قیمت پوکه معدنی تهران

مجموعه : رپورتاژ آگهی
قیمت پوکه معدنی تهران

قیمت پوکه معدنی تهران و هزینه خرید آن متاثر از نوع و کیفیت پوکه خریداری شده و فاصله مبدا خرید پوکه (به دلیل اختلاف سایز و سبکی و سنگینی نوع پوکه) تا مقصد تحویل آن و نوع و کیفیت وسیله نقلیه حمل، و بارگیری  می باشد.

 

هر کدام از این عوامل می تواند بر قیمت پوکه تاثیر بگذارد. شما برای ارزیابی توان خرید خود با توجه به شرایط می توانید با کارشناسان بام پوکه تماس حاصل فرمایید و بصورت رایگان از مشاوره این عزیزان استفاده کنید.

 

تاثیر نوع و کیفیت  پوکه تهران در قیمت تمام شده

قیمت پوکه معدنی تهران  به سایز های مختلف پوکه و نوع آن ها بستگی دارد زیرا نوع و روش تولید و فرآوری پوکه تاثیر مستقیم و غیر قابل انکاری در قیمت پوکه دارد که نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

 

مثلا پوکه ها به دو گروه بزرگ معدنی و صنعتی تقسیم می شوند. پوکه های معدنی دانه های سبک حاصل از فعالیت های آتشفشانی می باشد که دارای وزن مخصوص بسیار کم دارا بودن درجه سختی بالایی هستند.

 

رنگ این مواد معدنی سفید یا خاکستری متیل به سفید یا زرد است. پوکه معدنی دارای دانه بندی های متفاوت از ذرات غباری تا قطعات بزرگ با قطر بیش از 100میلیمتر  است. هریک از اندازه های فوق برای مصارف خاص خود کار برد دارند. پوکه های معدنی خواص متعددی دارند که مهمترین آنها عبارتند از:

 

-پوکه های  معدنی دارای وزن مخصوص و پایین بین 0.5تا1 تن در هر متر مربع می باشند بطور که روی آب شناور می شوند.

 

-عایق بودن در برابر صدا و حرارت به ویژه پومیس نوع عایق آن است.

 

-مقاومت پوکه در مقابل آتش سوزی بطوری که پوکه ها معمولا تا دمای 760 درجه سانتیگراد مقاوم هستند و هیچ تغییر ظاهری یا حجمی نمی کنند.

 

-پوکه می تواند مقاومت مصالح ساختمانی را که با آن ها مخلوط می شود بالا ببرد که این امر در پوکه اسکوریا مشخص تر است.

 

-مخلوط پوکه با آهک شکفته می تواند نوعی از سیمان طبیعی درست کند که نسبت به شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم است. تمام ویژگی های که در مطالب بالا ذکر شد می تواند در قیمت پوکه معدنی تهران موثر باشد. همچنین پوکه ها از نظر ظاهری و قابلیت به چند دسته تقسیم می شوند که  برای آنها هم بنابر شکل و خاصیت کاربری سطوح قیمت مختلف و متفاوتی تعریف می شود.

 

مثلا پوکه نخودی که بخاطر شکل و اندازه آن که شبیه نخود است به این اسم خوانده می شود. ویژگیهای پوکه نخودی ،سبکی و مقاومت بالایی آن است و بیشتر برای کف سازی ،کف طبقات ساختمان های بزرگ مصرف می شود.

 

یا پوکه عدسی در سایز 10 تا 15 میلیمتر که با وزن 550 تا 600 کیلوگرم به بازار عرضه می شود. و از آن در ساخت بلوک های دیوار و سقف استفاده می شود همچنین پوکه بادامی،پوکه سیاه، پوکه ماسه ای که هرکدام از انواع پوکه ها که در بالا ذکر شد بنابر شرایط فرآوری و یا خاصیت ها کارهایشان و نیاز بازار دارای سطوح قیمت متفاوت هستند که برای بدست آوردن بهترین  و مناسب ترین پوکه اطلاع از مشخصات  و کارکرد مفید این پوکه ها رکن اساسی موفقیت در کار می باشد و همه افراد با مشغله های متفاوت نمی توانند به راحتی به همه جوانب کار مسلط باشند لذا برای مرتفع کردن این مشکل شما می توانید با تماس با کارشناسان گروه تجاری بام پوکه اولا از نوع پوکه متناسب با کار خود و در مرحله بعد از قیمت و کیفیت کار خود آگاه شده و بهترین تصمیم را بگیرید.

