فروش خودرو به صورت نقد و اقساط : مبین خودرو

مجموعه : رپورتاژ آگهی
فروش خودرو به صورت نقد و اقساط : مبین خودرو

خودرو تنها وسیله ای برای تردد های شهری و جاده ای نیست، بلکه یک دارایی بسیار باارزش است، که کمک می کند از لحظات خود لذت ببرید و در سفرهای درون و برون شهری آرامش و آسایش بیشتری داشته باشید. فروش خودرو به صورت نقد و اقساط در مبین خودرو  شرایط، بهره مندی تمامی علاقه مندان این وسله رفاهی را به صورت اعتباری و یا نقدی فراهم می کند، تا بتوانند با سرعت بیشتری به سمت رویاهای خود حرکت کنند.

 

فروش اقساطی خودرو در سالهای اخیر به دلیل نوسانات بازار خودرو و همین طور تحریم های اقتصادی و افزایش نرخ ارز، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، زیرا با افزایش بی سابقه قیمت خودروهای خارجی و به دنبال آن خودروهای داخلی بسیاری از اقشار جامعه از خرید این وسیله رفاهی منصرف شده و یا مجبور به خرید خودرویی پایین تر از سطح انتظار خود شده اند، که در این صورت استفاده از شرایط فروش اقساطی برای این قشر از جامعه یک فرصت استثنایی و امتیاز بسیار خوب به همراه داشته است، بطوریکه تنها با پرداخت نیمی از مبلغ خودرو می توانند مالکیت آن را به دست آورند و بدون کوچکترین توجیهی با افزایش قیمت ها و نوسانات بازار نسبت به پرداخت اقساط آن اقدام نمایند.

 

لیزینگ های بسیاری در زمینه فروش خودرو به صورت نقد و اقساط فعالیت می کنند، و در تلاش هستند تا با ارائه تسهیلات بهتر و ساده تر، سهم بیشتری از این بازار یزرگ معاملاتی را از آن خود نمایند و عملکرد موفقی داشته باشند.

 

مجموعه معتبر مبین خودرو از محبوبترین مجموعه های فروش خودرو به صورت نقد و اقساط در تهران است، که در زمینه فروش انواع خودروهای داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت فعالیت می کند، و تمامی محصولات خود را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان در سراسر کشور می گذارد.

 

فروش خودرو به صورت نقد و اقساط : مبین خودرو

فروش اقساطی خودرو تحویل فوری در مبین خودرو

تسهیلات فروش اقساطی خودرو بسته به نوع، مدل، برند سازنده و مبلغ پیش قسط خودرو متفاوت است، و معمولا مجموعه های مختلف لیزینگ خودرو، محصولاتشان را مطابق با سیاست های کاری خود و شرایط متفاوتی عرضه می کنند، تا بتوانند سهم بیشتری از فروش اقساطی خودرو را به خود اختصاص دهند.

 

از این رو با مراجعه به مراکز معتبر لیزینگ خودرو، که نمایندگی برخی کمپانی های داخلی نظیر مدیران خودرو، پارس خودرو، گروه صنعتی بهمن، ایران خودرو و سایپا را نیز در شناسنامه خود دارند، می توان انواع خودروهای داخلی و خارجی را با خیالی آسوده و پایین ترین نرخ سود شرکتی خریداری کرد، که یک اقدام بسیار منطقی و مطمئن می باشد.

 

فروش اقساطی خودرو تحویل فوری از مهمترین نقاط قوت خریدهای اعتباری است، زیرا در این صورت تا پایان دوره بازپراخت اقساط و مالکیت قطعی خودرو می توان از خودروی خریداری شده نهایت لذت را برد. پرداخت مقطعی و طولانی مدت قیمت خودرو، حداقل پیش پرداخت و فروش خودرو تحویل فوری از سری مزایای خرید از این مجموعه های معتبر است.

 

فروش اقساطی ایران خودرو در مبین خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو از دیگر راهکارهایی است که این کمپانی قدرتمند داخلی برای حفظ بازار خود در شرایط اقتصادی فعلی در کنار طرح های پیش فروش خودرو و فروش نقدی استفاده می کند، تا تمامی علاقه مندان محصولات این مجموعه که امکان خرید نقدی خودرو را ندارند، بتوانند با قیمتی بسیار مناسب از تسهیلات اعتباری و فروش اقساطی ایران خودرو استفاده کنند، که می توان گفت این روش یک برنامه ریزی مثبت و سازنده است که به خوبی توازن مورد نظر را بین بازارهای عرضه و تقاضا به وجود آورده است.

