چه عواملی هنگام خرید بر قیمت ماشین ظرفشویی تاثیر می‌گذارد!

مجموعه : رپورتاژ آگهی
چه عواملی هنگام خرید بر قیمت ماشین ظرفشویی تاثیر می‌گذارد!

قیمت ماشین ظرفشویی

ماشین‌های ظرفشویی یکی از بهترین لوازم منزل هستند که بیشترین کمک را در صرفه جویی وقت و انرژی ما دارند. در واقع شستشوی ظروف با دست نه تنها کاری وقت‌گیر است بلکه انرژی زیادی را از ما می‌گیرد؛ از این رو ماشین ظرفشویی جزو لوازم خانگی پرکاربرد محسوب می‌شود. با پیشرفت روزافزون تکنولوژی برندهای سازنده لوازم خانگی به ساخت ماشین‌های ظرفشویی باکیفیت و بسیار مدرن روی آورده‌اند. این برندها با به کارگیری برترین امکانات در ماشین‌های ظرفشویی خود باعث افزایش تقاضای خرید ماشین ظرفشویی شده‌اند تا در دنیای امروز ماشین ظرفشویی به یکی از کاربردی‌ترین محصولات منزل شما تبدیل شود.

 

تنوع بی‌نظیری که در بازار خرید ماشین ظرفشویی وجود دارد را مدیون وجود برندهای سازنده خلاق هستیم. به طور کلی این تنوع بالا در بازار تا حدی ممکن است تصمیم گیری و انتخاب ماشین ظرفشویی را به کاری دشوار تبدیل کند اما با داشتن اطلاعات کافی می‌توانید بهترین گزینه را در مدل‌های موجود در بازار برای خود انتخاب کنید. موارد بسیاری در قیمت ماشین ظرفشویی مؤثر هستند که با در نظر گرفتن نیازهای خود و تطابق آن‌ها با ویژگی‌های اصلی ظرفشویی می‌توانید مناسب‌ترین ماشین ظرفشویی را برای خود انتخاب کنید. با ما در ادامه همراه شوید تا مهم‌ترین موارد تأثیرگذار در خرید و قیمت ماشین ظرفشویی را مورد بررسی قرار دهیم.

 

برند سازنده

همانطور که اشاره شد برندهای سازنده بسیاری در صنعت تولید و عرضه لوازم خانگی فعالیت دارند که دارای خط تولید ماشین ظرفشویی هستند. در این میان برخی برندها از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر برندهای سازنده ماشین ظرفشویی برخوردار هستند. از دلایل این محبوبیت می‌توان به اعتبار بالا، کیفیت ساخت عالی و استفاده از امکانات و قابلیت‌هایی متنوع در ماشین‌های ظرفشویی اشاره کرد. سازنده‌هایی که در ساخت ظرفشویی به دلیل بهره‌مندی از قابلیت‌های گسترده دارای بیشترین طرفدار هستند شامل برندهای بوش، ال‌جی، سامسونگ، بکو و دوو می‌باشد.

به طور کلی قیمت ماشین ظرفشویی این برندها کمی بالاتر از برندهای ناشناخته و رده پایین است؛ اما در عوض امکانات و طول عمر بی‌نظیری را برایتان به همراه خواهند داشت. برند سازنده یک ظرفشویی می‌تواند تضمین کننده کیفیت عالی در ظرفشویی باشد؛ پس حدالامکان از کمپانی‌های سازنده معتبر و شناخته شده خرید کنید تا لزوماً به‌خاطر پرداخت هزینه کمتر برای ماشین‌های ظرفشویی از برندهای بی‌کیفیت مشکلاتی همچون خرابی و عدم کارکرد مناسب گریبان‌گیر شما نشود.

چه عواملی هنگام خرید بر قیمت ماشین ظرفشویی تاثیر می‌گذارد!

طراحی ماشین ظرفشویی

برخورداری از ظاهر زیبا جزو مواردی است که اغلب خریداران قبل از خرید به آن توجه می‌کنند. اغلب برندهای سازنده از مواد اولیه با کیفیت بالا در ساخت ماشین‌های ظرفشویی خود استفاده می‌کنند تا در کنار زیبایی ظاهری، دوام و استحکام بالای ماشین‌های ظرفشویی خود را تضمین کنند. دو رنگ سفید و نقره‌ای پرطرفدارترین رنگ‌های ماشین ظرفشویی هستند و شما می‌توانید با در نظر گرفتن سلیقه و دکوراسیون منزل خود مدل مناسب با رنگ موردنظرتان را انتخاب کنید. به طور کلی بیشتر ماشین‌های ظرفشویی دارای یک پنل کنترلی در بخش جلویی بدنه هستند.

در این میان برخی از مدل‌های مدرن ظرفشویی پنل کنترلی را روی درب ظرفشویی و به صورت داخلی طراحی کرده‌اند که ظاهری زیباتر را به ظرفشویی می‌بخشد؛ البته به تبع قیمت ماشین ظرفشویی با طراحی پنل روی درب کمی بالاتر از مدل‌های معمولی خواهد بود. از لحاظ طراحی داخلی ماشین‌های ظرفشویی به دو دسته کلی : ماشین‌های ظرفشویی با 2 سبد و ماشین‌های ظرفشویی با 3 سبد تقسیم می‌شوند. ظرفشویی‌هایی که دارای 3 سبد برای قرارگیری ظروف هستند فضای بیشتری را برای شستشوی ظروف مخصوصاً قاشق چنگال در اختیارتان قرار می‌دهند.

