فواید انجام فیزیوتراپی در منزل

مجموعه : رپورتاژ آگهی
فواید انجام فیزیوتراپی در منزل

یکی از خدمات پرستاری در منزل که می تواند بسیار مفید و تاثیرگذار باشد فیزیوتراپی است؛ خوشبختانه مجموعه های معتبری راه اندازی شده‌اند که برنامه های زیادی را به منظور آسایش و رفاه بیماران عزیز در منزل تدارک دیده اند. یکی از این اقدامات مفید فیزیوتراپی در منزل است.

 

اگر به هر دلیلی نیاز به انجام جلسات فیزیوتراپی دارید و تمایلی به رفتن به مراکز درمانی نداشته اید یا حوصله ترافیک های سنگین و شلوغی های شهر را ندارید بهترین گزینه برای شما فیزیوتراپی در منزل است که این جلسات تحت نظر پزشک و به واسطه کارشناسان فیزیوتراپی صورت می گیرد.

 

انجام خدمات فیزیوتراپی در منزل علاوه بر اینکه می‌تواند بر روند درمانی تاثیر روح بخشی را ایجاد کند بلکه کمک می کند تا بیمار سریعتر به شرایط طبیعی و عادی برگردد.

 

آرین طب جزء یکی از شرکتهای معتبر و شناخته شده در حوزه ارائه انواع خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل است که طیف وسیع و گسترده ای از خدمات مبتدی تا پیشرفته نظیر ویزیت پزشک متخصص در منزل، فیزیوتراپی در منزل، اجاره تجهیزات پزشکی، مراقبت از کودک در منزل، تزریق سرم در منزل، پرستاری از سالمند در منزل و….را با بالاترین کیفیت ها ارائه می نماید.

 

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی به شما کمک می‌کند تا عملکرد خودتان را پس از آسیب دیدگی یا ناتوانی جسمی و بیماری بازیابی نمایید و هر زمان که اقدام به استفاده از این خدمات داشته باشید به راحتی در دسترس شما خواهد بود حتی اگر نتوانید از مراجعه حضوری استفاده کنید انجام فیزیوتراپی در منزل بهترین پیشنهاد برای شماست.

فواید زیادی در خصوص فیزیوتراپی در منزل مطرح می‌شود که اصلی‌ترین آنها راحتی می باشد چرا که افرادی قادر به مراجعه به کلینیک فیزیوتراپی نیستند و می‌توانند بدون اینکه نیاز به همراه داشته باشند در منزل جلسات فیزیوتراپی را پشت سر بگذارند.

هزینه ی بابت حمل و نقل پرداخت نمی کنید و اعضای خانواده هم نیاز به مرخصی برای همراهی شما ندارند و تنها کافیست انرژیتان را بر روی فیزیوتراپی متمرکز کرده و به حفظ انگیزه خود کمک کنید.

 

انواع فیزیوتراپی

فیزیوتراپی شامل فیزیوتراپی کوتاه مدت، فیزیوتراپی بلند مدت، فیزیوتراپی ارتوپدیک، فیزیوتراپی نورولوژیک، فیزیوتراپی سالمندان ، فیزیوتراپی اطفال، فیزیوتراپی قلبی ریوی می شود.

 

مثلاً ممکن است شما در پرستاری از سالمند در منزل یا مراقبت از کودک در منزل پس از تجویز پزشک نیاز به انجام فیزیوتراپی اطفال یا فیزیوتراپی سالمندان داشته باشید که به راحتی به واسطه شرکت های ارائه دهنده خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل همانند آرین طب می توانید به بهترین شکل ممکن این خدمات را دریافت کنید.

فواید انجام فیزیوتراپی در منزل

اهمیت انجام فیزیوتراپی در منزل

به صورت کلی فیزیوتراپی بسیار مهم است و فوایدی مثل کاهش درد، سفتی بعد از شکستگی، فیزیوتراپی به جای جراحی، فیزیوتراپی بعد از سکته مغزی، فیزیوتراپی برای کمک به جراحی، جراحت های ورزشی، کنترل دیابت، کاهش خطر زمین خوردن، کنترل بیماریهای قلبی و ریوی، فیزیوتراپی در بخش مراقبت‌های ویژه و سلامت زنان را به دنبال دارد.

 

فیزیوتراپیست در ابتدا وضعیت بیمار را به صورت دقیق ارزیابی می‌کند و به مشکل بیمار با صبر و حوصله گوش میدهد. بعد از بررسی وضعیت بیمار ناحیه آسیب دیده را معاینه خواهد کرد و تشخیص موقتی صورت می گیرد. حالا برای شروع درمان برنامه‌ریزی انجام می شود و یک رژیم ورزش خانگی به منظور تقویت ماهیچه ها نیز ارائه می شود.

 

زمانی که شما از پرستاری از سالمند در منزل استفاده میکنید اگر سالمند شما به به فیزیوتراپی در منزل نیاز داشته باشند بعد از اینکه اقدامات اصلی توسط فیزیوتراپیست انجام شد،  پرستار می تواند در کمک کردن به سالمندان در انجام ورزش های توصیه شده بسیار موثر باشد.

 

برای استفاده از انواع خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل شامل تزریق سرم در منزل، اجاره تجهیزات پزشکی، مراقبت از کودک در منزل، ویزیت پزشک متخصص در منزل و…می توانید همین حالا به وب سایت آرین طب سر بزنید و از طریق فرم مربوطه یا شماره های تماس درخواست خود را ثبت کنید.

جدیدترین مطالب سایت