فقط خانم های جوان بخوانند

مجموعه : رپورتاژ آگهی
فقط خانم های جوان بخوانند

فقط خانم های جوان بخوانند این یه پیج شخصی از دنیای زنونمه خوشحال میشم تجربیاتم و با شما در اختیار بزارم بی شک همه ی شما با نکات و جزییات بزرگ و کوچک خانه داری تا حدودی آشنایی دارید اما اگر دوست دارید در امر خانه داری حرفه ای تر عمل کنید بهتر است با این پیج همراه باشید تا با هم با نکات خانه داری اشپزی همسرداری فرزند پروری تغذیه گیاهان دارویی انواع ماسک خانگی درامدزایی در منزل و اموزش انواع هنر های زنانه بیشتر آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

 

 

 

از بین بردن لکه فرش:

شفاف کردن رنگ فرش : ابتدا روی فرش مخلوط تفاله چای و نمک بپاشید سپس با جاروبرقی جارو کنید تا رنگ فرش شفاف شود.

 

جلوگیری از جمع شدن فرش : فرش‌های ابریشم یا ماشینی زود جمع می‌شوند برای جلوگیری از جمع شدن فرش دور تا دور انرا از زیر با نوارهای چرمی بدوزید.

 

ضد عفونی و جلا دادن فرش : بعضی از میهمانان عادت دارند با کفش روی فرش‌های تمیز منزل شما بیایند ؛ بهتر است بعد از جارو زدن فرش دستمال بزرگ حوله‌ای را آغشته به آب و سرکه سفید کنید و آرام روی پرزهای قالی بکشید ، مقدار سرکه نباید زیاد باشد و گرنه به رنگ فرش آسیب می‌رساند.

 

شامپو فرش خانگی : اگر شامپو فرش در دسترس ندارید 2 قاشق چایخوری نمک + 1 قاشق چایخوری مایع ظرفشویی را در یک لیتر آب حل کنید و آن را خوب هم بزنید تا کف کند سپس از کف برای تمیز کردن فرش استفاده کنید.

 

برای خواندن مطالب بیشتر به لینک زیر بروید

https://www.instagram.com/saharnazriahi/

زندگی برتر

 

نکات مهم آشپز

آشنایی با ادویه های غذاهای مختلف

آشنایی با ماکارونی سبوس دار + نکاتی برای پخت ماکارونی سبوس دار

تکنیک های مهم آشپزی

صحیح ترین روش پاک کردن ماهی و میگو

ترفندهای آشپزی برای زندگی بهتر

ورود به پیج

 

 

همسرانه

همه خانم‌ها دلشان می‌خواهد قلب شوهرشان را كاملا تسخیر كنند.

 

جدیدترین مطالب سایت