قیمت کربن اکتیو

مجموعه : رپورتاژ آگهی
قیمت کربن اکتیو

کربن اکتیو با داشتن دقیق ترین عملکرد برای از بین بردن آلاینده های آب دارای کاربرد بالایی در صنایع مختلف می باشد. البته در کنار تصفیه آب، از کربن اکتیو برای موارد دیگری هم مثل بازیافت طلا، صنایع غذایی، داروسازی، پتروشیمی و… استفاده می شود.

 

با توجه به گستردگی استفاده از کربن اکتیو در صنایع مختلف، یکی از مهم ترین دغدغه ها برای تمام افراد، اطلاع از قیمت کربن فعال(اکتیو) می باشد. معمولا کربن اکتیو در ایران با برندهای وارداتی ارائه می شود و بر همین اساس قیمت آن را باید به صورت بروز دریافت کنید.

 

برای دریافت قیمت کربن فعال، مراجعه به وب سایت های ارائه دهنده و ارتباط با کارشناسان فروش بهترین راهکار می باشد. بسیاری از فروشگاه های آنلاین معتبر در کنار ارائه محصول با برندهای معتبر، این امکان را در اختیار شما قرار می دهند، تا قیمت کربن فعال و سایر محصولات را به صورت روزانه دریافت کنید. 

 

چه عواملی در قیمت کربن فعال(اکتیو) تاثیر گذار هستند؟

همان طور که گفته شد قیمت کربن فعال مشخص شده نیست، با این حال عوامل زیادی در قیمت کربن تاثیر گذار هستند؛ در ادامه به بررسی این عوامل می پردازیم:

1- نوع کربن: انواع کربن ها شامل کربن فعال میله ای، پودری و گرانولی می شوند. این کربن ها دارای کاربردهای مختلفی هستند و قیمت متفاوتی هم بر این اساس دارند. 

2- سطح کیفی و برند: برندهای مختلف کربن فعال، دارای قیمت متفاوتی با توجه به سطح کیفی و عملکرد می باشند. توجه داشته باشید که در بسیاری از صنایع، سطح کیفی کربن فعال اهمیت زیادی دارد و بر همین اساس باید سطح کیفی را به عنوان مهم ترین پارامتر برای خرید در نظر بگیرید.

3- ویژگی ها: عواملی که در مشخصات و ویژگی های کربن اکتیو بررسی می شوند مواردی مثل میزان سختی، رطوبت و… هستند که می توانند تعیین کننده قیمت آنها باشند. 

 

خرید کربن فعال(اکتیو)

برای خرید کربن فعال باید به برخی نکات توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع کربن را بر اساس کاربرد مورد نظر انتخاب کنید. کربن اکتیو در ایران با برندهای مختلفی مثل پریمیوم، جاکوبی، نوریت و ادلر ارائه می شود. برندهای مختلف کربن اکتیو، می توانند کیفیت متفاوتی هم داشته باشند و بر همین اساس توجه به برند محصول قبل از خرید اهمیت زیادی دارد. 

قیمت کربن اکتیو

یکی دیگر از مهم ترین عواملی که برای خرید کربن فعال باید در نظر بگیرید، مشخصات فنی محصول است. در مشخصات فنی کربن، عوامل موثر در عملکرد آن بررسی می شود و بر همین اساس باید مورد توجه قرار بگیرد. 

علاوه بر مواردی که گفته شد نوع کربن اکتیو هم می تواند برای خرید اهمیت زیادی داشته باشد، موارد زیر از انواع کربن اکتیو بر اساس ساختار هستند:

1- کربن اکتیو پودری: پیش تر ویژگی های پودر کربن اکتیو یا کربن اکتیو پودری را بررسی کردیم، در صورت تمایل می توانید مطالبی را که گفته شد مطالعه کنید. 

2- کربن اکتیو میله ای: این کربن فعال با قطر بین 0/8 تا 130 میلی متر تولید می شود و کمترین افت فشار و میزان غبار را در سیستم ایجاد می کند. 

3- کربن اکتیو گرانولی: نسبت به پودر کربن فعال اندازه بزرگ تری دارد و برای از بین بردن بو و طعم آب در صنعت تصفیه آب مرد استفاده قرار می گیرد. 

کربن اکتیو با تنوع بالایی بر اساس پارامترهای مختلف مثل برند و مشخصات به فروش می رسد. وب سایت های فروش کربن فعال، خدمات متفاوتی را هم ارائه می دهند و بر همین اساس توجه به خرید از فروشگاه معتبر اهمیت زیادی دارد.

 

پودر کربن فعال(اکتیو) 

قیمت کربن اکتیو

پودر کربن فعال به اندازه کمتر از یک میلی متر تولید شده و دارای کاربردهای مشخص شده ای در صنایع مختلف می باشد. این نوع کربن، سطح فعال بالایی دارد و می تواند ذرات را با قدرت بیشتری جذب کند. داشتن این ویژگی باعث شده تا استفاده از پودر کربن اکتیو در صنعت تصفیه آب و برای از بین بردن آلاینده ها کاربرد بالایی داشته باشد. پودر کربن فعال معمولا در ساختار فیلترهای تصفیه آب تعبیه می شود و سطح کیفی آب را تا حد زیادی افزایش می دهد. 

 

پودر کربن را در دمای بالا و محیط بدون اکسیژن، حرارت می دهند و با استفاده از مواد شیمیایی یا گاز اکسید کننده، به حالت فعال تبدیل شده و بعد از این دارای قابلیت های بسیار مطلوبی می باشد. جذب آلاینده ها با دقت بسیار بالا، یکی از مهم ترین ویژگی های پودر کربن اکتیو است.  

 

یکی از مهم ترین کاربردهای پودر کربن فعال در صنعت تصفیه فاضلاب می باشد. برای تصفیه فاضلاب از کربن فعال در زمینه حذف مواد آلی استفاده می شود تا از ایجاد لجن در حوضچه جلوگیری شود. این موضوع تاثیر بسیار مطلوبی در بهبود روند کار سیستم های تصفیه فاضلاب دارد و معمولا بعد از تصفیه بیولوژیکی فاضلاب به کار می رود. 

جدیدترین مطالب سایت