قشم مشهد یا کیش کدامیک را در نوروز ترجیح می دهید؟

مجموعه : رپورتاژ آگهی
قشم مشهد یا کیش کدامیک را در نوروز ترجیح می دهید؟

سفر به اقسا نقاط ایران بویژه در تعطیلات نوروز به نوعی امروزه با زندگی ما ایرانیان عجین شده است. سفر های داخلی به اقسانقاط ایران در ایام نوروز به اوج خود میرسند.

 

اما بدون شک یکی از دغدغه هاي‌ مهم برای مسافرین در تعطیلات انتخاب مقصد و روش معاشرت خواهد بود. در واقع با استقبال بی نظیر مسافرین از تورهای مسافرتی در سالیان اخیر این شک و گمان بیشتر هم شده است.

 

با توجه به خدماتی که تورهای مسافرتی داخلی برای مخاطبین خود ارائه می‌دهند ذهن هر مسافری را درگیر خود می‌کنند تا حداقل برای یک‌بار هم که شده سفر با تور را تجربه کند.

قشم مشهد یا کیش کدامیک را در نوروز ترجیح می دهید؟

در میان شهرها و نقاط دیدنی کشور در طی سال هاي‌ گذشته و طبق آمار و ارقام سه مسیر کیش، مشهد و قشم طبق معمول بعنوان مقصد نهایی تعداد زیادی از مسافرین نوروزی انتخاب میشود.

 

از این بین کیش که جزیره اي بسیار خوش اب و هوا در ایام نوروز است طبق معمول در کانون توجه علاقمندان به مناطق تفریحی و توریستی جنوب کشور قرار دارد.

 

از این رو این جزیره در تعطیلات نوروز با استقبال زیاد مسافرین و گردشگران روبه رو است بنابر این نرخ آفرهای تور کیش لحظه آخر بر عکس ایام دیگر سال و بویژه ایام غیر تعطیل بطور چشمگیری بالا رفته و هزینه زیادی را بر روی دست مسافرین بر جای خواهد گذاشت.

 

در واقع این تورها که به تورهای دقیق 90 هم مشهور هستند به وسیله اي برای سودجویی آژانس هاي‌ مسافرتی تبدیل خواهند شد.

 

نکته مهم دیگر در مورد مسیر کیش و تورهای آن افزایش استقبال از تورهای کیش از شهرستان در میان علاقمندان است. در واقع با اهمیت زیاد این جزیره در نزد گردشگران داخلی تورهای کیش از شهرستان هم چون تور کیش از مشهد و تور کیش از اهواز طرفداران بسیاری پیدا کرده اند که اسانی سفر به کیش از شهرستان بزرگ کشور را دو ندان می‌کند.

قشم مشهد یا کیش کدامیک را در نوروز ترجیح می دهید؟

علاوه بر کیش جزیره قشم هم بعنوان یکیدیگر از مقاصد پر ترافیک برای مسافرین داخلی و حتی خارجی در جنوب کشور مطرح است. این جزیره با سواحل دیدنی و مرجانی خود و آثار تاریخی و تفریحی بسیاری که با خود به یدک می‌کشد باعث جلب توجه تعداد زیادی از گردشگران از گوشه و کنار ایران می‌شود.

 

این جزیره هم که در عید نوروز از آب و هوای مطبوعی برخوردار است، مملو از علاقمندان به سواحل جنوبی کشور می‌شود که این امر در افزایش نرخ تورهای قشم بویژه آفرهای تور قشم لحظه آخر نقش پر رنگی دارد.

 

پس نتیجه می‌توان گرفت که ئر ایام نوروز بایستی حدالامکان از خرید آفرهای لحظه آخری قشم خودداری نمود چرا که سفر با این تورها به صرفه نیست اما تورهای پیش فروش شده نوروزی برای قشم که توسط آژانس هاي‌ مسافرتی ارائه می‌شوند می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

قشم مشهد یا کیش کدامیک را در نوروز ترجیح می دهید؟

شاید به جرات بتوان گفت که شهر مشهد در ایام نوروز یکی از دو سه نقطه شلوغ از لحاظ میزبانی از مسافرین داخلی کشور می باشد. دلیل این امر به خوبی روشن است که تعداد زیادی از علاقمندان برای این که لحظه سال تحویل را درکنار بارگاه ملکوتی امام رضا «ع» سپری کنند ودر عین حال تعطیلات نوروزی لذتبخشی را دراین شهر پر جاذبه سپری کنند، طبیعتا در نوروز مشهد را بعنوان مقصد نهایی خود انتخاب میکنند.

 

از این رو طبیعی است که استقبال از تورهای مشهد هم به نوبه خود بالا رفته و نرخ تورهای آن بویژه تور لحظه اخری مشهد بالا رفته که از لحاظ اقتصادی به صرفه نخواهد بود.

 

اما یه راهکار خوب برای دور زدن این گرانی ها که پیشنهاد ما نیز بشما خواهد بود خرید آفرهای نوروزی ویژه اي است که از مدت ها قبل توسط شرکت هاي‌ مسافرتی مختلف برای رفاه علامندان به شهر مشهد ارائه می‌شوند.

 

رپورتاژ آگهی در تالاب

جدیدترین مطالب سایت