 

قیمت پوکه معدنی تهران

عوامل موثر در کیفیت پوکه

برای خرید پوکه مناسب و با کیفیت برای انجام کارهای مرتبط توجه به مکان تولید پوکه و دستگاه ها و مهندسان آن شرکت از عوامل موثر به شمار می رود مثلا آن پوکه از فوران های آتشفشانی و خاکستر در کدام منطقه از کشور ودر چه شرایط آب و هوایی شکل گرفته است.

 

زیرا در بوجود آمدن پوکه ها مقادیر مختلفی از عناصر غذایی خاک خواهد بود. در حالی که بیشترین عناصر موجود در ماگماسیلیس و اکسیژن است. این فوران باعث آزاد شدن آب ، دی اکسید کربن، دی اکسید گوگرد، سولفید هیدروژن، کلرید هیدروژن، و سایر عناصر می شود که در نوع و کیفیت پوکه های معدنی بسیار موثر است. به طبع مواد متشکله و شرایط بوجود آمدن پوکه هم در کیفیت و هم قیمت آنها بسیار موثر است.

 

مثلا در ایران به دلیل شرایط طبیعی و محیطی کیفیت معادن احمد آباد و قروه در ایران از بقیه معادن و پوکه ها با کیفیت تر و بهتر است و شرکت بام پوکه با عرضه انواع مختلف پوکه های این مناطق درصد است تا شرایط دسترسی همه را به پوکه های این مناطق فراهم کند.

 

نوع وسایل حمل و نقل و مسافت در تعییین قیمت پوکه

کیفیت و حجم بارگیری وسایل حمل و نقل و تجهیزات و وسایلی که بار گیری را انجام می دهند می تواند نقش موثر و مهمی در تعیین قیمت پوکه معدنی تهران  داشته باشد مثلا معیار تعیین وزن انواع مختلف پوکه بر اساس کیلوگرم است .

 

که قیمت آن هم یا بصورت هر کیلو گرم یا بر اساس هر یک تن(تن) محاسبه می شود که اگر یک متقاضی مثلا 20 تن پوکه بخواهد اگر مثلا این حجم بار به وسیله ماشین خاور بارگیری شود یک نرخ دارد . برای اینکه اگر مثلا ظرفیت بارگیری یک خاور ده تن باشد.

 

قیمت پوکه معدنی تهران

 

این ظرفیت بار باید به وسیله دو خاور بارگیری شود و علاوه بر دو کرایه و دو هزینه بارگیری هم خواهد داشت ولی اگر شرکت فروشنده از وسایل حمل و نقل کافی وبه روز برخوردار باشد می تواند با بارگیری 20 تن بوسیله یک ماشین بزرگتر در میزان هزینه ها صرفه جویی کند و هزینه نهایی را مقداری کاهش دهد شرکت بام پوکه با داشتن مهارت و سابقه در مسائل مربوط به دریافت و تحویل پوکه به متقاضیان می تواند نقش موثری در کاهش هزینه نهایی پوکه داشته باشد.

 

پس بطور کلی عوامل موثر در قیمت پوکه معدنی تهران را می توان در نوع و کیفیت محصول بنابر مکان قرار گیری معدن ، شرکت وسایل استخراج ، افراد یا شرکت های توزیع کننده،  کیفیت و نوع وسایل حمل و نقل و بارگیری دسته بندی کرد که نقش موثری در سطح تمام شده قیمت ایفا می کنند و شرکت بام پوکه تلاش می کند تا بتواند یک محصول با کیفیت درسطح قیمت متعادل را به متقاضیان خود ارائه دهد.

جدیدترین مطالب سایت