قیمت انواع توری پرسی، گابیون، مرغی و… در شهر مفتول

مجموعه : رپورتاژ آگهی
قیمت انواع توری پرسی، گابیون، مرغی و… در شهر مفتول

انواع توری پرسی، گابیون و توری مرغی، در دسته توری‌های فلزی قرار دارد. انواع توری فلزی اعم از توری فرنگی، توری حصاری، توری سرندی و… را می‌توانید از مرکز تولید انواع محصولات مفتولی شهر مفتول خریداری نمایید. توری‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند، در موارد خاصی استفاده می‌شوند. در این بخش قصد داریم در مورد قیمت توری پرسی، گابیون و مرغی و قیمت آن‌ها در شهر مفتول صحبت کنیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با مشخصات و قیمت این سه توری آشنا شوید.

 

قیمت انواع توری فلزی

 توری فلزی نوعی شبکه فولادی است. ساختار این شبکه سیم است که بر روی هم قرار گرفته و با کشش ورق فولادی ساخته می‌شود. سیم مفتول‌های تشکیل دهنده توری فلزی ممکن است از نوع ساده و آجدار باشد. توری فلزی در انواع ورقه‌ای و رولی وارد بازار می‌شود که نوع ورقه‌ای آن انعطاف ندارد.

 

توری‌های فلزی در اندازه چشمه و ضخامت سیم مفتول‌های متفاوتی ساخته می‌شوند که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. توری فلزی، در برابر سایش دارای مقاومت بسیار خوبی است. این مسئله نیز به درصد کربن موجود در آن بستگی دارد.

 

قیمت توری گابیون

قیمت انواع توری پرسی، گابیون، مرغی و... در شهر مفتول

یکی از انواع توری‌های موجود در شهر مفتول، توری گابیون است. توری گابیون در واقع به توری هایی گفته می‌شود که حالتی شش ضلعی دارند. ساختار توری گابیون فولاد ضد زنگ و گالوانیزه است. این توری معمولا در جاده‌ها و به منظور جلوگیری از ریزش سنگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. نام دیگر توری گابیون، توری سنگی است. چرا که شبیه به قفس بوده و داخل آن با سنگ ریزه، بتن، ماسه و یا خاک پر می‌شود. در ساخت و ساز از این توری برای پایداری شیب و محافظت در برابر فرسایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. به منظور استعلام قیمت توری گابیون با شهر مفتول در ارتباط باشید.

 

ویژگی‌های توری گابیون

دارای نقاط تقاطع در شش گوشه سیم مش

دارای پیچ و تاب دوگانه برای ایجاد مقاومت بهتر

دارای سیم‌های تقویت کننده

دارای دیافراگم در بخش پایه به عنوان مقاومت در برابر تغییر سازه و تقویت بیشتر

 

کاربرد توری گابیون

قابل استفاده در مسیر سد و رودخانه به منظور جلوگیری از طغیان آب

دارای کاربرد تزئینی در نمای منازل و ویلاها.

قابل استفاده در کنار جاده‌ها برای جلوگیری از ریزش کوه و سنگ

 

قیمت توری مرغی

قیمت انواع توری پرسی، گابیون، مرغی و... در شهر مفتول

ساختار اصلی توری مرغی، به شکل سوراخ‌های شش ضلعی است که از مفتول هایی با ضخامت 0.4 تا 0.7 ساخته می‌شود. توری مرغی و توری فرنگی شباهت زیادی بهم دارند. معمولا توری مرغی هایی که در ایران تولید می‌شود دارای کیفیت بسیار بالاتری از توری‌های خارجی است. از این رو قیمت توری مرغی ایرانی بیشتر است. چرا که روش تولید توری مرغی ایرانی به صورت گالوانیزه گرم بوده اما نوع خارجی آن گالوانیزه سرد است.

 

روش تولید توری مرغی

به طور کلی توری مرغی به دو روش تولید می‌شود که به شرح زیر است:

 

روش دستی

اولین روش تولید توری مرغی روش دستی است. در این روش توری‌ها به صورت دستی به یکدیگر بافته می‌شو.ند. مفتول‌های گالوانیزه دور قالب پیچیده و فرم می‌گیرند. در نتیجه این مفتول‌ها بهم بافته می‌شوند. هر دو طرف توری توسط پیچ گوشتی محکم شده و در نهایت به صورت رول در می‌آید.

 

روش خودکار

در این روش توری مرغی توسط دستگاه ساخته می‌شود و روی آن روکش قرار می‌گیرد. مفتول‌ها وارد دستگاه شده و بافته می‌شوند. در نهایت به صورت چشمه‌های شش ضلعی در می‌آیند.

 

کاربرد استفاده از توری مرغی

از این توری به منظور ایجاد استحکام در سقف استفاده می‌شود.

برای زیر سازی کاشی، سرامیک و موزاییک از این توری استفاده می‌شود.

جهت ایجاد استحکام در گچ‌کاری دیوار نیز استفاده می‌شود تا از ترک خوردن دیوار جلوگیری شود.

به منظور حصارکشی اطراف پرنده‌ها توری مرغی کاربرد دارد.

در فضاهای صنعتی و عمرانی نیز استفاده می‌شود.

 

قیمت توری پرسی یا توری مشبک

قیمت انواع توری پرسی، گابیون، مرغی و... در شهر مفتول

از جمله دیگر توری‌هایی که می‌توانید با قیمت و کیفیت مناسب از شهر مفتول تهیه کنید، توری پرسی است. توری پرسی در واقع نوعی سیم مفتول است. تار و پود‌های این توری به صورت عمودی و افقی در هم بافته می‌شوند. در محل اتصال این توری‌ها بهم نیز از هیچ نوع جوشی استفاده نمی‌شود. چشمه‌های توری پرسی ممکن است به صورت مربع و یا مستطیل باشد. سیم مفتول‌هایی که برای ساخت این توری استفاده می‌شود معمولا 2 تا 6 میلی‌متر ضخامت دارد.

 

کاربرد توری پرسی چیست؟

توری پرسی دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر خراش است. بنابراین از این توری به طور گسترده در صنعت و همچنین ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. به طور کلی کاربرد توری پرسی به شرح زیر است:

از توری پرسی در ساخت قفس حیوانات، مش‌بندی و ساختمان‌سازی استفاده می‌شود.

از این توری به صورت شبکه جوشی در حفاظ بندی درب و پنجره استفاده می‌شود.

در فوندانسیون کف نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این توری دارای استحکام زیادی بوده و قیمت مناسبی نیز دارد. از این رو به صورت ورق‌هایی در داخل قالب‌های پروفیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

قیمت انواع توری پرسی، گابیون و مرغی در شهر مفتول

قیمت انواع توری پرسی، گابیون، مرغی و... در شهر مفتول

به منظور استعلام قیمت توری مرغی، توری پرسی، گابیون، حصاری، انواع مفتول گالوانیزه، اسپیسر، واتر استاپ، پشم شیشه و… در شهر مفتول با کارشناسان این مجموعه از طریق تماس با شماره 02154483 در ارتباط باشید. محصولات مفتولی را از شهر مفتول با کیفیت تضمینی خریداری کنید. از طریق مراجعه به وب سایت می‌توانید محصولات را مشاهده نموده و خرید خود را ثبت نمایید. برای ثبت خرید به صورت اینترنتی به آدرس https://shahrmaftool.com مراجعه کنید.

جدیدترین مطالب سایت