چه عواملی هنگام خرید بر قیمت ماشین ظرفشویی تاثیر می‌گذارد!

گنجایش ماشین ظرفشویی

می‌توان گفت گنجایش مهم‌ترین عامل تأثیرگذار در قیمت ماشین ظرفشویی است. به طور کلی ماشین‌های ظرفشویی موجود در بازار در ظرفیت‌های گوناگونی ساخته می‌شوند تا تنوع بالایی را برای خرید مدل مناسب در اختیارتان قرار دهند. هرچه ظرفیت یک ماشین ظرفشویی بیشتر باشد، قیمت آن نیز با افزایش همراه خواهد بود؛ پس حتماً قبل از خرید گنجایش موردنیازتان را در نظر داشته باشید تا با اطلاع از نیاز خود بهترین انتخاب را در خرید ظرفشویی داشته باشید. اگر خانواده‌ای پرجمعیت دارید و یا به یک ظرفشویی مناسب و با گنجایش بالا برای شستشوی ظروف مهمانی‌های خود نیاز دارید مدل‌هایی با گنجایش 14 نفره به بالا برایتان مناسب خواهد بود.

در صورتی که به ظرفشویی بزرگ برای شستشوی ظروف زیاد احتیاجی ندارید، مدل‌هایی با ظرفیت پایین‌تر از 12 نفره برایتان گزینه‌ای مناسب و اقتصادی خواهد بود. در مجموع ماشین‌های ظرفشویی 13 و 14 نفره در میان خریداران بیشترین طرفدار را دارند و مدل‌هایی عالی هستند که از ظرفیت مناسب و متعادل برای استفاده‌های مختلف برخوردار هستند.

چه عواملی هنگام خرید بر قیمت ماشین ظرفشویی تاثیر می‌گذارد!

تأثیر موتور در قیمت ظرفشویی

برخی از خریداران توجه خاصی به موتور به کار رفته در ماشین‌های ظرفشویی ندارند، در حالی که موتور می‌تواند یکی از مهم‌ترین موارد در قیمت ماشین ظرفشویی و خرید آن باشد. اغلب برندهای سازنده از موتورهای منحصربفردی در ساخت ماشین‌های ظرفشویی خود استفاده می‌کنند که عملکرد مختلفی را برای ظرفشویی به همراه دارد. استفاده از یک موتور بی‌کیفیت و ضعیف نه تنها کارکرد ضعیفی را برای ظرفشویی خواهد داشت، بلکه باعث کاهش طول عمر مفید آن می‌شود. برندهای معتبر از موتورهای بسیار قدرتمندی استفاده می‌کنند و در بسیاری موارد موتورهای خود را تضمین می‌کنند تا به هیچ وجه نگران کاهش عملکرد آن در صورت استفاده‌ی مداوم نباشید.

موتورهای بدون تسمه با قدرت بالا، مصرف انرژی پایین و ایجاد صدایی کم بهترین نوع موتورهای به کار رفته در ماشین ظرفشویی محسوب می‌شوند. البته استفاده از موتورهایی با این مشخصات ممکن است تا حدی هزینه‌های ساخت ظرفشویی را بیشتر کرده و در نتیجه باعث افزایش قیمت ماشین ظرفشویی شود. در عوض برخورداری از یک موتور باکیفیت می‌تواند عملکرد عالی و طول عمر بالا را در ظرفشویی برایتان تضمین کند.

چه عواملی هنگام خرید بر قیمت ماشین ظرفشویی تاثیر می‌گذارد!

برنامه، توابع و امکانات ماشین ظرفشویی

تعداد برنامه‌های موجود در هر ظرفشویی بیانگر انواع شستشوهای مختلفی است که می‌تواند برای شستشوی ظروف کثیف ارائه دهد. پشتیبانی از برنامه‌های شستشوی متنوع در ظرفشویی به شما این امکان را می‌دهد استفاده‌ای مفید را از ماشین ظرفشویی خود برای داشتن ظروفی تمیز داشته باشید.

توابع به امکاناتی که در کنار برنامه‌های شستشوی ظرفشویی مورد استفاده قرار می‌گیرند گفته می‌شود. به طور کلی این توابع به ارائه عملکرد بهتر شستشو کمک کرده و شستشویی بهینه‌تر را در اختیارتان قرار می‌دهند.

برخی امکانات ویژه در ماشین‌های ظرفشویی وجود دارد که تأثیر بسزایی روی قیمت ماشین ظرفشویی دارد. سیستم‌های کنترل و مدیریت آب، سنسورهای تشخیص وزن و کثیفی ظروف و قابلیت‌هایی همچون امکان اتصال به WI-FI و گوشی‌های هوشمند از ویژگی‌هایی هستند که در برخی ماشین‌های ظرفشویی برای افزایش کارایی و عملکردی عالی پشتیبانی می‌شوند. اگر خواستار خرید ماشین ظرفشویی با امکانات بالا هستید حتماً از وجود برنامه‌ها، توابع و امکانات اضافی گسترده در آن اطمینان حاصل فرمایید و در صورت عدم نیاز به امکانات اضافی با خرید ماشین‌ ظرفشویی‌هایی با ویژگی‌های کمتر در هزینه‌های پرداختی برای ماشین ظرفشویی خود صرفه جویی کنید.

جدیدترین مطالب سایت