 

این مجموعه معتبر خودروسازی در زمینه  تولید خودروهای داخلی و  مونتاژ انواع خودروهای ساخت کمپانی سیتروئن در فیس لیفت های مختلف فعالیت می کند و همواره مورد اعتماد و رضایت مشتریان بوده است. دنا، دنا پلاس، سمند، تندر 90، پژو 206، پارس، 405 ،207 و غیره از سری تولیدات صنایع ایران خودرو است که به دلیل زیبایی در طراحی، شتاب بالا، فرمان پذیری عالی، بدنه مستحکم فولادی و مصرف پایین سوخت، طرفداران بسیار زیادی دارند.

 

با توجه به قیمت بسیار بالای انواع خودروهای خارجی، استفاده از طرح های فروش اقساطی خودرو  یک فرصت استثنائی برای علاقه مندان خرید خودرو است، که کمک می کند تمامی اقشار جامعه از این وسیله رفاهی و محبوب بهره مند شوند. شرایط فروش خودرو به صورت نقد و اقساط در مجموعه های مختلف لیزینگ خودرو متفاوت است، اما همواره به دلیل دوران طولانی بازپرداخت اقساط و بازگشت سرمایه به شرکت های لیزینگ خودرو، قیمت فروش اقساطی خودرو قدری بالاتر از پیش فروش و فروش نقدی خودرو می باشد که دلایل آن به خوبی شرح داده شد، البته این در حالی است که با روند صعودی افزایش قیمت خودرو کماکان فروش اقساطی ایران خودرو به نفع مشتریان این محصولات می باشد به طوریکه می توان از آن به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت یاد کرد.

 

فروش اقساطی سایپا در مبین خودرو

صنایع تولیدی سایپا دومین قطب خودروسازی در کشور از نظر ظرفیت تولید و تقاضا در بازار است، این مجموعه نیز همانند ایران خودرو در زمینه تولید انواع خودروهای بومی و همین طور مونتاژ خودروهای خارجی در فیس لیفت های مختلف فعالیت می کند، و فروش اقساطی سایپا در مبین خودرو  به دلیل مصرف سوخت بسیار پایین، قیمت مناسب، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری، شرایط نقل و انتقال ساده تر و بسیاری موارد دیگر طرفداران بسیار زیادی دارد، که در این میان بالاترین آمار فروش اقساطی سایپا به پراید تعلق می گیرد، که به دلیل قیمت بسیار پایین و شرایط تعمیر و  نگهدرای ساده تر، برای بسیاری از اقشار جامعه مناسب می باشد، و اغلب از آن در مشاغل مختلفی نظیر تاکسی سرویس، اسنپ و آژانس نیز استفاده می شود. 

 

تیبا، سراتو، چانگان، ساندرو، کوییک، ساینا و غیره از دیگر تولیدات این مجموعه بزرگ خودروسازی هستند که در مدل های شاسی، نیم شاسی و شاسی بلند طراحی و عرضه می شوند و هر کدام از آن ها با توجه به سبک طراحی و آپشن های نصب شده، قیمت و غیره طرفداران خاص خود را دارند، و سهم قابل قبولی از معاملات خرید و فروش خودرو را به خود اختصاص داده اند.  

 

فروش خودرو به صورت نقد و اقساط در مجموعه های معتبر نمایندگی سایپا نیز بسته به نوع و مدل خودرو با شرایط مختلف عرضه می شود، و متقاضیان استفاده از انواع طرح های فروش اقساطی سایپا می توانند با مراجعه به شعب لیزینگ خودرو، محصولات مورد نظر خود را با پایین ترین نرخ سود شرکتی و به صورت اعتباری خریداری نمایند و در نهایت پس از پایان اقساط خودرو، مالکیت قطعی آن را نیز به دست آورند.

 

تسهیلات ویژه فروش اقساطی خودرو در مبین خودرو

مبین خودرو از معتبرترین و باسابقه ترین مجموعه های لیزینگ خودرو در کشور است که در زمینه فروش خودرو به صورت نقد و اقساط در تمامی برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی فعالیت می کند، و با عرضه محصولات خود با ساده ترین تسهیلات نقل و انتقال ممکن توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. تسهیلات ویژه فروش اقساطی ایران خودرو در این مرکز شامل پایین ترین نرخ سود شرکتی، خرید خودرو بدون نیاز به ضامن، پیش پرداخت همزمان با تحویل خودرو، اقساط بلند مدت بانکی به انتخاب مشتریان بین 12 الی 36 ماه، تنظیم سند بنام مالک و در رهن بانک و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

 

فروش خودرو به صورت نقد و اقساط : مبین خودرو

متقاضیان خرید و فروش خودرو به صورت نقد و اقساط با مراجعه به سایت اطلاع رسانی مبین خودرو و یا تماس با کارشناسان مجرب این مجموعه می توانند در خصوص شرایط واگذاری خودروها در هر مدل و برندی، اطلاعات لازم را کسب نمایند و یا در انتخاب انواع خودروهای داخلی و خارجی مشاوره بگیرند.

https://mobinkhodro.com/

جدیدترین مطالب سایت