لایه بردای پوست با استفاده از اسکراب بدن

مجموعه : رپورتاژ آگهی
لایه بردای پوست با استفاده از اسکراب بدن

امروز قصد داریم درباره یکی ازپیچیده ترین عضو های بدن باهم صحبت کنیم و نحوه جوان نگه داشتن آن، این عضو بدن همچنین جزو حساس ترین عضوها نیز می باشد. این شما و این هم پوست بدن ! بلهه درست حدس زدید این عضو که باهم درباره اش قرار است صحبت کنیم پوست انسان است. مهم ترین لباسی که هر انسانی می تواند از وجود آن لذت ببرد پوست بدن است با ما همراه باشید.

 

چگونه پوستی شاداب داشته باشیم؟

شما برای اینکه پوستی شاداب و جوان داشته باشید باید سلول های مرده پوستتان را از بین ببرید و به عبارتی لایه برداری پوستتان را انجام بدهید. حال این عمل به یک وسواس نیز در بین مردم تبدیل شده است و برای زنده نگه داشتن و شادابی هزینه های بسیار زیادی هر ساله انجام می شود ولی سوال اینجاست که آیا برای این کار لازم است که بسیاری هزینه کنیم؟ یا راه های ساده تر و ارزان تری هم وجود دارد؟

باید به شما بگویم که بله راه های ارزان تر و حتی بهتری نیز از وسواس های گران قیمت مردم وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده کردن از اسکراب بدن می باشد. سوالی که در این بین مطرح می شود این است که اسکراب بدن چیست و چه کاربرد هایی دارد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 

اسکراب بدن چیست؟

اسکراب بدن لایه برداری می باشد که از ترکیب گرانول ها و مواد دانه ریز تشکیل شده است که با استفاده از آن می توانید اضافات و نا خالصی ها را از روی پوست خود پاک کنید و به عبارتی لایه برداری پوست خود را انجام دهید. این محصول دقیقا مانند سفید آب می باشد با این تفاوت که سفید آب از مواد تشکیل دهنده درشت تری نسبت به اسکراب بهره می برد و استفاده از آن بسیار سخت تر استفاده از اسکراب می باشد.

 

همه روزه بر روی پوست شما که یکی از عزیز ترین عضو های بدن می باشد گرد و غبار و آلودگی های هوا می نشیند همچنین بر روی پوست شما سلول های مرده و چربی های طبیعی نیز وجود دارند و شما برای داشتن پوستی جوان و شاداب می بایستی که این اضافات و ناخالصی ها را از روی پوستتان پاک کنید ! آفرین این دقیقا کاری است که اسکراب بدن وظیفه آن را بر عهده دارد.

 

با انجام لایه برداری پوست شما سلول های جدید را تولید کرده و اکسیژن بیشتری به پوست شما میرسد و همچنین منافذ شما تازه تر است این کار مخصوصا برای خانم ها پیشنهاد می شود زیرا خانم ها از لوازم آرایشی استفاده می کنند و همین دلیلی است برای اینکه باید پوستشان را تمیز نگه دارند. همچنین با لایه برداری پوست، لوازم آرایشی و مرطوب کننده جلوه بهتری بر روی پوست شما خواهند گرفت.

لایه بردای پوست با استفاده از اسکراب بدن

آموزش استفاده از اسکراب بدن

تا به اینجا متوجه فواید و خاصیت های اسکراب بدن شدیم و در این قسمت قصد داریم که آموزش استفاده از آن را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. توجه داشته باشید که برای استفاده درست از اسکراب بدن و یا دیگر اسکراب ها باید بدانید که پوستتان چه نوعی است؟ برای تاثیر گذاری بهتر اگر پوستتان چرب است باید از اسکراب بدن مناسب برای پوست های چرب استفاده کنید.

 

دقت داشته باشید که شما نباید از اسکراب بدن بر روی پوست صورت استفاده کنید زیرا که ترکیبات موجود در اسکراب بدن مناسب با پوست صورت نمی باشد و طراحی آن مخصوص پوست بدن است ولی شما می توانید از اسکراب صورت اصل برای پوست صورتتان استفاده کنید. لازم به ذکر است که برای بیشتر اعضای بدن اسکراب مخصوص وجود دارد مانند صورت و پا و شما می توانید به راحتی آن ها را تهیه کرده و از آن ها استفاده کنید.

 

حال میرسیم به یکی از سوالات اصلی مرتبط با اسکراب های بدن که آن هم بهترین زمان استفاده از این محصول است. طی آزمایشات و تحقیقاتی که به عمل آمده است بهترین زمان استفاده از اسکراب بدن بعد از استحمام می باشد زیرا که پوست شما بخار دارد و حساس تر شده است و بسیار راحت تر می تواند تمیز شود. همچنین اگر از لحاظ زمان روزانه هم بخواهید بهترین زمان استفاده را بدانید باید به شما بگوییم که عصر و یا شب بهترین زمان استفاده از اسکراب بدن است.

 

شاید برایتان سوال شده باشد که چرا عصر و شب آیا نمیتوان پس از استحمام اول صبح از آن استفاده کرد؟ چرا دوستان شما می توانید در طول روز هم از این محصول استفاده کنید ولی چون سلول های پوستی در شب و عصر سریع تر و زودتر تجزیه و تقسیم می شوند پس زمان بهتری برای استفاده از این محصول می باشد.

لایه بردای پوست با استفاده از اسکراب بدن

خیلی خوشحالیم که تا به اینجای این مقاله همراه ما بودید و امیدواریم که پاسخی برای سوالتان دریافت کرده باشید و همچنین زین پس از اسکراب های بدن به صورت مداوم استفاده کنید همچنین لازم به ذکر است که شما می توانید برای خرید لوازم آرایشی اصل عبارت روبرو را در گوگل سرچ کرده و بر روی اولین نتیجه کلیک کنید : محافظت پوست مدیاژ

جدیدترین مطالب سایت