تمام موارد فوق را سایا خودرو در طرح فروش ایران خودرو اقساطی به عنوان خدمات برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

 

بنابراین با هر توان مالی که دارید، وقتش رسیده است که صاحب خودرو شوید یا خودرو قدیمی خود را تعویض کنید.

 

دیگر زمان دست دست کردن و منتظر نشستن به پایان رسیده است، زیرا هرگز هیچ مجموعه‌ای را نخواهید یافت که هم به شما ایران خودرو اقساطی بفروشد و هم تمامی خدمات و مزایایی که عنوان شد را برای شما در نظر بگیرد.

 

برای اطلاع از جزییات طرح خرید قسطی محصولات ایران خودرو و نیز استعلام قیمت روز تمامی محصولات این کمپانی خودروساز همه روزه در ساعات کاری با مراکز فروش سایا خودرو تماس حاصل نمایید.

جدیدترین مطالب سایت